Näytä koko versio : LOST
Kuinkas moni seuraa tätä loistaavaa laatusarjaa. Itse seuraan parhaillaan 3 kautta amerikkalaisten tahtiin ja ei kiinnostukselle loppua näy. Jokainen jakso tuo jotain uutta, kun taas jotkut jaksot antavat hiukan vastauksia ja tässä piileekin sarjan kiehtovuus. Miljöökin on mitä yleisin, mutta se on kuvattu erilailla kuin muissa sarjoissa, eli melkein koko saareen pääsee tutustumaan sarjan edetessä. Kuten tiedättekin jokaisessa jaksossa nähdään jonkin hahmon takautuma. Yleensä ne ovat melko mielenkiintoisia, kun taas jotkut vähemmän, mutta jotenkin ne vain kuuluvat Lostiin. Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä sarjasta. Toivottavasti tämä sopii PSP-Plazaan. :)
KoRtSuMuRsU
09.02.2007, 18:43
joo itsekkin kattelen tv:stä silloin kun tulee eli harvoin :? tietääkö kukaan että pääseekö ne pois sielt saarelt? niinkun yleensä tommotteis saari jutuis käy :D
Sarja on tällä hetkellä menossa amerikassa 3. kausi 7. jakso, eikä kukaan ole vielä päässyt pois saarelta, paitsi: Michael ja hänen poikansa Walt [maalaa]
Tonzar: Piilotetaan spoilerit kunnolla.
KoRtSuMuRsU
09.02.2007, 19:03
Jaa että Waltkin löyty. Pari jaksoo sitten Michael ampu ne kolme "hyvää tyyppii" saiko ne selville sen?
Seuraan! Yksi parhaimmista sarjoista mitä oon kuunaan nähny.
Amerikkalaisten tahtiin seurattu täälläkin jo ykköskauden melkein ekoista jaksoista saakka. Mutta täytyy kyllä sanoa että kolmas kausi on ollut TÄHÄN mennessä aikamoinen floppi, tosin tämä uusin jakso tauon jälkeen sai taas odottamaan seuraavaa jaksoa. Niitä vastauksia olisi kyllä hyvä alkaa tulemaan eikä kokoaika vain uusia arvoituksia. Onko kellään muuten mitään järkeviä Lost-teorioita?
Ajattelinkin jo miten sen saisi maalattua, kun ei löytynyt mitään tietoa tuolta BBcode ohjeesta.
^Kyllähän niitä teorioita riittää, mutta monet niistä ovat täyttä puppua. No hyvä ainakin, että uusi jakso tulee joka keskiviikko ilman taukoja. :wink:
Seurasin sarjaa 1. kauden mutta 2. kauden alussa alkoi mielenkiinto häipyä. Ja kun House tulee nykyään samaan aikaan olen luopunut sarjasta kokonaan. Oli kyllä yllättävän hyvä sarja.
1. kausi loistava, 2. kausi hyvä, 3. kausi täyttä tuubaa.. No okei, kolmas kausi on kyllä parantanu otettaan melkeinpä jakso jaksolta, mutta tuo kolmannen kauden alku oli kyllä niin tuubaa ja sit vielä älyttömän pitkä tauko melkein heti niin oli kyllä vaikeeta pitää mielenkiintoa yllä. Katsellaan nyt mitä tulevan pitää, parasta ois alkaa niitä vastauksia tulemaan muuten tuota ei kyllä jaksa kauaa kattoa..
Eka kausi oli loistava, kakkone kuraa ja pitkästyttävää, kolmone on taas ollut ihan katottavaa ja suht mielenkiintoista...
Ekan kauden aikaa yks parhaimmist sarjoista, mut nyt täl hetkel ehkä nipin napin top10 sekaa mahtuu.
1.tuotantokauden jaksoin katsoa, mutta 2. tullessa mieleenkiinto häipyi kun ei sarjassa edetty mihinkään.
Itse katsoin ykköstä hetken ja loppujen lopuksi kyllästyin. Siskot katto o kattonut kaikki mitä o tullut joten kai tätäkin katsois jos sais vaan sopivan ispiraation päälle.
Yksinkertaisesti paras sarja koskaan. Itse seurasin 1.kauden Neloselta, mutta nyt olen ruvennut seuraamaan jaksoja USAn tahtiin. Mutta mahtava ohjelma tosiaan.
