Näytä koko versio : 2.71 SE-A Firmware
Kannattaako tohon päivittää?
Mitä kaikkea muuta hyötyä siitä on, kun että homebrew ohjelmat toimivat.
Ainakaan minun mielestäni et hyödy mitään vaikka päivität...
Siinä kait ne tärkeimmät hyödyt, että homebrewt toimii suoraan ja samoin 2.71 ominaisuudet, ilman että tarttee devhookkia käynnistää.
Ite ainakin päivitin siihen.
Ohhoh! Mielenkiintoista... mahtavaa! Missäköhän kolossa minäkin olen viimeiset pari viikkoa elänyt kun en ole tosta kuullut...
Kertokaa lisää tuosta! Tuossa on siis kummatkin firmikset yhdessä (tukee MELKEIN* kaikkia homebrewejä) eli ei tarvitse käynnistyksen yhteydessä valita kumpaa haluaa käyttää? :D Voiko tuon asennuksesta seurata jotain huonoa? Niin ja eikös sitten voi tarvittaessa downgradettaa takaisin 1.5 versioon jos ei tuosta pidä?
Niin ja laitetaan tähän linkit kun kukaan ei ole vielä maininnut.
Virallinen threadi MaxConsolesin foorumeilla (http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=32182)
Dark-Alex hakkerin kotisivut (http://www.dark-alex.org/)
(* = Melkein? Onko jossain listaa mitä homebrewejä tämä ei tue?)
EDITTIÄ: TA-082 emon omistavat eivät voi kuulemma tätäkään asentaa. Harmin paikka.
No johan! Pitääpä etsiä lisää informaatiota tästä. Saahan siis varmuuskopiot pyörimään?
JIIHHAA! Nyt on 2.71 SE-A alla! Hirveet paineet oli taas pitkästä aikaa, ihan varma olin että nysse viimestään brickaantuu... huhhuh :D Kyselin kokoajan irkissä neuvoja. Ihkuu kun PSP käynnistyy suoraan 2.71 (SE-A) firmikseen.
joku voisi tehdä oppaan tästäkin....
^^ Se on ihan mahdollista, vaikkei tuon lontoonkielisten ohjeiden seuraaminen nyt niin vaikeata ollut :)
Onkos tämä siis muuten ihan niinkuin 2.71 firmis mutta tässä on homebrewit lisänä?
Jebu, ja Mika kertoi mulle juuri irkissä kuinka saan PSP-alkuscreenin pois käytöstä jolloin myöskään UMD:t eivät itsestään käynnisty (tästä oli suuri hyöty), laitoin myös corrupted iconit pois käytöstä. Tälläisiä säätöjä pääsee tekeen tämän FW:n omaan valikkoon, painamalla R-liipaisinta kun FW boottautuu.
Kannatan todella että asennatte tämän FW:n! Asennus on nopea ja helppo.
Nyt tuntuu taivaalliselta käyttää PSP:tä! :D Heheh.. okei.
Kyllä, kyllä... Voisin kyllä itsekin tämän asentaa... :D
Tuli vaan mieleen onks siitä haittaa jos on asentanu jo sen Dark_Alex:in esimerkki customfiwaren 1.50 FW:en.
Jebu, ja Mika kertoi mulle juuri irkissä kuinka saan PSP-alkuscreenin pois käytöstä jolloin myöskään UMD:t eivät itsestään käynnisty (tästä oli suuri hyöty), laitoin myös corrupted iconit pois käytöstä. Tälläisiä säätöjä pääsee tekeen tämän FW:n omaan valikkoon, painamalla R-liipaisinta kun FW boottautuu.
Mitäs muuta siel pystyy säätää.
Tuli vaan mieleen onks siitä haittaa jos on asentanu jo sen Dark_Alex:in esimerkki customfiwaren 1.50 FW:en.
Ei oo haittaa, vaikka oliskin asentanu.
Itekkin asensin suoraan sen päälle.
No pirhana. :D Pitääpä alkaa katselemaan tuossa kunhan pääsen koulusta.
Matias13
19.10.2006, 08:03
minulla on 2.80 versio en voi päivittää tuohon :(
Aki: Kiitos hirveästi kun jaoit tämän tiedon kanssamme...
minulla on 2.80 versio en voi päivittää tuohon :(
Jep, niin on mullakin ja Downgradea/dateria odottelen. :(
Toimiiko homebrew ohjelmat pelkällä yhellä kansiollla ettei oo sit % merkkiä?
Siis tuossa SE-A firmwaressa toimii kaikki homebrewit aina 2.71 FW:lle tarkoitettuihin saakka. 1.50 homebrewit pistetään muistarille PSP/GAME150 kansioon ja 2.71 FW:lle tarkoitetut homebrewit pistetään PSP/GAME kansioon. Tuon GAME kansion on oltava olemassa vaikka se olisikin tyhjä. Itse ihmettelin että missä kaikki homebrewit on kun en ollut tehnyt sitä.
Ohjeissa sanottiin että kaikki 2.71 homebrewit toimivat 100% varmuudella ja että kaikki 1.5 homebrewit toimivat n. 99% varmuudella. DaxIso tai UMD-Emulator ei VÄLTTÄMÄTTÄ toimi, mutta onkin jo korkea aika vaihtaa parempaan ohjelmaan: DevHookiin.
^^ Henkru, ne voi "kxploitata" tms. Eli voit muuntaa sen 1.0 homebrewin sellatteella ohjelmalla 1.5 homebrew-muotoon jolloin siinä tulee kaks kappaletta niitä kansioita...
