Näytä koko versio : 2.81-3.03 Exploit!
Eli vihdoinkin ollaan löydetty uusi exploit, joka toimii kaikissa Firmwareissa. Tosin valitettavasti tarvitset GTA:LCS.
Just a little while back, Fanjita wrote a small article on what the people with non-homebrew-able PSPs should do. In my opinion, waiting for an exploit was the most sensible thing to do. And boy, you guys didn't have to wait very long! The Noobz team has just come out with an exploit that works on all firmwares up to 3.03, which is the latest firmware Sony has been able to come up with! This means that every firmware available currently is hackable and hopefully, downgradeable soon!
As of now, the only homebrew that runs through the exploit is a simple Hello World proof of concept, but we all know what the PSP scene can come up with in a very short while. And that's exactly what's gonna happen since Fanjita himself said that a 3.03 Downgrader will be coming soon!
Toivottavasti kohta saadaaan kaikille PSP: käyttäjille DG.
Kannattaa täältä vielä lukaista koko juttu: http://pspupdates.qj.net/Goofy-exploit- ... /aid/80581 (http://pspupdates.qj.net/Goofy-exploit-by-Noobz-Hello-World-on-firmwares-2-0-3-03-with-video-/pg/49/aid/80581)
Eli nyt voidaan sitten odotella downgreideja. Hyvä tieto niille käyttäjille jotka omistavat 2.81 tai 3.0X. Ittelle tästä ei suoranaisesti varmaankaan ole mitään hyötyä koska ittellä on 3.02 OE-A
HAHHAHAHAHAHAH. Ei Sony hakkereille pärjäää :lol: Luul
Jooh, ainut "huonopuoli" tässä on se, että tarttee tosiaan ton GTA:LCS:n vanhemman version (ei patchattu), eli nykyiset kaupasta ostetut LCS:t ei kelpaa..
Jooh, ainut "huonopuoli" tässä on se, että tarttee tosiaan ton GTA:LCS:n vanhemman version (ei patchattu), eli nykyiset kaupasta ostetut LCS:t ei kelpaa..
Olen kiertänyt monet kaupat Seinäjoella läpi huvikseni katsomassa, että olisiko näitä vanhempia vielä ja kappas vaan en ole vielä kertaakaan törmännyt tähän uuten versioon :D.
Aih, niitä on vielä niin paljo liikenteessä. No mikäs siinä, kuhan vaan muistaa tarkistaa kumpi versio on..
Olen kiertänyt monet kaupat Seinäjoella läpi huvikseni katsomassa, että olisiko näitä vanhempia vielä ja kappas vaan en ole vielä kertaakaan törmännyt tähän uuten versioon :D.
Joo, mun kaverilla on toi vanhempi, niin lainaan siltä ja DG.
bad-pappa
26.01.2007, 17:52
Nii mistä sen tietää mikä versio se gta on? Lukeeko se jossain? jos lukee niin missä? :?:
bad-pappa
26.01.2007, 18:06
Mulla lukee ULES 00151. Onko tämä alkupräinen? :roll:
sulla on se ensimmäinen versio, millä saa tuon downgraden toimimaan :wink:
http://pspupdates.qj.net/cm/xml/image_l ... ?aid=58178 (http://pspupdates.qj.net/cm/xml/image_list.php?aid=58178)
bad-pappa
26.01.2007, 18:14
Kiitos tiedeosta. yhdyn tähän: Minkä ihminen on luonut pystyy sen myös ihminen murtamaan! :D
E:Miksei ei toimi? :cry: laitoin ne filut sinne savedata kansioo mut ei silti pelaa. :cry:
Toi ei varmaan toimi TA-082 versioissa niin kuin edellinenkään :(
Toi ei varmaan toimi TA-082 versioissa niin kuin edellinenkään :(
Oikeastaan Noobz.eu tiimi yrittää saada sen toimimaan kaikissa psp:n versioissa, jopa TA:issa.
bad-pappa
26.01.2007, 18:43
Mikä nyt mättää? minulla on 2.81 ja alkuperäinen gta:lcs. Olen alustanut muistikorttinikin mutta silti se ei toimi.. filut on laitettu psp/savegame kansioon. :cry: ja kun käynnistän pelin nii tulee uusi peli ja ei mitään homebreviä
E:siis PSP/SAVEVEDATA olin varmaa humalassa :lol:
Mikä nyt mättää? minulla on 2.81 ja alkuperäinen gta:lcs. Olen alustanut muistikorttinikin mutta silti se ei toimi.. filut on laitettu psp/savegame kansioon. :cry: ja kun käynnistän pelin nii tulee uusi peli ja ei mitään homebreviä
Savegame? Eikös se ole Savedata.