Täyteläisen hyvä sarja.. Totta kai seuraan :D Mielenkiintoinen sarja. Kannattaa katsoa 8)
Jostain syystä nämä uudet 3. tuotantokauden eivät innosta niin paljon kuin edellisten tuotantokausien jaksot. Toivottavasti paranee, kun 3. tuotantokausi lähenee loppua. Ehkäpä paras jakso on ollut Desmond flashback jakso. Uusimmasta jaksosta, missä näytetään Hurleyn FB en pitänyt ollenkaan.
Jostain syystä nämä uudet 3. tuotantokauden eivät innosta niin paljon kuin edellisten tuotantokausien jaksot. Toivottavasti paranee, kun 3. tuotantokausi lähenee loppua.
Harmi kyllä totta et toi 3. tuotanto kausi on ollu vähä pettymys mitä nyt muutaman jakson oon siitä ehtiny nähä..
Omasta mielestäni kolmas tuotantokausi on ollut erittäin mielenkiintoinen, ainakin mitä olen kuusi ensimmäistä jaksoa katsonut.
Kolmas tuotantokaus oli mun mielestä huono juuri tuohon 6. jaksoon asti. Sittenkun alkoi uudestaan pyöriä tuli kunnon actionii ja kaikkee. :D
Huomenna lähetetään jenkeissä Lostin 3. tuottiksen tuplapäätösjakso!! :D Hii, jännittää...
^Tuo pitääkin muistaa katsoa. Olen tähän asti katsonut 18 jaksoa kaverillani ja juoni vain syvenee, mutta onneksi myös muitakin asioita paljastuu. Onko tietoa milloin 4 kautta aletaan tehdä vai aletaanko sitä tehdä ollenkaan?
Juuri kerrottiin, että 3. kauden jälkeen on tulossa VIELÄ toiset kolme kautta, tosin vain 16 jakson mittaisia (tähän asti ~23). Eli LOSTia on luvassa aina vuoteen 2010 saakka :D Jännityksellä siis odotellaan koko sarjan finaalia. Niin ja tuo 3x20 jakso tuleekin vasta huomenna aamulla EIKÄ se ole kauden finaali. Tulee vielä yksi jakso sen jälkeen ja sitten kahden jakson pituinen kauden finaali jossa näkyy Benin fläshbäckejä ja kerrotaan tämän nuoruudesta (sanoi syntyneensä saarella).
Ihan hyvä sarja, ainoa mikä haittaa on se että aina kun sarjaan tulee uusia henkilöitä yleensä ei kestä kauan kun nekin kuolee, Desmond ja "ne muut" :lol: taitaapi olla ainoita uusista jotka on vielä hengissä.
Oli kyllä aikas shokeeraava tuo 3. kauden loppuhuipennus :O En osaa yhtään veikata miten 4. kausi alkaa tuon jälkeen.
Jos vaikka tonzar kertoisi mitä siinä tapahtui? *winkwink*
Vaikka yvllä? ::)
Jos vaikka Nikkis katsoisi jakson tai menisi lukemaan vaikka lost.kapsi.fi:stä.
eldolmio
31.05.2007, 13:46
Kellään tietoa koska tv:stä tuo kolmas kausi..?
Alkaa Nelosella kuulemma syyskuussa. Neljäs kausi alkaa jenkeissä (ja netissä :D) vasta joskus helmikuussa. Kahdeksan kuukautta odottelua :?
Viestini ei liity mitenkään aiheeseen mutta Tonzar, opettele jo tunnistamaan Nikkis ja Nielsen, olemme kaksi eri asiaa :p Irkissäkin aina sotket meiät. Eli Nielsen kysyi tuota 3 seasonin loppujakson juttuja, ei Nikkis.
Nyt enää viimeinen tuplajakso katsomatta 3. kaudesta. Täytyy myöntää, että 3. tuotantokausi on ottanut harppauksen parempaan suuntaan, näin loppu kohden. Nythän kyllä valitettavasti joutuu taas odottamaan melko pitkän ajan ennen kuin seuraava kausi alkaa.
4. kaudellahan on kuulemma niitä flashforwardeja ja flashbackkejä molempia. Muutama jakso on kokonaan flashforwardeja.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.