Näytä koko versio : ongelma dvd-asemassa
Elikkä kun minulle asennettiin tuo polttava cd-asema niin dvd-asema lakkasi toimimasta, joten en voi oikeen pelata mitään pelejä.Ongelmana deeveedee asemassa on se,että se ei suostu aukeamaan vilkuttaa vain valoja ja pitää semmosta ääntä ku se ennen piti ku avas sen. anteeksi viestin epäselvyys ja ainiin osaisiko joku auttaa?
:roll:
Itelläkin oli joskus tuo ongelma ja minun piti repiä koko asema irti ja laittaa uudelleen. Jos ei sittenkään toimi, niin avaa väkisin. :D
Samaa ongelmaa itsellä. Musiikki ja dvd:t pätkii ja on parisekunttia nopeampia kuin oikeasti.
Jumpperit oikeissa kohti?
Pitäskö mun tietää mitä on jumpperit?
topias mäki
05.01.2007, 00:52
Siinä teeveetee asemassa pitäisi olla sellane pieni reikä. Elikkä tunge siihen pala rautalankaa, niin se aukee. Tää ei sit oo mikää extreme duudsonit juttu, vaan ihan normaalistikin noin menetellään..
Siinä teeveetee asemassa pitäisi olla sellane pieni reikä. Elikkä tunge siihen pala rautalankaa, niin se aukee. Tää ei sit oo mikää extreme duudsonit juttu, vaan ihan normaalistikin noin menetellään..
Kyllä, itsellä vanhalla asemalla tehtiin nuin, niin johan aukesi :)
Kylä toimii
Päivitä asemasi firmware, jos kaikki muu on kunnossa. Lisätietoja Googlesta.
Tai sitten vaihdat koko matolaatikon jos kysymyksessä mekaaninen vika. Takuut ovat aika kattavia levyasemissa, kaveri ainakin sai uuden vastaavan tilalle ku kelkka levis alle vuoden käytöstä.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.