Programs that hacks the flash like xflash, pspset, sxt version changer, etc are not recommended to be used here.
Kannattaa olla käyttämättä mitään flash-muistille kirjoittavia ohjelmia kun on tämä firmware käytössä.
Hmm... Sitten kun joku tekee suomenkielisen oppaan ja isompi muistarikin tulee voisinpa vaikka päivittää :)
Niih.. noi eboot-tiedostot ei tosiaan mahdu sun muistarille. Saatan tehdä oppaan tässä jos kerkeän.
Juu teeppä ku toi Englanti ei oikein suju.
EDIT. Voiks to alaspäivittää 1.50 FW:en (tarvettatuskin tulee).
Voi downgradettaa takaisin 1.5 firmwareen jos ei miellytä (mutta tuskin tulee tarvetta kuten jo mainitsit). Näillä näkymin saan oppaan huomiseen mennessä valmiiksi, ellei niin jää tekemättä eräiden henkilökohtaisten syiden takia.
Elikkä tässähän on vastaukset kaikkiin kysymyksiini.. Ja tuo umd-emulatorin mahdollinen toimimattomuus ei haittaa koska olen jo oppinut käyttämään devhookia.
Noin, nyt on opas valmis. Mahdolliset kritiikit sitten tuohon topicciin, ei tänne. Nyt kaikki vain päivittelemään :D
http://tonzaraj.arkku.net/viewtopic.php?p=3109
Eli Summa summarum, jos uudessa on 2.71, niin siitä suoraan 1.5 ja sit toi 2.71 SE-A, eiks je? 8)
Kyllä näin on. Ite tuli just tehtyy noin.
EDIT. Mikäköhän on kun toi ei piilota niitä Curropt iconeita ja eiks iR Shel toimi tossa.
Saako tuolla firmwarella käyttää 1.0:n tapaisia tiedostoja, eli ei tarvi 2:ta kansiota? Tämän mahdollisti ainakin 1.5:een asennettava custom firmware.
Täytyy muuttaa 1.5 muotoon mutta se ei ole vaikeaa.
KORJAUS! KORJAUS! Ei tarttekaan, Henkru on aivan oikeassa. Kokeilin juuri erästä tällästä homebrewiä.
^^Aijaa mulla ainakin toimii sillä yhella tiedostolla.
Eli vaikka minulla on 1.50 Custom Firmware, jossa on tällä hetkellä käytössä ominaisuus, että Sonyn alkulogo poistetaan käynnistyksessä jne. niin saan asenettua tuon 2.71 SE-A firmwaren aivan normaalisti?
Vai kannattaisiko tuo config.txt -tiedosto poistaa kokonaan niin firmware olisi tavallaan perus 1.50:lla?
Kun kummiskin se config.txt sekoittaa PSP:n päivityksessä, tai sitten PSP ei enää käynnisty jos sen poisaa... kuinka asian laita oiekin on?
No mulla ainakin oli se config.txt tiedostomuistarilla, kun päivitin tohon.
Oliko sulla sitten siinä ne kaikki asetukset päällä vai pois päältä?
Eli true vai false?
Joo mullakin on toi ongelma että se ei poista noita corrupted ikoneita.
Firmwaresta tullu B-versio, joka tuo mukanaan mm. isot suoraan game valikosta, ilman että täytyy käynnistää devhookkia.
Voiko tällä käyttää vaikka Font Hack:a, jos oikein muistan niin jossain luki, että ei saa käyttää flash:in kirjoittavia ohjelmia.
Ei ole suositeltavaa mutta en sitten tiedä. Kysy Tummalta Aleksilta iteltään :)
Juu pitää maili laittaa, mutta kyllä "Tumma Alex" sitten osaa noitten firmwarejen kaa säätää, kun sai tämmösen firmwaren aikaan.
Onko kukaan testannu tätä. http://pspupdates.qj.net/2-71SE-Customizer-v0-3b/pg/49/aid/70616
PS. Tulivaan mileen mitenkäs saan Aelexinn yhteyden. IRC, Email(osoite olisi kiva. En ite lyötänny.)
Onko kukaan testannu tätä. http://pspupdates.qj.net/2-71SE-Customizer-v0-3b/pg/49/aid/70616
EDIT. Hups tupla postaus.
PS. Tulivaan mileen mitenkäs saan Aelexinn yhteyden. IRC, Email(osoite olisi kiva. En ite lyötänny.)
Hakkerit harvoin antavat mitään emailejaan tai mesejään julkisille sivuille. Mutta voithan tietysti katsoa vaikka eniron puhelinluettelosta jos sieltä löytyisi :)
En oo kokeillu tuota mutta nähnyt oon.
Ja kaikki SE-B:hen liittyvä keskustelu sitten luonnollisesti tuonne sille varattuun topicciin.
Onko kellään tämmöistä ongelmaa, että joskus ei pääse homebrew ohjelmasta pois, kun painaa home nappulaa niin aukee se halutako lopettaa, kun painaa sitä "Yes" niin ei tapahdu mitään.
Onhan tuota ongelma ollut, mutta se johtuu siitä että pelissä/ohjelmassa on oma sulje valikkonsa. Koitappa etsiä sellainen. Jos ei vieläkään auta niin koita ladata uudempi versio, jos sekään ei vielä auta niin lataa sitten vielä vanhempi.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.