Näytä koko versio : Mitä luet seuraavaksi / haluaisit lukea
Elikkä onko mielessä joku kirja jonka haluaisit joskus lukea tai onko joku jäänyt aina yrityksestä huolimatta kesken ? Toinen topic tähän kirjaston alle niin ei näytä niin orvolta.
Itse luen seuraavaksi Danten: Jumalainen näytelmä -kirjan.
Klassikko.
Ja tietysti tästä eteenpäin aion jatkaa naruton lukemista ja katselua.
Niin naurettavalta kuin se kuulostaakin niin varmaan jotain CSI-kirjaa. Näidenhän kustantajana toimii suomessa vähemmän tuttu Readme.fi. Eli aion varmaan pitää pienen paussin Mustan Tornin lukemisessa tämän 2. kirjan jälkeen...
Tonz kiitos vinkistä ! varmaanki itselläni ohjelmistossa myös.
Nyt sitten kun saan nää koulun kirjat luettua ja sen anna kareninan luettua vois lukea olikos se nyt takaa-ajettu tai joku sellanen.
Siis itte oon todennut seuraavien kirjailijoiden kirjat hyviksi:
Tom Clancy
Robert Ludlum
david Baldaci
Lee Child
topias mäki
13.01.2007, 16:42
Ilkka Remeksen kirjat ainakin on hyviä!
Seuraavaksi alan lukea jotain Leena Lehtolaisen kirjaa, koulu tehtävää varten.
Mun mielestä kirjojen aatelia on ehdottomasti Dragonlance sarja ja Forgotten realms sarja 8) Suosittelen.. Dragonlance on yhä kesken, mutta Forgottenit on luettu
Luultavammin täällä puhuttiin kyllä ihan kunnon kirjoista. Nuo dragonlancet ainakin sarjakuvakirjoja, mutta en sitten tuosta toisesta tiiä, mutta joo Reijo Mäen ja Ilkka Remeksen kirjoja lueskelen aina välillä.
Muistan, kun joskus Tiltissä kerrottiin, että God of war -peli perustuu kirjaan, niin haluaisin lukea sen kirjan suomen kielellä.
Luultavammin täällä puhuttiin kyllä ihan kunnon kirjoista. Nuo dragonlancet ainakin sarjakuvakirjoja.
Joo nyt sulla on väärää tietoa Dragonlancesta. Ne ei oo mitään sarjakuvakirjoja (tosin en tiiä onko niistä sellasiiki tehty). :D Mä oon nyt lukenu niitä 4 kirjaa ja ei oo tullu yhtään kuvaa vastaan (paitsi lukujen alussa) 8)
EDIT: Joo ei mitään :D erehdyksiä sattuu :)
Kaverien puheet menee aina sekasin kun kaikki lukee mangaa jne. :D Niin sitä luulee, että kaikki vähänki sen tapaset on mangaa/sarjakuvia. Meinaan siis vähän niinkun ku kaikki puhuu sillai kaikista kirjoista ja sitte nimet vaikka ei saman tapasii oiskaa ja yhtäkkii puhe siirtyyki tohon niin sitä vaan sitte luulee, että son mangaa ja sillai.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.