Näytä koko versio : RuneScape
Niin eli pelaako kukaan kyseistä peliä?itelläni on montaki ukkoo paras on kuitenki 71lvl strenght pure.
OuMaiKaad! Runettajat ovat eksyneet jo tännekin, tappakaa minut. Noo, ei siinä oikeasti mitään pahaa ole, pelaa jos pelaa jne.
EDIT: Nii-in, joillekin kavereille Rune on tärkeempi ku kaverit mutta sit ku ne kuolee ja menettää kamat tms. niin ollaan monta päivää niin vitutus päällä että huhhuh.
En kyllä pelaa. On sen verran huono peli. Mutta moni tutuistani kyllä pelaa ja niitte levelit kuulemma 100+
Joo pelasin sillon kun se oli 50 pelaajan rajotuksella 1999. valittiin profession, ja alettiin treenaamaan. Koko alue koostui 2 kaupungista ( vielä siellä ) ja koko runescape oli Player Vs Player DEATHMACHIA ! sitten Jagex osti Andrew :iltä tuon softan ja kehitti sen kaupalliseksi pa****si.
en pelaa...
WoW:itan :wink:
kyllä pelaan.
oma accountti on 85lvl ja sillä on yli 3:men miljoonan edestä tavaraa.
addaa kamu listalles pk elkku pk ja niko947. :D
EI IKINÄ! tähä ja tämän tyylisiin peleihin en ikinä koske!
AARGH niitä wowin pelaajia ihan liikaa! -BooM headshot- näille :lol:
Joskus sillointällöin saattaa joku viikko tulla pelattua. Viimeksi ennen joulua...
bad-pappa
27.01.2007, 19:03
EN PELAA! Hei pelatkaa pelejä älkää runescapea :wink:
Antaa ihmisten pelata mitä tykkäävät, turha teidän on sanoo mitä pelata. Itse en pelaa.
Proof Fin
30.01.2007, 13:22
Sitä peliä minua ei saa pelaamaan kirveelläkään!
Olen joskus kuullut ja lyhyen Googlauksen jälkeen häviää selvvästi WoWille.
Jokatoinen taitaa täälläpäin tuota pelaja, ainakin kuulemani perusteella.
En pelaisi vaikka maksettaisiin :) Ei oikeen tollaset pelit nappaa...
KoRtSuMuRsU
20.02.2007, 17:49
liityn edelliseen... kaikki kaverit pelaa ja ärsyttää kun aina puhuu jostain runesta :?
En pelaa. Pelasin joskus vuonna nakki ja makkara, mutta se on vähän kulunut peli(tyyppi).
:shock: perhana.. menkää ihmeessä muualle juttelee runest psp on hitosti parempi ku joku rune.. 8)
Jos nyt näin aletaan ajattelemaan niin minäpä voisin sanoa että menkää puhumaan siitä psp:stä sille varatulle alueelle. :P
NEVEEEEER! En pelaa.. En oo koskaan pelannu.. Enkä tuu koskaan pelaamaan..
Kamala peli, ihan hirveet grafiikat.
PS: Älä hauku wowia prk!
Hommatkaa mielummin ilmanen servu WoWiin ja pelatkaa sitä! (niin mäki tein...). Rune on sanonko mistä!!! :lol:
PESJesse
21.03.2007, 14:20
Oon pelannu. Oli 76 lvl äijä. Grafiikoissa ei todellakaan kehumista, vaikka ymmärrän koska se toimii javalla.
K-oskinen
22.04.2007, 16:57
Pelasin joskus, leveli taisi olla jotain 79, Runescape on kulunut peli jo. :?
jos olette lopettaneet laittakaa mulle yksityisviestis passu ja nimimerkki ja kumpi rune 1 vai 2 :lol: itellä on 60lvl ja 70lvl typpi !! Pelaaan sillon tällöin tuota peliä
ehehe. RuneScape on legenda. XD
EN PELAA! En pilaa elämääni millää runella
GuildWarsin kanssa aikani kuluu.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.