PDA

Näytä koko versio : Hyvä purku-ohjelma

Nikkis
13.11.2006, 20:21
Eli mikä olisi hyvä purku-ohjelma kun WinRAR ei voi purkaa yli 4gb tiedostoja? Ja ohjelmalla pitäisi saada .rarit purettua.
EDIT: Olen kokeillu: 7Zip, WinRAR, Winzip, PowerArchiver

Henkru
13.11.2006, 20:36
Testaa Ultimatezip tia winzip ohjelmaa. Kyllä mä oo muistaakseni purkanu yli 4Gt tiedostoja WinRAR:lla.

Nikkis
13.11.2006, 20:55
Jokainen ohjelma joko tilttaa ensimmäiseen parttiin joka menee yli 4gb tai antaa virhe ilmoituksen jossa sanotaan että vain (en muista minkälaiset) ohjelmat voivat purkaa yli 4gb tiedostoja. Eli kaikki vaan kertokaa jokainen purku-ohjelma minkä tiiätte.
EDIT: Unohtakaa. Tiedosto vain oli viottunut ja siksi sitä ei voinu8t purkaa

n000rbert
16.11.2006, 22:12
Ite omassa koneessani on WinRar purku ohjelma sillä saa RAR tiedostot purettua ja sit käytän toista ohjelmaa joka on Daemon Tools jolla voi purkaa Bin ja sekä RAR tiedostoja yms. Daemon Toolsi on siitä erikoinen että sillä pitää tehdä vale asema/ia.
Ite käytän omaa PC:tä myös pelaamiseen ja musan kuunteluun.

Nikkis
16.11.2006, 22:16
:D lol! Daemon Tools ei ole mikään purku-ohjelma!!! DaemonTools on tehty siihen, että voit tehdä .Iso tiedostoista vale-asemia

n000rbert
18.11.2006, 15:47
:D lol! Daemon Tools ei ole mikään purku-ohjelma!!! DaemonTools on tehty siihen, että voit tehdä .Iso tiedostoista vale-asemia

Kyllä se on niin että Daemon Tools on purku ohjelma se vaan purkaa; esim BIN tiedosto tyypin luotuun virtuaali asemaan ja virtuaali asemasta voi katsoa mitä tiedostoja luodussa virtuuali aseman BIN tiedostossa on. Että tavallaan se on purku ohjelma mutta ei saman tyyppinen mitä WinRar.
WinRarilla et voi purkaa BIN tiedostoja olipa kyseessä peli tiedosto yms.
WinRar kun ei tue BIN tiedosto tyyppiä ja onhan Daemon Toolsilla helpompi asentaa BIN tiedostoloppuisia pelejä kuin Rar tiedostoja.

Nikkis
18.11.2006, 16:22
Kyllähän sillä pystyy purkamaan, mutta se ei ole purku-ohjelma.

TearTox
19.11.2006, 20:10
Joo, kyl muistioki on purkuohjelma, jos tolla määrittelyllä määritellään purkuohjelma. Kyl sä muistiollaki saat väännettyä ne tiedostot sieltä.

MPH
20.11.2006, 16:39
WinRar on paras!!! Mä oon purkanu yli 8Gb kokosen paketin, hyvi se rullas (vaikka vähä kyl kesti :) ).

Nikkis
20.11.2006, 16:51
^^Nii-in, kyllä itsekin WinRARia käytän ja suosittelen muilleki