Näytä koko versio : Muisti loppuu kesken netissä... ?
Kyseessä aivan uunituore PSP Gigapack konsoli. Gigan muistikortti on tyhjä ja asetukset olen omasta mielestäni tehnyt oikein. Uusimman päivityksen olen asentanut koneeseen. Netti toimii, mutta esim. älypään pelejä käynnistäessä, näyttöön tulee teksti, että "there is not enough memory"? Yhden kerran älypään peli onnistui käynnistymään ja pystyin pelaamaan. Kyseinen ongelma ilmenee monella muullakin nettisivustolla. Olisko kellään lääkettä tarjolla kyseiseen ongelmaan?
En tiedä auttaako mutta testaa formatoida muistikortti. Ota kaikki tärkeäet tiedostot eka vain talteen.
Sen jo testasinkin, mutta tulosta ei syntynyt. Selaimen asetuksista kävin muuttaa välimuistin kooksi 2048 (tai jotain sinne päin) Ei tuntunut sekään auttavan.
Testaa tyhjentää välimuisti ja cookiesit ja mitä sieltä lyötyy. Musta ne tyhjennetään sieltä netti selaimen tools jutusta, mut saatan olla väärässä.
Aki: Korjailtu. (myös edellistä) Lueppa ne viestit pari kertaa itse läpi ennenkuin lähetät. ;) (sama myös muille)
Edit Juu yritetään
Kokeilin tyhjentää kaiken mahdollisen nettiselaimen asetuksista, mutta ei vieläkään mitään tulosta. Eilen tosin onnistuin toisen kerran älypäässä pelaamaan. Huomasin myös sen, että kun peliä käynnistää, niin näyttöön tulee teksti suurinpiirtein näin, että Java avaa toisen selaimen, että pelaaminen onnistuu, hyväksytäänkö vai eikö hyväksytä. Tämä teksti jos tulee näyttöön, niin silloin pelaaminen ei onnistu. Jos hyväksyy, menee ruutu valkeaksi ja vasemaan yläreunaan tulee punainen ruksi. Ja jos ei hyväksy, niin mitään ei tapahdu. Jos tekstiä ei tule, peli toimii niinkuin pitää. Outoa :D
"there is not enough memory"
Entä jos Älypäät vaativat liikaa tehoja laitteelta? :) Tai sitten ne on vaan optimoitu PC:itä varten.
Sanomassasi voisi jopa olla ideaa :wink: mutta samainen virheilmoitus tulee myös joillain muillakin nettisivuilla, ei pelkästään niillä sivustoilla, joilla voi pelata pelejä. Toisekseen älypään pelit ei olisi käynnistynyt ensimmäistäkään kertaa, jos asian ydin olisi tässä. Kuitenkin olen jo kaksi kertaa päässyt pelaamaan pelejä =)
samismiley
12.08.2006, 21:18
Sama täällä, sanoma tulee aina kun menen jonnekin hieman raskaammalle sivulle, joka sisältää esim paljon kuvia ja mainoksia.
Se valitus kai johtuu tosta PSP:n laitemuistista, joka on varmaankin n. 4mt? Joskus cookiesin ja cachen poisto auttaa, mutta siis viestini pointti on, ettei muistikortti vaikuta tähän.
Kyllä mulle ainakin menee väliaikaset tiedostot ja keksit Flash0 muistiin, mikä on 32mt kokonen...
8) Mist saa ilmast musaa ja paljon.
skit-lasse
29.08.2006, 10:54
Äitisi kanssa kun menet kauppaan ja hieman vonkaat niin eiköhän äitisi muutaman levyn sulle osta.
:evil: Tarkoitin psp,tä ,että mist voi ladata musaa.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.