Näytä koko versio : mistä sm-liiga jengistä pidät?
Niin eli mistäs lätkäjengist tykkäät?Ite kannatan HIFK:iä.kausikortti fanikatsomoon n.500?
Lätkä on jees, parasta urheilua, mutta en erityisesti kannata mitään joukkuetta. Tosin asuinpaikallani fanitetaan enimmäkseen Ilvestä.
En miekää kannata varsinaisesti mitään, enkä juuri SM-liigaa seuraa, mutta Kalpa rokkaa aina..
kärpät on rautaa :D
totta :D
kärpät on rautaa :D
näin on!
No en nyt pahemmin seuraa, mut Jokerit rulettaa.
Itse en pahemmin jääkiekosta piittaa mutta tottapa sitä näin oululaisena täytyy sanoa että Kärpät. :)
Kyllä HIFK on paras!
Unissas, kärpät kynää.
Kärpil ei kyl mitenkää unelmasti oo menny. :?
Barrakuda
18.03.2007, 18:54
Kyllä HIFK on paras!
Unissas, kärpät kynää. kärpän on paras ja se on maali varas
T-Man: Edellisiä viestejä ei tarvitse lainata.
Pakkohan se oli JYP tuolta valita, kun kerran jkl:stä ollaan. Tämä kausi meni JYP:ltä kyllä päin mäntyä. No katsotaan ensi kauteen, kun tulee uusi valmentajakin. :D
Mie sanon sellasen mielipiteen, joka luultavammin haukutaan pystyyn. SM-liigassa ei ole enään mitään hyvää joukkuetta, koska suomalaisilta jääkiekko pelaajilta on hävinnyt potenttiaali, joten peli ei luista yhtään ja SM-liigan taso tippunut vaikka kuinka paljon. Kattokaa nyt vaikka euro hockey touria. Viime tourissa Suomi jäi vikaksi ja parina aiempana vuonna Suomi jyräsi siellä.
ite nyt oon niin monesti käynny oulussa ja muuten, että kärpät on PARAS :)
Nätisti tulee oulun pojille pytty tänä vuonna :wink: oli muutes viimeeks ku kärpät voitti nii kivat pirskeet keskustas! Hävittäjät nätisti näytti miten Jokerit tuli peräs.. :wink:
Joo Pelicans on paras vaikkei se oikee pärjääkää 8)
Mitmokki
19.03.2007, 15:40
Joo Pelicans on paras vaikkei se oikee pärjääkää 8)
Siis Pelicansil menee kyl mun mielest aika hyvin. En ainaa muista millo viimeks ne ois päässy nai pitkälle.
Ite kannatan Jokereita, jotka muute voittaa tänä vuonna.
Siis Pelicansil menee kyl mun mielest aika hyvin. En ainaa muista millo viimeks ne ois päässy nai pitkälle.
Joo onhan ne tänä vuonna melko hyvin pärjänny mut nyt puhutaan pidemmästä aikavälistä :)
PESJesse
22.03.2007, 09:55
Jos kärpät ois vikana sarjataulukos nii ei muuten varmana ois näin suosittu. Sillon sitä äänestäis vaan oululaiset jos nekään.
Itse äänestin Saipaa, vaikka Lappeenrantaan asti on 80 km, mut se vaan on paras.
Neutraali
22.03.2007, 15:41
Hpk! Mut lätkä on vaarallinen laji! :wink:
nimim. Nilkka paskaks laitataklauksessa.. :roll:
Matias13
23.03.2007, 19:25
ässät vaikka en seuraa lätkää kauheesti.
eldolmio
23.03.2007, 21:43
Bluessista ei oikein pidetä. :twisted: no onhan se paska
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.