PDA

Näytä koko versio : XboxOnline.org

g0liath
08.12.2004, 08:19
www.xboxonline.org osoitteesta löydät pienen, mutta nopeasti kasvavan XBConnect/XLink pelaaja yhteisön.

Lisää porukkaa tarvitaan aina.

g0liath
26.02.2005, 19:08
XboxOnline on aivan kuollut.

Jokseenkin hengissä säilyttelevän EMS -klaanin sivut: http://www.ems.urli.net

XBConnectissa enimmäkseen Halo 2 turnauksia järjestävän X-fightin sivut: http://www.x-fight.urli.net

thorwald0
27.02.2005, 01:26
Niin web sivuilla ei paljon tapahtumia ole, mutta käsittääkseni enemmän tapahtuu irc:ssä, joka on siis IRCnetissä kanavalla #xboxonline.
Sinällään ymmärrettävää, että web sivut ovat kuihtumassa kun peli ilmoitukset ym. ovat usein jo parin tunnin päästä vanhoja niiden ilmoittamisesta.

Satunnaisena pelaajana toivoisin kuitenkin, että ideaa kehitetttäisiin edelleen ja vaikka otettaisiin jonkin vilkkaan suomenkielisen xbox foorumin suojiin?

Shadown
27.02.2005, 02:01
Itse olen hyvin tietoinen tuosta sivustosta.
Olen myöskin harkinnut jokseenkin pitkään ottaa asiasta yhteyttä "päällystöön".
Mutta sivustossa pyörii yksi henkilö, jonka kanssa on ollut erinäisiä "ongelmia". Jos nämä ristiriidat saataisiin korjattua, olisi se iso apu myöskin tuolle sivustolle.

Mielestäni näissä asioissa kandeis mieluummin pysyä edes jokseenkin yhteishengessä, eikä jurrata sekä "paheksua" toisia.

Itsellä tällä hetkellä olisi toisin sanoen mahdollisuus vaikka millaseen sivuston ylläpitoon, jos vain haluisin.

Piti viellä lisätä, että mielessä pyörii yksi iso projekti.
Se yhdistäisi sivustona kokonaisen portaalin näiden asioiden tiimoille.
Näin pystyisimme tarjoamaan palvelua lähes kaikessa.
Mutta se tuntuu olevan mahdotonta, koska aina joidenkin täytyy olla arvostelemassa sun muuta toisten toimintaa.

Tälläinen "omantahon" tekeminen ei oikeastaan koskaan tule hyödyttämään tekijöitä eikä sivujen käyttäjiä.

On monia pieniä projekteja olemassa, jotka yhdistämällä saisi kivan harrasteen ja ehkäpä sivuston joka mainostuloilla sun muilla eläisi ja kaikilla olisi kivaa.

Itse olen saanut "syytöksiä" aiheettomista tekijänoikeusloukkauksista jne jne, jotka ei palvele syytöksien antajaa eikä myös sivujen käyttäjiä.

Jopo-
27.02.2005, 22:28
Siistii! :wink:

thorwald0
27.02.2005, 23:49
Siistii! :wink:

Jos ystävällisesti voisit kertoa tarkemmin mikä on "siistii"?.

Ei ole kovin järkevää postailla tollasia kommentteja joista ei ole kellekään mitään hyötyä/iloa vaan ne pikemminkin ärsyttää ihmisiä.

Jos olisin moderaattori niin antaisin sulle sapiskaa :D

Shadown
27.02.2005, 23:54

Joskus pienikin kommentti tekee kyllä mielen hyväksi. :lol:

Jopo-
28.02.2005, 00:10
Älkää haukkuko mua!! :D

Jopo-
28.02.2005, 00:32

Joskus pienikin kommentti tekee kyllä mielen hyväksi. :lol:

Niin tekee :P

Shadown
28.02.2005, 03:45
Pienikin asiattomuus viellä, niin tulen bannaan käyttäjänimesi ja IP:n.

Uskon että olet henkilö joka tietää nämä asiat vaikka muuta annat uskoa.

Myöskin olen/olemme yritys, jolla on mahdollisuus tutkia ketä olet.
Jollet tiedä, niin kerron, foorumin softa kertoo minulle sekä muille Admineille hämmästyttäviä asioita sinusta.
En aio nimetä sinua, mutta epäilyksiä on.