Näytä koko versio : Mille asemalle pelit??
keisari88
17.03.2005, 05:52
Ajattelin softa modata xboxini (yrittäny jo pari kertaa) ja tietokoneella sattuu olemaan parista pelistä varmuuskopiot :roll: ajattelin että mille asemalle voisin kopioida nämä varmuuskopiot ja missä muodossa niiden pitäisi olla jotta ne vielä toimisivatkin???
Millä asemalla?
Vähän hassu kysymys. Ihan polttavalla CD/DVD-asemalla tietenkin.
Mutta missä muodossa?
DVD:lle kannattaa melkein UDF-muodossa polttaa. Myöskin mahdollisesti Nerossa se joku ruksi viitaten XBOX:iin olisi hyvä olla laitettuna.
Itse en ole koskaan polttanut pelejä Xboxiin, joten en osaa tämän tarkemmin sanoa mitään.
Itse olen vain Evoxia sekä Avalaunchia polttanut CD-levylle ja sillon olen muuttanut tiedostot xISO-pakettiin ja polttanut Nerolla.
...ja jos Xbox:in kintolevyosioita tarkoitit niin osiot E,F ja G luonnollisesti :wink:
Jep, vähän toi muotokysymys sekoitti. Varman kysyjä juuri tarkoitti levyosiota?
Mitä tulee "muotoon" tallentaessa kiintolevylle?
Tiedostot vain siirretään sinällään osiolle.
keisari88
17.03.2005, 18:15
missä muodossa ne pelit sinne?? .iso???
keisari88
17.03.2005, 18:22
nuo varmuuskopiothan on tietokoneen kovalevyllä .iso muodossa eli laitanko ne vain isona sinne xboxin kovolle? modaus olis mallia xboxhdm+Big fonts+PBL+UnleashX
Johan sanoin, että tiedostot laitetaan sinällään. Eli purat sen ISO-tiedoston ja vasta sitten kopioit ne levylle.
Myöskin Qwix nimisellä ohjelmalla voi siirtää "suoraan" nuo .iso:t. Se purkaa ison lähettäessään niitä tiedostoja, joten .iso:a ei tarvitse välillä purkaa erikseen, ellei halua.
keisari88
18.03.2005, 05:20
thänks
Kun asemista oli kyse niin ajattelin kysästä. Eli, heti piirin asennettuani ensimmäinen dashboard valitti että F: asemalla ei oo yhtää tilaa. Ja tilanne näyttää aika pahalta muillaki. C:llä ja E:llä on parisataa megaa, mut eikö pitäsi löytyy enemmän?? Onko muilla ollu onkelmia?? Onko ratkaisua??
Ensinnäkin jollet ole vaihtanut kiintaria, ei ole olemassakaan F-osiota.
Koska F:lle jaetaan yli menevä tila mitä uusi kiintolevy tuo tullessaan.
Avalaunchissa on vakiona F-osia "Enabloitu", jolloin se luonnollisesti valittaa siitä konetta käynnistäessä. Koska siellä ei ole tilaa, kun ei edes olemassa.
C-osiolla ei luonnollisesti olekkaan tilaa paljoakaan, koska se on tarkoitetua vain MSDashia varten. E-osiolla on muutama giga tilaa, ellet sitten ole ämpännyt sitä täyteen tallennuksia sun muuta.
_Rurouni
06.04.2005, 23:13
Kyllähän monesta alkuperäisestäkin kovalevystä saa sen 2 gigaa irti f-asemalle. Mutta se pitää alustaa, eli se ei ole valmiiksi osioitu. Pakko saada kirjottaa joitain kun on pitkästä aikaa toimiva nettiyhteys... Ootteko huomannu kuinka elisan mainoksen viimenen ruutu muistuttaa blue screen of deathia :evil:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.