PDA

Näytä koko versio : tiedosto päätteet: 001. 002. 003. ...

ISO-B
19.01.2007, 16:59
Taisin joku päivä melkein vetästä aiheesta herneen nenään tästä kyseisestä asiasta. Joten tehdään tästä nyt tälläinen pikaohje.

Tarvitset: Jonkun pakettien purkuohjelman, kaikki eivät välttämättä toimi (suosittelen winraria)

1. Klikkaa tiedostoasi oikealla nappulalla ja valitse avaaa ohjelmalla...
2. Jos käytät xp:tä niin windows kysyy haetaanko sopivaa ohjelmaa netistä vai valitaanko luettelosta. Valitaan luettelosta.
3. Valitse ohjelma mitä haluat käyttää tässä tapauksessa winrar ja sittten ok
4. Nyt aukeaa winrar ja näyttää mitä paketeissasi oli.
5. nyt osaatkin jo itse purkaa sisällön minne haluat.

T-Man
19.01.2007, 18:36
Täh...En ymmärrä. Eikö sen jälkeen kun olet asentanut, vaikka Winrarin niin tiedostot avaudu automaattisesti kaksois-klikkauksella?

Nikkis
19.01.2007, 20:57
^^Kyllähän ne automaattisesti avautuu, mutta jotkin vain ovat niin tyhmiä etteivät sitäkään osaa.

EscMk3
19.01.2007, 21:18
edittiä: eipä sitten mitään. sami veti herneet nenään.

ISO-B
19.01.2007, 21:35
Tätäkään asiaa eivät näköjään kaikki ymmärrä. http://tonzaraj.arkku.net/viewtopic.php?t=486
ja mulla ei ittellä esim. aukea automaattisesti tupla klikkauksella.

samismiley
20.01.2007, 01:27
Ja mitä vittua säkin EscMk3 tuut kokoajan pätemään, oon kattellu tässä vähän noita topikkeja, niin jokaisessa jotain negatiivista sanottavaa. Vituttaa tommonen.

"mistähän seuraavaksi opas? miten tietokone laitetaan päälle? Rolling Eyes tai mistä psp lähtee päälle? Very Happy"

"ihan ensimmäiseksi, opettele nyt helvetti kirjottamaan kunnolla Twisted Evil
sitten niitä neuvojakin saattaisi tulla."

Bannister
20.01.2007, 12:20
^^Kyllähän ne automaattisesti avautuu, mutta jotkin vain ovat niin tyhmiä etteivät sitäkään osaa.

Jep. Eipä ne kyllä ainakaan mulla näy suoraan minään, eikä kyllä myöskään aukea suoraan klikkaamalla. Pahoittelen, että en ole kasvanut tietokoneen äärellä ja ettei minulla ole kyttyrää selässä. Pahoittelen.

Cassu21
14.06.2007, 12:50
Minulla tuli sama ongelma myös vastaan jokusen päivä sitten. Ihmettelin että mitä hitsiä, kun WinRar ei tunnistanutkaan tiedostoja. Mutta ajattelin kokeilla silti ja onnistuin. Tämä on oikeasti ihan yksinkertainen eli:
Aluksi, jos WinRar yms. ei tunnista näitä tiedostoja, niin otat "avaa". Valitset että otat ohjelman listalta. WinRar kuitenkin avaa nämä, vaikka se ei aluksi tunnistanut niitä. Eli avaat Winrarilla ja purat.

BonnieR
14.06.2007, 12:56
^^ No ei sitä varmaan oisi kerrata tarvinnut. Meinaan että siitähän tää opas kertoo, mutta ei tua purkaminen siinä (luulisin?) kovin vaikeaa ole.