PDA

Näytä koko versio : Ongelma pelin kanssa.

Nielsen
01.02.2007, 16:17
Eli minulla on PC pelin kanssa ongelma. Peli on siis "varmuuskopio".
Yritän asentaa, tulee ilmoitus joka sanoo että tiedosto on liian suuri muistille. Pelin koko on noin 4Gt
EDIT: Ohje ja tuki ei aukea. Missä vika?

ISO-B
01.02.2007, 16:46
Kovalevysi tiedosto järjestelmä on varmaanki väärä. Muistaakseni samankaltainen ongelma oli jollain.

Tonzar
01.02.2007, 17:47
Jep, eli NTFS tiedostojärjestelmä ei tue yli 4Gt tiedostojen siirtämistä kovolle. Tiedostojärjestelmä pitää muuttaa esimerkiksi FAT32:ksi. Ite en tiedä näistä asioista yhtään sen enempää, saattaa olla alustus tarpeen, muuta en tiedä... Google ja Wikipedia osaavat auttaa...

sPlus
01.02.2007, 17:58
Jep, eli NTFS tiedostojärjestelmä ei tue yli 4Gt tiedostojen siirtämistä kovolle. Tiedostojärjestelmä pitää muuttaa esimerkiksi FAT32:ksi. Ite en tiedä näistä asioista yhtään sen enempää, saattaa olla alustus tarpeen, muuta en tiedä... Google ja Wikipedia osaavat auttaa...

Juurikin toisin päin, FAT32 ei tue yli 4 gigan tiedostoja, toisin kuin NTFS. :)

Nikkis
01.02.2007, 18:07
Jep, minulla tuo oli ongelma oli. Ja se on niin kuten sPluskin sanoi, eli NTFS tukee yli 4GT tiedostoja, toisin kuin FAT32. Ja muistaakseni neuvoin Anzaa jos tulee tollanen ongelma mutta ei se näköjään kuunnellu.
EDIT: Mutta neuvoja tuon tekemiseen (tiedostojärjestelmän vaihtoon) löytyy ihan Windowsin Ohje ja Tuki jutusta.

Nielsen
01.02.2007, 19:47
Jep, minulla tuo oli ongelma oli. Ja se on niin kuten sPluskin sanoi, eli NTFS tukee yli 4GT tiedostoja, toisin kuin FAT32. Ja muistaakseni neuvoin Anzaa jos tulee tollanen ongelma mutta ei se näköjään kuunnellu.
EDIT: Mutta neuvoja tuon tekemiseen (tiedostojärjestelmän vaihtoon) löytyy ihan Windowsin Ohje ja Tuki jutusta.

et ole kertonut mitään. Turha edes kertoa täällä sellasta juttua. Siis koneelle ei voi asentaa sitä peliä, joka on jo tässä tiedostona.

Nielsen
04.02.2007, 16:29
Sori tuplaposti, mutta haluan herättää. nyt sain pelin asennettua. Mutta nyt onkinj ongelma että ei lähde päälle.
Eli laitan DVD levyn sisään, ja daemon toolsissa ei ole valitu isoa, se sanoo että please insert original disc. Sitte otan dvdn pois ja laitan daemoniin että ISO. Se sanoo että wrong disc. Mitä teen? neuvoja.