Näytä koko versio : Tehot laskevat
bad-pappa
02.11.2006, 19:16
Voiko kukaan auttaa tähän ongelmaan?:
Normaalisti minulla on prosessorin kellotaajuus 1920 mutta ku kerran käynnistin koneen uudelleen se väitää et mul olis joku 1150 AMD althon(tm) XP mitä koneen uumnenissa ei toisaankaan ole mitä vikaa tietokoneessani on sain se pois kun purkasin koneen ja kasasin uudelleen mutta tänään ongelma tuli uudestaa onko prosessorissa tai emolevyssä vikaa?? :oops:
Emo on asrock K7S8X
Koita putsata kone sisältä kunnolla ja katso että kaikki on kunnolla kiinni. Ihmejuttu jos väittää että on väärät sisuskalut.. Vai oletko lisännyt osia koneeseesi? Voi johtua siitä ettei saa tarpeeksi virtaa ym.. No koita putsata ensin ja kiinnittää kaikki kunnolla, kerro sitten jos ei auta.
bad-pappa
02.11.2006, 20:00
olen lisännyt kyllä keskusmuistia. Luulen että virta riittää mul on 400wattinen poveri.No koitan ottaa jonkun laitteen johon pois ja Katon pelaako.
E:Sain toimimaa ku otin DVD asemeitten virtajotot irti mut eikö 400wattinen poweri riitä vai pitää kö mun ottaa wekee jotain oheislaitteita??
bad-pappa
13.01.2007, 22:33
Ongelma on taas ilmennyt mutta sen saa kuntoon kun kännistää koneen uudelleen noin 40kertaa. Everestillä huomsin että CPU-ytimen jännite on laskenut. :cry: vain 1.68v siitä tehon laskeminen luultavasti johtuu.
E:Vai johtuuko sittenkään tuosta jännitteestä. Kun Biosseissa näyttää että Althon xp 1150 nii ku se avaa windowsin nii se niinku ''käynnistyy uudellee'' tämä ongelma on niin H**vetin ärsyttävä. :cry: mahtaako olla edessä uuden koneen osto....
The Bladekill
21.01.2007, 21:52
Ongelma on taas ilmennyt mutta sen saa kuntoon kun kännistää koneen uudelleen noin 40kertaa. Everestillä huomsin että CPU-ytimen jännite on laskenut. :cry: vain 1.68v siitä tehon laskeminen luultavasti johtuu.
E:Vai johtuuko sittenkään tuosta jännitteestä. Kun Biosseissa näyttää että Althon xp 1150 nii ku se avaa windowsin nii se niinku ''käynnistyy uudellee'' tämä ongelma on niin H**vetin ärsyttävä. :cry: mahtaako olla edessä uuden koneen osto....
Teeppä niin, että käynnistä joku hyvä grafiikkainen peli ja sitten alt+tab takaisin työpöydälle ja katso kellontaajuutesi.
bad-pappa
21.01.2007, 22:01
Koittelen kunhan kerkeän. Kun kysyin muualta sanoivat että emolevuni prosessoriasetus on nollautunut tai joku jumpperi on väärin :?
E: En ollut ainoa
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_ ... 44#2881805 (http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/476444#2881805)
Voiko kukaan auttaa tähän ongelmaan?:
Normaalisti minulla on prosessorin kellotaajuus 1920 mutta ku kerran käynnistin koneen uudelleen se väitää et mul olis joku 1150 AMD althon(tm) XP mitä koneen uumnenissa ei toisaankaan ole mitä vikaa tietokoneessani on sain se pois kun purkasin koneen ja kasasin uudelleen mutta tänään ongelma tuli uudestaa onko prosessorissa tai emolevyssä vikaa?? :oops:
Emo on asrock K7S8X
vastaillaan nyt vaikka onkin vähän vanhempi topic...
11.5 x 100MHz = 1150MHz
11.5 x 166MHz = 1909MHz
Eli mee sinne biossiin ja nosta FSB kohta 100MHz -> 166MHz ni pitäs taas toimia...
bad-pappa
23.03.2007, 16:18
Asetukset oli oikein mutta emolevy oli rikki. Joidenkin kondensaattoreiden päät olivat pullistuneet....Ostin uuden emon ja hyvin pelittää :D
Mitä vanhalle emolle päätit tehdä?
Heititkö armotta roskiskeen?
Olishan tuo ihan kiva, kun olisi voinut varmaan itse korjata.
bad-pappa
23.03.2007, 19:26
Tallella on. Ainakin vielä toistaiseksi.
:)
Emo on asrock K7S8X
asrock tuote perhettä tääläkin! ja sama ongelmaa! eli mulla ainakin parani silleen että emoa päivitin"! :wink: katsoppas uudet päivitykset
http://www.asrock.com/
en sit tiedä? voi korjaantuakkin"
Ja toi pullistuminen,, ihan OK! nimittäin niillä on loppuenlopuksi tarkoitus pullistua .. tai noh.. ei kummiskaa räjähtämäisillään! mutta ne laajenee käytön aikana.. 1-3vuotta vanha emo? onko?
bad-pappa
23.03.2007, 21:15
Kolmisen vuotta vanha ja 24/7 ollu aina päällä :D
siriuss19
23.03.2007, 23:54
Kannatan yeppin ratkaisua. Lisäsit muistia ja samalla vahingossa vaihdoit muistin jakajia tai väylää.
bad-pappa
24.03.2007, 21:02
ÄH! Nyt kone käynistyy ja sammuu. windowsin logo näytöllä vilahtaa ja sitten sama rumba jatkuu. Nyt on kellotaajudet kohillaan mutta ei kuitenkaan toimi :x
E:Toimii nyt :D ja kiitos vaivannäöstä!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.