Näytä koko versio : GTA Downgrade?
topias mäki
28.01.2007, 11:29
Eli onko se sitten totta, kun minä kävin Tiltistä kyselemässä vanhaa gta lcs ja se jannesetä sitten sanoi, että ei peleillä ole mahdollisuutta downgradettaa..
Ja toinen asia, että voiko 2.71 päivittää suoraan sonyn sivuilta 3.03: ksi?
Korjasin vähän tota threadin nimeä. Panostusta siihen.
-Tonski
Älä missään nimessä päivitä, äläkä kuuntele jonkun jannu-jammun puheita. Mutta sinullahan on 2.71, joten voit Downgreidata helposti 2.71--> 1.5 Easy Downgredilla. Ja sille (oliko myyjä?) tiedoksi, että GTA: LCS Unpatched voipi todennäköisesti piakkoin Downgreidata minkä tahansa psp:n.
downgradea tuo 2.71, ja sitten asennat 3.03 OE-C :wink: saat toimimaan varmuuskopiot ja homebrewit, ja samalla tulee 3.03 firmwaren ominaisuudet.
topias mäki
28.01.2007, 17:54
En oikein uskalla ottaa noita dark_alexin firmiksiä, kun pelkään, että kone brickaantuu!
No sit siun kannattaa edes, downgradettaa 1.5:ks, mikäli et sitäkään uskalla tehdä niin sit vaan päivität siihen 3.03:een..
Tai käyttää HEN:ä tossa 2.71 firmikses jolla pystyy käynistää devhookin ja emuloida 1.50 firmistä. http://www.tdubel.com/psp/Homebrew_Enabler
Mutta kuitenki kannattais alapäivittää tohon 1.50 firmikseen.
Kyllä kannattaa alaspäivittää 1.5:aan ja siitä sitten 3.03 OE-C:hen.
Itse olen päivittänyt 2 kertaa alaspäin ja 8 kertaa ylöspäin näillä epävirallisilla päivityksillä, eikä koneelle ole tapahtunut vielä yhtään mitään.
Edit: Henku, kyllä se HENkin kirjoittelee sinne flashmuistiin, että tuskin aiheen aloittaja sitäkään uskaltaa käyttää.
En oikein uskalla ottaa noita dark_alexin firmiksiä, kun pelkään, että kone brickaantuu!
Siis jos vaikka päivität vaikka 3.03 OE-B ja jos se siinä brikkaantuu niin vika on sinussa. Päivittänyt 3 tai 4 psp:tä 2.71 -> 1.5 -> 3.0X customiin. Eikä yksikään ole brikannut. Plazalaisista ilmeisesti kaksi brikannut ja luultavasti heillä on ollut väärät alkuperäisten firmisten filut joista sitten tehdään päivitettävä firmis. Joten perjaatteessa omia kämmejä. Kaikkiahan se aina pelottaa tai ainakin itte ja kyllä oon muiltakin kuullut että vähän pelottaa päivittää, mutta lopussa ovat olleet tosi iloisia. Suosittelen päivittää 3.03 OE-B tai OE-C
Lisään vielä Iso-B:een viestiin, että PSP:tä ei voi oikeastaan hajottaa lataamalla väärät firmwareiden -tiedostot, koska aitouden pystyy tarkistamaan tarkistamalla MD5-hashin numero-/kirjainyhdistelmän.
Ja kun saa sitten tuollaisen SE tai OE firmwaren, niin jos sen brickaa, niin PSP:n pitäisi vielä voida korjauttaa, painamalla R-Liipaisinta PSP:n käynnistyksessä.
Näin voit käynnistää Recoveryn, jolla PSP:hen saa 1.50:n.
TeeTee onnistui Brikkaamaan täysin sillä hän ei pääsyt edes Recovery modiin. Mutta jos ei niitä oikeita md5-hasheja tarkista niin riski brikata suurenee. Eikä päivittyksessä käytettävä ohjelma tarkista että md5 hash on oikea, joten jos teet päivitys tiedoston vääristä niin voit todellakin saada psp:n brikatuksi, tai ainakin sellaiseen tilaan että se tarvitsee recovery modista käydä säätämässä uudelleen kuntoon.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.