Immeiset hyvät ootte käsittäny nyt hivenen väärin. Siis vielä ei toimi mitkään downgrade jutut eikä muut, ainoastaan toi hello world.
Nyt kun saadaan ajattua omatekoista koodia noillakin vempeleillä niin on mahdollista niille tehdä erilliset downgrade ohjelmat. Lukeehan se jo tossa ensimmäisessä viestissä..
This means that every firmware available currently is hackable and hopefully, downgradeable soon!
As of now, the only homebrew that runs through the exploit is a simple Hello World proof of concept, but we all know what the PSP scene can come up with in a very short while.
Immeiset hyvät ootte käsittäny nyt hivenen väärin. Siis vielä ei toimi mitkään downgrade jutut eikä muut, ainoastaan toi hello world.
Nyt kun saadaan ajattua omatekoista koodia noillakin vempeleillä niin on mahdollista niille tehdä erilliset downgrade ohjelmat. Lukeehan se jo tossa ensimmäisessä viestissä..
This means that every firmware available currently is hackable and hopefully, downgradeable soon!
As of now, the only homebrew that runs through the exploit is a simple Hello World proof of concept, but we all know what the PSP scene can come up with in a very short while.
WTF? Ei kukaan ole väittänytkään, että olisi DG nyt tai tulossa, kunhan vain spekuloimme. On toki mahdollista, että DG vie hyvinkin pitkän ajan, mutta jotkut täällä esim. minä, jolla on toinen psp haluavat saada 1.5.
Ja ollaanhan mainittu että vanha DG toimii tässä Exploitissa, joten se vähentää odotusaikaa.
Jeps, lukihärö ol tullu meikäläisellä, tsorge.. Eli tota joo.... jatkakaa...
Toimii 3.0, jesh! nyt vaa downgraderi!
KoRtSuMuRsU
27.01.2007, 18:02
jippiii ny vaan odotteleen 3.03 downgraderia!! :lol:
voi kuitenkin kulua vielä viikkoja ennen kuin alaaspäivitys tulee...
Toivottavasti tekevät tälle niin kuin viimekertaselle, eli rippavat ton pelin ja onkivat tarvittavat filut parempaan talteen. Itse odotan innolla, mutta ei vain kiinnostas ostaa 40 euron peliä.
bad-pappa
27.01.2007, 20:00
Lainaa joltai kaverilta :wink: EN saa tätä toimimaa :cry:
Noobz:it sanoo et ens viikolla pitäs tulla downgrade 3.03:lle
ois mahtavaa jos tulis downgrade 3.03 firmwarelle :D sittekö se tulee voisko joku kirjottaa helpot ohjeet siihen?
Luulen että readmessa on todella hyvät ohjeet.
Niissä käsketään yleensä laittaa vain ''tiedosto 1'' A-paikasta, paikkaan B.
Eli se rar tiedosto puretaan vain PSP:n muistikortille ja sitten yleensä 1.50 firmwaren eboot pitää etsiä itse.
Voisit laittaa viestisi PSP-oppaan alueen Toivomukset artikkeliin, kunhan alaspäivitin keksitään joskus tulevaisuudessa.
Nyt se taitaa olla varmistettu, että viikon sisällä/päästä tulee Downgraider.
"The downgrader will come when it is ready. Is a week really so long to wait?" by Fanjita.
Lähde foorumi: http://forums.qj.net/f-eloader-and-201- ... page4.html (http://forums.qj.net/f-eloader-and-201-homebrew-discussion-207/t-n00bz-working-hard-on-303-to-150-downgrader-1st-test-done-today-brick-occured-92258/page4.html)
Luulen että readmessa on todella hyvät ohjeet.
