Näytä koko versio : Rise Of The Mushroom Kingdom Part 1-4 (Flash videos)
Olen aikoinani katssonut nuo 4 todella hienoa flash videota Newgroundsista, mutta nykyyän sivulta tulee todella paljon viruksia, niin en voi katsoa enää videota.
Nuo videot voi katsoa usealta muultakin flash video sivulta, mutta oikeastaan niiltä kaikilta sivuilta tulee haittaohjelmia.
Haluaisin nuo videot PSP:lle, koska ne voisi varmastikkin katsoa PSP:n selaimella.
Voisiko kukaan etsiä nuoden videoiden latauslinkit, jotta saisin ne PSP:lle?
Täällä on nuo videot, eikä tule viiruksia:
http://www.javapeli.biz/games/2895/rise ... gdom4.html (http://www.javapeli.biz/games/2895/riseofmushroomkingdom4.html)
Mutta kuinak tuon tiedoston saisi PSP:lle?
Katso www.videogamedc.com (http://www.videogamedc.com) Sarjan tekijän sivut. Ne voi myös ladata tuolta.
Mutta tuota sivua koneeni juuri varoitti.
Siellä on tietoturvariksi.
Voitko antaa suorat videoiden latauslinkit.
Itse käyn melkein jokapäivä, eikä oo tullu vielä yhtään virusta tms.
EDIT: Eikä newgroundsikaan viruksia jakele. =/
Sulla on sitten aika huono virustentorjunta.
No luule sitten sitä mitä haluat luulla
Yritätkö sinä nostaa viestilaskuriasi kokoajan?
Tämän viestin saa toki poistaa, jos poistatte nuota Nikkiksen ylimääräisiä kommentteja.
Nuolta sivuilta tulee viiruksia 3:n tietokoneen mukaan...
Joo lopettakaa oikeasti tuo, alkaa naurattaan niin pirkuleesti. Ite en osaa tohon virus hommaan mitään sanoa. Mua ei haittaa vaikka kone jonku hemmetin bitti influenssan sais. :lol:
Ok, ensiksikkin, minulla on 4 virustorjunta ohjelmaa joista MIKÄÄN ei valita vgdc:stä ja newgroundsista. Taitaa tuo adult contect olla virusten syy.
Ne ovat spywareja varmaankin.
Ne ovat spywareja varmaankin.
Virustorjunnat käyttäytyy aivan erinlailla. Se voi että joku sanoo siitä ja joku ei. On mulla Spyware Terminatorkin :) btw, todella tehokas ohjelma ja vielä freeware!
Eli miten saisin tuon kopsattua tuolta sivustolta?
Eli menet tuonne vgdc:hen ja klikkaat movies. Etsit sieltä jonku Rotmk:n partin ja menet katsomaan sitä. Kuvaruudun yläpuolella näkyy teksti download it sitten klikkaat sitä lopun osaat tehdä varmasti itsekin.
Voitko antaa suoran linkin, kun tuolta sivulta tulee muka viiruksia.
ei sieltä mitään tule. minulla on f-secure internet security, ja ewido käytössä, eikä tule mitään valituksia :wink: taitaa sinulla valittaa k18 materiaalin takia :wink:
Nikkis antoi mulle jotain exe tiedostoja, joten en sitten saanutkaan niitä PSP:lle.
Eli miten internetsivustolta saadaan ladattua flash tiedosto?
Ainakin Mozillalla käy seuraavasti: siirry flash-viteoon/peliin jonka haluat tallentaa ja valitse Tiedosto -> Tallenna sivu nimellä. Tai sitten klikkaat linkkiä ja tallenna kohde nimellä. Ennen oli tapana kirjoittaa IE:llä flashin osoite Googleen ja tallentaa siihen ilmestyneestä linkistä flash nimellä.
Sittenkun siirrän riseofmushroomkingdom4.HTML tiedoston PSP:n ja menen sen internetselaimella tuonne, tietenkin haxaan Flasf Playerin päälle, niin videon pitäisi toimia?
Koska kyseessä on Flash-videoita, siirsin aiheen sopivalle alueelle.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.