Näytä koko versio : Cs 1.6
KoRtSuMuRsU
08.02.2007, 19:49
pelaileeko kukaan Cs 1.6 :)
Itse pelailen nimimerkillä: KoRtSuMuRsU[Fin]
ja steamiin voi lisätä acco: suzukipv92
mut löytää yleensä sauna servuilta :D ja wc3mod servuilta
Pelailen kerran viikossa nickillä: DKFIN
Mä pelailen nikillä MPH. En oo kyl pitkää aikaa käyny pelailee ku on kokeita ollu kaks viikkoo putkee... Täytyy taas varma jatkaa.*
P.S. oon aika sika surkee :D
KoRtSuMuRsU
08.02.2007, 20:36
Itsellä käy aina joskus munkkia (aika usein :D) niin olen saanut bannit moneen servuun ku ne luulee etta mulla on aimbotti ku tarisytan tahtainta ihan luonnostaan :oops:
Sit ku saan koneen huoltoon ja sielt pois, niin tuun ounaan teiät. Nikillä (ei tietoa vielä) ja oon oikeesti ihan sukka. :wink:
Ei tuo 1.6 niin maistu mutta jotenkin tuntuu että olen tämän kortsumursu-nickin jossain nähnyt. 1.5 lähtien olen CS:ää pelannut, tosin kyllästyin ja nykyään pelaan tuolla DoD 1.3 puolella. (nick:Lippi, normisti NetGames servulla)
Vieläkö ne saunaservutkin on pystyssä :D oi niitä aikoja. Voitko pistää tänne IP:n saunaservulle niin pääsis fiilisteleen?
Joskus aika harvoin tulee pelailtua.. Johtuen siitä suurimmilta osin että tuo ihan oma tietokone on niin onnettoman hidas ja tätä ''parempaa'' konetta pääsee käyttämään niin harvoin. :D Nyt kyllä vietiin tosin kone tutulle paranneltavaksi...
Kyllä pelaan. Yleensä se on joko Peters, tai Bright[FIN] se nik.
Mutta pieni ongelma kysymys nyt. Miksi Cs sammuu kun se yhdistää serverille. Se sammuu siis ihan kokonaan.
KoRtSuMuRsU
09.02.2007, 15:07
tuleeko siihen lukeen jotain? itselläni kävi viimeksi noin kun olin ladannu jotain ase modeleita
Juu vois olla asemodelleista johtua. Kokemusta on.
Itse en kauhesti enään 1.6 pelaa vaan Sourcea paitsi nytten en oo vähän aikaa pelannu mitään. Tänään olis tarkoitus pelata koko päivä (cs, dod, batllefield 2142).
Niin pelaan kaikia pelejä sitten nick:llä Henkru.
Mitään modeleita en ole itse ladannut. Steam ite kaikki ladannu :/ ihme bugi
anza tarkista mitä näytönohjainta käytät. Mene peliin (älä serverille) ja options -> video ja kokeile sieltä säätää (= jos on asetukset väärin lentää äkäsesti pihalle.
En ole säätänyt niitä, ja ne on samat ku ennen.
Kannattaa päivittää kaikki näyttöjutskat koska kun Windows päivittää itseään , saattaa vanhat näyttö asetukset samalla "vanhentua"
mää pelailen aika usein Cheo nimel yleesä..
moro pelaa itsekkin kyseistä peliä ja olen nähnyt kortsumursun monesti monisssa servuissa!!
pelaan itse nickkillä rätti tai rättipää mutta nyt olen pitäänyt taukoa
bad-pappa
02.05.2007, 16:15
Joskus 2vuotta sitten tahkosit tuota peliä ihan suu vaahdossa. :lol: Enää en. Siinä on liikaa niitä ''nörttejä''.
Juu, pelailen. Mutta mikäs voi olla syynä siihen, että minun fps tippuu n.30 sek välein 13 vaikka normaalisti 100,
Juu, pelailen. Mutta mikäs voi olla syynä siihen, että minun fps tippuu n.30 sek välein 13 vaikka normaalisti 100,
Palomuuri, virustentorjunta?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.