Näytä koko versio : Kysymyksiä koskien Firmware 2.50
Ensinnä Olen aivan aloittelija PSP.ni kanssa ja haluisin pientä tukee laitteen käyttöön liittyen, olen kyllä tutustunut ja tutkinut paljon tietoa fw-jutuista yms, mut kyselisin tässä jotain?
Elikkä laitteeni on 2.5 fw, ja se täytyisi saada 1,5 mut tietääkseni ensin pitää saada 2.71 ennen kuin mahdollista alaspäivittää. alaspäivityksestä olen kyllä löytänyt hienosti tietoa mutta tosta miten saan oman 2.5 ---> 2.71 ei tahdo löytyä. kokeilin piruuttain tota psp:n omaan internet updates juttua ja se latas 10 minuuttia ja siitä olisi tullut versio3.11, mut en uskaltanut sitten tallentaa sitä ku ajattelin et ei välttämättä näin. ja kun olen katsonut et monilla on fw. versiot on jotain noita " 3.03oeabc yms " juttuja ja jos olisin tallentanut tuon 3.11 version niin tuskin siinä kuitenkaan mikään "homebrew" jutut toimisi yms. ja juuri se kun saan jossain vaiheessa alaspäivitettyä tohon 1,5 niin mitä " palveluita " saan lisää sit kun päivitän sen tonne 3. jotain juttuihin. Sit olen tehnyt muutamia varmuuskopio pelejä psp.lle niin tarviiko niihin olla juuri tuo 1.5 firmis ja sit jotain lisä ohjelmia millä ne saa toimimaan... Kiitos jos jokuu viitsii jotain kertoa....
Itse päivittäisin 2.71 ja DG siitä, koska olen kuullut, että se olisi turvallisempi, kuin DG tosta 2.5. ÄLÄ mene lataamaan mitään sieltä Network Updatesta, koska sieltä saat vain Sonyn 3.11 firmwaren ja jos asennat sen voit sanoa hyvästi Homebrew:lle. Kun olet DG esim. 2.71->1.5 tai 2.5->1.5, sitten kannattaa päivittää Custom Firmwareen, kuten 3.03 OE-C tai uusimpaan 3.10 OE-A.
Downgreidaukseen tarvittavat tiedostot saat täältä: www.pspupdates.com (http://www.pspupdates.com)
Ohjeet 3.03OE-C ja 3.10OE-A:
http://forums.qj.net/f-psp-firmware-dis ... 84905.html (http://forums.qj.net/f-psp-firmware-discussion-253/t-official-303-oe-c-installation-guide-faq-and-support-thread-84905.html)
tai