PDA

Näytä koko versio : Mahdotonta?

Junttura
22.08.2006, 22:01
Hei!
Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt, että millaista olisi pelata PSP:llä kaikenmaailman pelejä mitä nyt sattuu löytämään netistä, ja tietenkin tarvitsen niitä kaikenmaailman ohjelmiakin. :D Olisi myös kiva pelata joitakin emulaattoreita, koska Mariot on kivoja. :)
Minulla on PSP:ssä toistaiseksi 2.60 Firmware, koska minulla ei ole tarpeeksi isoa muistikorttia, koska nykyinen on melkein täynnä. Aion kyllä lähiaikoina ostaa luultavasti 2GT:n muistikortin tai 1 Gt. Yksi iso mutta siinä on. Kun haluaisin tietenkin uusimman firmwaren jotta saisin uusia ominaisuuksia ja ladattua niitä pelidemojakin. Tiedän siis että pitäisi downgradettaa tai jotain että voi saada niitä jutskia. :D Mutta tosiaan haluaisin aina uusimman fw:n, mutta toisaalta taas haluaisin niitä kaikenmaailman juttuja joista en kyllä paljoakaan tiedä mitään, on kaikenmaailman homebrewejä, devhookeja, ym. Joista olisi kiva saada lisätietoa ja olisi kiva jos joku kertoisi kaikista yleisimmistä jutuista minkä avulla saa ilmaiseksi netistä haettuja pelejä PSP:lle, ja emulaattoreistakin olisi kiva kuulla. Kaikesta tuosta olisi kiva saada suomenkielellä lisätietoa (siis yleisimmistä) vaikkei olisikaan mahdollista että voisin niitä ikinä PSP:lläni käyttää.
Ajattelin vaan että onko mitenkään mahdollista saada jotenkin PSP:lle useampi esim. 2 eri firmwarea jonka voisi aina jotenkin vaihtaa, koska se olisi aivan mahtavaa, että voisin käyttää uusinta firmwarea ostettujen pelien käyttöön ja ym. muihin kuin peleihin esim. video, musiikki, kuvat, ym. Sitten jos pystyisi niin haluaisin vaikkapoa sen 1.5Fw:n enkyllä tiedä onko mahdollista, jotta voisin pelata kaikkia lataamiani pelejä ja pelata emulaattoreilla nintendon ihania pelejä. Olin jostain lukevinani että voi jotenkin saada useamman fw:n. Tai sitten tämä kaikki on vain toiveunta! Mutta kai sitä kysyä saa? :D Toivottavasti ei mennyt liian monimutkaiseksi...
-Junttura

Nikkis
22.08.2006, 22:10
Tottahan toki tuo 2:den firmiksen käyttö onnistuu.... Devhookilla. Mutta ensin sinun täytyisi alaspäivittää tuo 2.6 ja siitä sinun kannattaisi lukea lisää tuolta: http://www.tdubel.com/psp/DownDater... Moo!

Conker
23.08.2006, 17:16
Mutta koska DeviceHookin päivitys luultavasti lopetetaan, niin 1.50:lla ei saa koskaan emuloitua yli 2.71 käyttöjärjestelmää.

Tonzar: 7.1 käyttöjärjestelmää? :)

Junttura
23.08.2006, 17:41
Kiitos neuvosta. Vielä kun kertoisitte niistä ohjelmista lisää jne. Harmi vaan että tuossa tarvii GTA LCS:n ja vieläpä vanhemman version, ja minulla ei ole edes koko peliä eikä vanhaa versiota. :I Onko mitenkään muuten mahdollista tuo firmwaren alentaminen? Klunks!

Junttura
23.08.2006, 17:42
Mutta koska DeviceHookin päivitys luultavasti lopetetaan, niin 1.50:lla ei saa koskaan emuloitua yli 7.1 käyttöjärjestelmää.

VOI HARMI! :( Pitihän se arvata... ;(

Junttura
23.08.2006, 17:48
Taisin ehkä löytää jonkun muun jutun missä ei tarvii sitä peliä. Vieläkin harmittaa tuo DevHook. Eikö ole mitenkään muuten mahdollista saada simuloitua esim. 2.8 FW:tä? No täytyy nyt itsekin pysähtyä hetkeksi ja miettiä asioita... Eikä ole vielä mikään kiire sillä eknsin täytyy hankkia isompi muistikortti... Kokoajan vain unelmoin että nuo hinnat laskisivat, kun niistä muistikorteista vaaditaan kivoja summia. :I Lukuunottamatta esim. SD-kortteja.

