Näytä koko versio : tietokone ei tunnista psp:eetä auttakaa
niin elikkäs kun mull on giga pack niin siinä tulee mukaan se usb kaapeli aluks se toimi ihan normaalisti sit sen jälkeen tietsikka ei tunnista sitä. (siis psp:eetä) auttakaa please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aki: Ja tuo kilometrin mittainen huutomerkkijono varmaan auttaakin asiaa?
Käynnistäppäs kone uudelleen. Mul se on tepsiny :)
Mikäs Windows sulta löytyy?
Mulla on 98 ja ei löydä (Ei vissiin 98 löydä psp:tä?)
Tolla pitäs saada toimimaan Windows 98:lla
http://www.psp-vault.com/UpDownload-req ... id-873.psp (http://www.psp-vault.com/UpDownload-req-viewdownloaddetails-lid-873.psp)
tai: http://www.inetbridge.net/forum/driver- ... t1062.html (http://www.inetbridge.net/forum/driver-vivitar-vivicam-3615-v3615-usb-mass-storage-device-vt1062.html)
No minä asensin ne ja Psp löytyi mutta psp:n sisältöä ei nähnyt, koska tietokone luuli, että psp on kamera!
Nuilla ajureilla sen tietokoneen onkin tarkoitus tunnistaa PSP:si kamerana, sillä mitään virallisia ajureita ei löydy Windows 98:lle. Ite sain faijan vanhassa 98 toimimaan tuolla alemman linkin ajurilla ja tiedostojen siirto sujui ongelmitta.
Miten saat ne tiedostot siirrettyä tietokoneelta Psp:lle? Kun Psp ei ole omassa tietokoneessa?
eldolmio
19.06.2007, 20:05
Siis jos ymmärsin hän sai isänsä tietokoneessa toimimaan noilla..
Kyllä olen itse saanu samoilla ajureilla toimimaan myös. Katos sieltä Oma tietokone-kohdasta onko sielä "Siirettävä levy".
Hymm. Kun kaivelen muistiani niin minulla teki samaa yhdellä toisella koneella kans, mutta toisella Win98 koneella toimi loistavasti.
Eli toi ei siis aina toimi?
eldolmio
21.06.2007, 16:51
Päätteleppäs siitä..
Mitä mun pitäis tehä kun laitan usb johdon tietokoneeseen ja toisen pään psp,hen niin winukka sanoo että "jokin usb laitteista on vikatilassa eikä järjestelmä näin ollen tunnista sitä " ja psp löytyy laitehallinnasta tuntemattomana laitteena. Aikasemmin psp toimi hyvin . Mistä tämä ongelma mahtaa johtua
Tälläisiin ja muihin vastaaviin oikkuihin löytyy niinkin helppo ratkaisu windowssin uudelleen asentaminen! Ihan normaalia käytöstä winkkarilta mikä on ollu kauan aikaa asennettuna (varsinki susikasissa ja xp:ssä).
Ite asentelen ton xp:n uudelleen aina noin 1/2 vuoden välein että se toimisi edes suurin piirtein niin ku pitääkin.
olen asentanut windowsini noin kaksi kuukautta sitten en usko että on siitä kiinne
minullakin on vastaava ongelma, windows näyttää pespin oma tietokone kohdassa siirrettävänä levynä muta kun klikkaan sitä tulee ilmoitus "aseta levy asemaan f" ideoita kuinka saada toimimaan
Minulla tuo sama toistuu yhdellä tietyllä USB-paikalla. Kokeilkaa auttaisiko vaihto johonkin toiseen USB-paikkaan.
minullakin on vastaava ongelma, windows näyttää pespin oma tietokone kohdassa siirrettävänä levynä muta kun klikkaan sitä tulee ilmoitus "aseta levy asemaan f" ideoita kuinka saada toimimaan
Miksi Ihmisillä tuntuu olevan niin ihmeen vaikeaa kuvata ongelmiaan oikein? Ei olisi kovin vaikeaa lisätä tuohon ongelmaansa, mikä on ongelmana ja millainen laite, tässä tapauksessa vaikka voisi lisätä ilmeneekö ongelma minkä windows version kanssa, ja mitä kaikkea jo yritetty.
Ilmeisesti Windows tässä tilanteessa tunnistaa PSP:n mutta ei tunnista PSP:n sisällä olevaa muistikorttia, joko ko kortti on viallinen, alustettu väärin, tai sitten vain lukittu PSP:n käyttöön, tai sitten kirjoitussuojattu tahi sitten sitä ei ole PSP:ssä ollenkaan kiinni. Tuossa nyt alkuun vaihtoehtoja joista voi lähteä harventamaan.
Lisäyksenä tuohon aikaisempaan ketjussa olleeseen juttuun. Ei sitä koko windowsia tarvitse alkaan uudelleen asentamaan jos USB:t kettuilee, ensimmäisenä kannattaa kokeilla toista usb paikkaa, seuraavaksi menee laite hallintaan ja poistaa kaikki usb ohjaimet, boottii koneen ja antaa windowsin löytää ohjaimet uudelleen. Windowsilla kumma tapa sekoilla aika ajoin noiden usb-ohjainten kanssa jollain kokoonpanoilla.
dudecriple
05.11.2007, 21:33
jos ymmärsin oikein että sun kone löytää sen psp, mut sen sisällä ei oo mitään. eikö psp muistikortti pitäisi alustaa, kun alustaa muistikorttiin tulee eri kansioita.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.