Eiköhän näissä kaikissa päivityksissä ole hyvät ohjeet. Tietysti jos ei osaa englantia ohjeet voivat olla täyttä hepreaa. Oikeastaan joka jutussa jonka olen PSP:lle ladannut on ollut sellainen readme että siitä saa selvää jos osaa englantia. Eikä oma englantinikaan ole mitään kovin hyvää. :P
Olenko sitten sanonut ettei kaikissa olisi?
Minähän sanoin, että varmasti tässäkin firmwaressa on hieno readme tiedosto.
Ja tästäkun ei vielä saa sitä readmeta kun ei tälläistä alaspäivitysmenetelmää ole vielä/tulla koskaan keksittykään, joten tätä en ole vielä voinut suomentaa.
Minäkun nuo päivitysohjeet olen yleensä laittanut uusimpien firmware-keskustelujen sekaan.
Mene vaikka tarkistamaan.
Olenko sitten sanonut ettei kaikissa olisi?
Minähän sanoin, että varmasti tässäkin firmwaressa on hieno readme tiedosto.
Ja tästäkun ei vielä saa sitä readmeta kun ei tälläistä alaspäivitysmenetelmää ole vielä/tulla koskaan keksittykään, joten tätä en ole vielä voinut suomentaa.
Minäkun nuo päivitysohjeet olen yleensä laittanut uusimpien firmware-keskustelujen sekaan.
Mene vaikka tarkistamaan.
Oikeesti ei kaikkea tarvitse ottaa noin vakavasti ja ehkäpä hänen viestissä oli osa sarkasmia. Peace!
relax. en tienny että niissä on readme tiedosto. en oo ennen downgradettannu
bad-pappa
28.01.2007, 21:04
En saanu tota helo worldiä pelaa :cry: Toivottavastti downgrade kuitenkin onnistuu ja pääsen taivaaseen :)
Oi helmi!!!! Mulla meinaan on toi 3.02, jos pääsis sen viikon sisällä Downgadee!!! 8) :D Si joutuu kyl lainaan ton Gta:LCS kaverilt!![/b]
Jep jep. Vähän voisit tuohon oikeikirjoitukseen kiinnittää huomiota, ei muuta.
Ei se nyt niin paha ole.
Vähän vaan liikaa innostui ja syystä.
3.03 OE-C on kaikkien unelma.
Onkos näitä downgradeja jo tullut katsos kun pitäisi saada tuo psp:n firmware alennettua juuri tuosta 2.81 versiosta?
En ole varma onko juuri 2.81 tullut mutta 3.03 pitäisi olla. Eli siis jos sitä haluat käyttää niin päivität vaan tohon 3.03... Tosin muistaakseni tarvitset gta lcs pelin vanhemman version jotta tuo downgrade onnistuisi.
Semmoinen löytyy tarkistin tuossa aiemmin. :D Niin noh missäs saan päivitettyä tuohon 3.03 versioon. Laiskuus huipussaan. Noh ei sentään. Niin kiire ku säädän kaikkee tässä ohella.
KoRtSuMuRsU
21.02.2007, 19:17
tossa ainakin psp:n 3.03 fw:http://dl.qj.net/Firmwares/pg/12/fid/11844/catid/163
pistä toi psp-->game-->updates kansioon ja jos sulla ei oo tota updates kansioo tee se sinne. avaa toi update game-->memory stick vai miten kirjotetaankaan :D
^^Korjaus edelliseen: PSP/GAME/UPDATE/
Kiitos neuvoista. Eli eikun päivittämään. :D Downgradea en pysty viellä tekemään kun lcs on kaverilla lainassa.
EDIT: Katos ei meinannut toimia aluks, mutta unohtu muuttaa se nimi ebootiks kun se oli, joku 12431_EBOOT.PBP tai vastaava.
T-Man: Ensi kerralla sitten muokkaa nappulaa.