Junttura
24.08.2006, 17:41
Jos todellakin kaikista lukemistani paikoista oikein ymmärsin, niin PSP:n firmwarea ei voi mitenkään downgradettaa ilman GTA LCS:n vieläpä VANHAA VERSIOTA? Onko tuo väittämä siis totta? Jos todellakin on niin voin heittää heti paikalla hyvästit haaveelle kahdesta FW:sta, koska en oikeastaan ole todellakaan aikeissa ostaa GTA LCS:aa vaikka se onkin todella hyvin arvosteltu, ym. hienoa. Enkä varsinkaan osaisi kaupasta ostaa jotain vanhaa versiota, joita tuskin enää edes myydään. Mutta jostain syystä GTA ei innosta kalliilla hinnallaan ja pelkällä väkivallalla minua. Pidän GTA:sta ja olen pelannut sitä Playstation 2:sella ja minulla on ollut hauskaa siinä, mutten ikinä edes tehnyt tehtäviä. Pidin vain freeplaysta, niin että juoksen kaupungilla tappamassa ihmisiä ja pakenemalla poliisia. Turha minun siis on ostaa peliä kun ei esim innosta ne tehtävät, ja siihen väkivaltaan kyllsätyy. En osaa selittää, muttei peli innosta. Varsinkaan jos siitä pitäisi ostaa joku vanha versio kalliilla hinnalla. Enkä jaksaisi mistään Huuto.netistäkään etsiä tai ostaa. Minulle kelpaa niinkin että joudun maksamaan hirveitä summia peleistä, jos ei kerta muulla tavalla voi downgradettaa. ;(

Aki
25.08.2006, 07:38
Eipäs hätäillä.. Minun käsitykseni mukaan nuita vanhoja versioita löytyy vieläkin kaupoista. Eilenkin Anttilassa näkyi olevan. Ja itsekkin pelaan gta:ta vähän samalla tavalla. ;) Mutta ei voi tosiaankan 2.60 downgradettaa ilman gta:n vanhaa versiota.

Junttura
27.08.2006, 17:56
Hm. En taida enään haaveilla koko jutusta. Minä en taidakaan enää haluta rikkoa lakia lataamalla pelejä. Parempi vaan, että ostan pelit ja päivitän uusimpiin FW:ihin joissa tulee kivoja ominaiosuuksia, ym. Muutenkin noissa on vaikka mitä ongelmia noissa miljoonissa eri emulaattooreissa, devhookeissa, ym. :) Kiitos neuvoista ja kaikesta! Taidan ostaa sen 1GT muistikortin kun tuo 2 Gt on vieläkin aika hintava (minun kuukausirahoillani).

Henkru
27.08.2006, 18:46
Nythän on kehitteillä joku libtiff-exploitti joka ei tarvii sitä GTA:ta

Aki
27.08.2006, 20:22
Hm. En taida enään haaveilla koko jutusta. Minä en taidakaan enää haluta rikkoa lakia lataamalla pelejä. Parempi vaan, että ostan pelit ja päivitän uusimpiin FW:ihin joissa tulee kivoja ominaiosuuksia, ym. Muutenkin noissa on vaikka mitä ongelmia noissa miljoonissa eri emulaattooreissa, devhookeissa, ym. :) Kiitos neuvoista ja kaikesta! Taidan ostaa sen 1GT muistikortin kun tuo 2 Gt on vieläkin aika hintava (minun kuukausirahoillani).

Eihän sitä nyt tietenkään voi pakottaa.. Mutta ei silti kannata päivittää uusimpaan. Kone menettää puolet hauskuudestaan. :P

Nythän on kehitteillä joku libtiff-exploitti joka ei tarvii sitä GTA:ta

Tuossa myös yksi syy minkä vuoksi kannattaa ainakin jonkin aikaa harkita.

Enpä tässä sitten enempää jaksa jauhaa. Päätös olkoon sinulla.

Junttura
28.08.2006, 19:41
AAAAAA! Sitten en todellakaan päivitä uusimpaan jos kerta on tulossa joku juttu! Mistä siitä saa lisätietoa? Nyt minua kiinnostaa. :D Harmi vaan ettei ole mitään juttua jolla olisi tuki 1.5 FW:lle ja uusimmalle 2.80 FW:lle, kun DevHook lopetettiin. :( Mutta onneksi en ole hankkinut uutta muistikorttiia, muuten olisin jo päivittänyt. Taidan ehkä odottaa vielä jonkin aikaa ennen kuin mietin mitä tehdä... :I

Henkru
28.08.2006, 19:56
Tossa jotain linkkejä http://pspupdates.qj.net/index.php?pg=49&aid=63128

http://pspupdates.qj.net/2-0-2-80-Firmware-PSP-s-Say-Hello-World-as-New-Exploit-is-Found-/pg/49/aid/63483

Junttura
28.08.2006, 20:12
Hm... Voisitteko kertoa vähän lisää kun en ihan kaikkea ymmärrä.