Näytä koko versio : Firmwaren downgrade ilman USB-piuhaa?
Ostin juuri käytetyn PSP:n ja ilahduin kovasti kun huomasin että siinä oli 2.6FW ja vanhempi versio GTA:sta mukana (levyllä 2.0fw). Valiettavasti en saanut USB piuhaa mukaan, ja kun luin noita oppaita niin kaikissa sanotaan että pitää siirtää ne tiedostot piuhan kautta PSP:hen.
Eli onko se oleellista että ne siirtyy piuhan kautta, vai voinko kopioda ne suoraan koneelta muistikortille?
Jos toi piuha on perus USB-miniUSB piuha niin saatan löytää korvaavan mitä voisin sitten käyttää. Jos se on jokin erikoisvekotin niin ei hirveästi huvittaisi ostaa uuttaa pelkästään tätä käyttöä varten kun muuten tulen tod. näk. käyttämään muistikortinlukijaa.
Kiitokset muuten vielä kivasta foorumista! :D
Edit: ainiin, piti vielä kysyä että onko teillä mielipidettä että kannattaako käyttää tuota GTA exploittia vaiko päivittää 2.71 ja sieltä alas?
eiköhän se tiedoston siirto onnistu ihan sen muistikortinlukijan kautta. minä en saanut toimimaan tuota 2.6 downgradea vaikka oli vanhempi gta ym :? päivitin ensin 2.71 ja sieltä downgradetin 1.5 ja hyvin onnistui :D
Tottakai onnistuu myös muistikortinlukijalla. Memory Stick Duo on kyllä kohtalaisen uusi ja harvinainen muistikorttityyppi joten en tiedä tukeeko muistikortinlukijasi sitä. Mutta kun ostaa MS Duo Pro:n (ei gaming) Sandiskilta niin saa pakkauksen mukana Memory Stick adapterin johon se muistikortti sitten tökätään ja tämä adapteri sitten puolestaan tökätään muistikortinlukijaan. Jossain oli lisäksi ohje (olikohan pspupdates) kuinka voi itse rakentaa muutamasta perustarvikkeesta sellaisen adapterin. Siihen ei tarvitse kuin teippiä ja (eipä nyt tule sen toisen esineen nimeä mieleen).
Mini-USB piuhoja tulee usein esim. digikameroiden, webbikameroiden ja MP3-soitinten mukana.
Kiitos vinkeistä! Kävi ilmi että muistikortinlukijassa oli sama liitin :oops: Se vain näytti hieman erilaiselta, niinkuin noi pinnit PSP:ssä olis ollu jonkun muovin takana.
Nyt on 1.5 GTA hacking avulla. Kunhan lapsi on nukkumassa niin pitää kokeilla uusia ominaisuuksia.
Kyllä pelittää hyvin ton kortinlukian kautta ja musta se on vielä nopeampi. (Siis siirtonopeus.)
Juu, mä oon siirtänyt kaikki isommat tiedostot kortinlukijan kautta. En vain olis halunut laittaa noita downgradeja kortinlukijan kautta kun en tienny jos PSP:llä on jokin tietty tapa lukea/kirjoittaa tiedostoja.
Sain eilen DH:n toimimaan ja tänään olen ehtinyt vähän kokeilla PSP:tä. Ihan hauska laite tuo tuntuu olevan. Himottaisi kovasti ostaa 4GB:n kortti - tukeeko muuten 1.5 niin isoja kortteja?
1.5 firmwaren tulisi tukea kaikkia seuraaviakin MS Duo kortteja siinä missä muidenkin firmware-versioiden. Ainakin neljän gigan muistari toimii 100% varmasti. Ostopaikaksi voi jälleen kerran suositella suomalaista Data-Systems nettikauppaa. Hinnat ovat huokeat ja toimitus suht. nopea.
Onnittelut että sait DevHookin pelittämään! :)
Kiitos tiedosta! Luin vaan sonyn sivuilta että uusimmassa firmwaressa oli tuki yli 4gb:n korteille. Ajattelin että 4gb:n kortteja ei ehkä edes ollut olemassa kun 1.5 tuli ulos. Pitää vielä pohtia tuota ostoa, sinäänsä hinta / GB on vähän halvempi kuin 2gb:n kortilla :) Tosin tuolla ykkösen kortillakin pärjää melko hyvin, mp3:setkin kun on kännykässä niin ne ei vie PSP:llä tilaa.
DH:n asennus meni todella helposti kun löysin paikan mistä saa valmiin paketin kaikista tarvittavista tiedoista, eli tarvitsi vain kopioida tiedostot kortille. PSP kaatui pari kertaa kun ei ollut ISO-kansiota, mutta sen jälkeen kaikki on toiminut erittäin nätisti. Olen tosi yllättynyt kuinka vaivattomasti kaikki sujuu, mä olin ihan olettanut että joutuisin säätämään joka asian kanssa. Eniten aikaa on kulunut kun on lueskellut eri foorumeja ja sivustoja, mutta silleenhän sitä oppii nopeasti asiat.
Edit: Muistan joskus nähneeni Data-Systemsissä halpoja muistikortteja, mutta ne veloittaa 147 euroa 4GB:n kortista, mikä on aika paljon kuin MBnetin hintaseurannan mukaan semmoisen saa jo 117 eurolla.
Kiitos tiedosta! Luin vaan sonyn sivuilta että uusimmassa firmwaressa oli tuki yli 4gb:n korteille.
joo eikä tarvi olla edes uusin softa... itellä kokeilin jo aluks esim 2.5 softalla ja hyvin toimi
Kiitos tiedosta! Luin vaan sonyn sivuilta että uusimmassa firmwaressa oli tuki yli 4gb:n korteille.
joo eikä tarvi olla edes uusin softa... itellä kokeilin jo aluks esim 2.5 softalla ja hyvin toimi
Kuinka iso kortti sulla siis on? Itse en ole nähnyt yli 4GB:n kortteja edes kaupoissa. Varmaan vielä aika kalliita?
Edit: Näköjään sigun mukaan sulla on siis "vain" 4GB. Mutta siis isompia kortteja on varmaan tulossa kun Sony lisäsi sen tuen tuohon uusimpaan firmikseen...
Kyllä se 1.50 fw niitä isompia kortteja tukee.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.