Eli kun mulla on nyt 2.81 niin se on ihan sama päivitänkö tohon 3.03 kun sen pystyy dg eli ei väliä jos upgradeen siihen asti ? Ollaankohan tohon mahollisesti tekemäs semmosta että pystyy dg ilman gta:ta ? vai pidänkö vaan 2.81 ja oottelen mitä tapahtuu :P Taida ton medal of honorin enää ostaa sitten dg ja loput menee imutteluks.
Niin minun tietääkseni ei ainakaan ole viellä löydetty muuta mahdollisuutta kuin tuon gta: lcs:n avulla downgradeaminen, mutta muista, että se pitää olla se vanhempi versio ja jos olisi löydetty niin luulen, että downgrade olisi jo tehty.
psp:PEGE
25.03.2007, 16:23
mä en siis todellakaan älyy miten mä voin laittaa sen firmwaren siihen psp:lle kun oon ladannu sen sieltä paikasta ku se on pelkkä tiedosto?!?!?!?!
:( :(
Laitat sen päivitystiedoston muistikortille usb kaapelin avulla. (PSP/GAME/UPDATE)
Siis toimiiko tämä DG varmasti myöskin TA-082-emolla varustetulla pespillä? Onko jollain kokemuksia asiasta? Itselläni on tämä pahamaineinen emo omassa vehkeessäni 2.81 firmiksellä varustettuna.
Edit: Eli lueskeltuani muita topiceja niin luulen saaneeni vastauksen kysymykseeni; alaspäivitys on mahdollista kuitenkin. Joku vielä vois varmistaa tämän asian.
^Kyllä on mahdollista, eli tämä toimii jokaisessa psp:ssä.
Muista katsoa ReadMe:stä ohjeet. :)
Matias13
02.05.2007, 17:00
Onko jollain mennyt pspee rikki downgradessa? kun saan ehkä tuon päivittämättömän version.
PESJesse
02.05.2007, 17:08
Mun muistaakseni se oli niin, että psp brickaa, jos jossain tiedostossa on virus tai jotain...
Tuskin paljoa brickkaavia tiedostoja on liikkellä. Kuhan lataat pspupdates.com tarvittavat tiedostot downgradeukseen ja seuraat ohjeita, niin tuskin mitään hätöö.
Onko ketään joensuulaista jolla olisi gta (lcs) lainata niin säästäisi riihikuivaa rahaa, kun voisi jättä pelin ostamatta.
Voiko nyt joku selventää... Onko siis NYT tullu jo toi DG? mulla on 2.81 firmis ja se kai pitäs eka päivittää 3.03, jos ymmärsin oikeen. löytyy tuo GTA lcs (vanha)!
edit: selvisi..
mun gta lcs kyljessä lukee ULES 00151. toimiiko se? mulla on FW3.40. jos toi peli alaspäivittää nii voisko joku teistä neuvoa miten se tehään..
kiitos jo etukäteen :D
^3.40 ei voi alaspäivittää edes GTA:lla. Tämänhän voi jo tosta otsikosta päätellä 2.81-3.03 exploit.
Hoi
Haluisko joku lainata sen vanhemman version gta lcs? maksan tietenki vuokrahinnan..10e/2-5päivää? mielellään helsingistä.. mutta kyllähän postikin kulkee :)
olisiko kenelläkään tuota gta lcs peliä lainaksi kun mulla on toi fw 3.03
Mielellään jyväskylän tienoilta tai postitse peli palaisi postille samana päivänä
Hej, eikös tuo alentaminen käy myös Lumines pelin avulla?
Niitten saatavuus kun näyttää hieman paremmalta.
Käyhän se silläkin. Tosin sillä alenneteaan 3.50 ---> 1.50:een.
no olisiko sitten tota lumines peliä lainattavaksi asti
Jaahas, mulle myytiin vanhoissa GTA:LCS kuorissa patchattu versio ja nyt sitten tulin vittuuntumisen (anteeksi) noustessa tänne rekkaamaan ja pätemään. Eli jos siellä lukee update psp ver 2.60, niin ei toimi? Oisko kellään Helsingin lähistöllä ei-patchattua Liberty city storiesia, tai DG:ssä toimivaa luminesia. Jos on, niin oisko mahollista sopia lainasta yksityisviestillä vaikkapa.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.