Näytä koko versio : käykö xboxiin tavalliset hiiret ja näppäimistöt?
en ole saanut vielä omaa xpoksia ja ajattelin että käykö siihen tietokoneesta hiiri ja näppäimistö?
Käy. Tosin kannattaa hankkia mahdollisimman yksinkertaiset, jotka toimivat ns. ilman ajureita.
tarkennetaan sen verran että vaan usb liitännälliset käy
mä en oo samaa mieltä mä nimittäin ainakin olen liittänyt omaan boxiini normaali liitäntäisen näppiksen. Tietenkin huomioonottaen, että edellyttää sellasta sovitinta
mä en oo samaa mieltä mä nimittäin ainakin olen liittänyt omaan boxiini normaali liitäntäisen näppiksen. Tietenkin huomioonottaen, että edellyttää sellasta sovitintaaivan eipä tullu heti mieleen, mut kuitenki tarvii se signaali lopussa viedä usb "johtoja" pitkin sinne koneeseen
siis toimiiko ps2 näppis usb sovittimen avulla?
Uskaltaisin väittää että PS2-näppis ei pelaa(siis peliohjainporttiin liitettävä, ps2>usb adapterilla). PS2:een saa toki usb-näppiksiä ja näiden kyllä pitäisi toimia.
Uskaltaisin väittää että PS2-näppis ei pelaa(siis peliohjainporttiin liitettävä, ps2>usb adapterilla). PS2:een saa toki usb-näppiksiä ja näiden kyllä pitäisi toimia.
Hmm.. PS2-liitin vai kone? :)
:)
Olet aivan oikeassa PC-Ton hyvä, normaalilla PS2(hiiri/näppis liitin, ei konsoli)->USB adapterilla homma ei toimikkaan.
Sama on Playstation 2 näppiksen kanssa, ei sekään liioin suoraan ole toimimassa :P
Operaatioon pitää käyttää esim. FRAG nimistä konvertteriä (kustantaa about. 30 ja risat euroa)
Ja Xboxin "USB" liitin ei ole samanlainen kuin pc:n. USB:n neljästä piuhasta 2 vaihtaa paikkaa liittimen sisällä.
Hmm.. PS2-liitin vai kone? :)PS2-koneen näppäimistö. Liitinhän kantaa nimeä PS/2, älä sekoita siihen :wink:
Olet aivan oikeassa PC-Ton hyvä, normaalilla PS2(hiiri/näppis liitin, ei konsoli)->USB adapterilla homma ei toimikkaan.Itseasiassa olen kuullut sen toimivan. PS/2 to USB -adapteri on rakennettu erikseen näppäimistöä tai hiirtä varten joten USB-laitteina ne eivät tarvitse erillistä ajuria.Sama on Playstation 2 näppiksen kanssa, ei sekään liioin suoraan ole toimimassa :PTätä tarkoitin siis PS2-näppäimistöllä. Jälleen kerran ei tullut luettua keskustelun alkua.Operaatioon pitää käyttää esim. FRAG nimistä konvertteriä (kustantaa about. 30 ja risat euroa)Tuo laites emuloi Xbox-ohjainta joten näppäimistöä ei voi käyttää näppäimistönä sovelluksissa, eikä hiirtä hiirenä. Ne toimivat Xbox-ohjaimen näppäinten ja hattien tilalla.Ja Xboxin "USB" liitin ei ole samanlainen kuin pc:n. USB:n neljästä piuhasta 2 vaihtaa paikkaa liittimen sisällä.Koska itse liitin ei ole myöskään yhteensopiva, tuo järjestys ei ole mikään ongelma. PC-USB to Xbox -adapterissa tuo ongelma hoituu siinä sivussa.
PS2-koneen näppäimistö. Liitinhän kantaa nimeä PS/2, älä sekoita siihen :wink:
Kotka kuittaa :)
nolife007
28.04.2005, 06:42
Itse ostin näin aluksi ihan perus-näppiksen USB-liitännällä, ilman mitään hienouksia. Tällaisen: http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=1565000011059
Mutta jos havaitsen näppiksen boxissa oivalliseksi välineeksi, on kyllä pakko hommata tällainen tilalle: http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=1565000009813
Ois kyllä aika hieno.
En viitsinyt tehdä uutta topiccia joten kysyn täällä:
Voiko näppäimistöä käyttää avalaunchista löytyvässä ircissä? Alkaa tuo badilla naputtelu tökkimään.
Voiko näppäimistöä käyttää avalaunchista löytyvässä ircissä? Alkaa tuo badilla naputtelu tökkimään.
Voi käyttää
chewmeister
09.06.2005, 12:52
Ei taida kuitenkaan olla mistään razer diamondback tasoisista hiiristä hyötyä xboxilla, kun ei kuitenkaan hiiri toimisi niin nopeasti/tarkasti kuin pc käytössä. Muuten kyllä ihan mielenkiinnosta voisi tollasen kappalan hommata, jotta sais kokeiltua kuinka paljon hyötyä ja nopeammin räiskintäpeleissä pystyisi räiskimään verrattuna ohjaimeen. Tuo irc-käyttö ei varmaan ohjaimella kovin luista :D
Tuli mieleen kun championship manager 5 näky olevan xboxille ja tuota en voi kuvitellakkaan että pelaisin sitä ohjaimella.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.