Näytä koko versio : Pelaa ISOja Usbin kautta DevHookilla
Jos alkaa käymään muistikortti pieneksi niin menkääpä tuonne: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/369769 Niin minäkin tein! :wink:
EDIT: Ohjelman kehittelijät sanoo että on olemassa myös wifi ominaisuus ja että sen wifi ominaisuuden omaava päivitys tulee joskus
Kunpa sama onnistuisi tulevaisuudessa vielä wlanin kautta niin että voisi olla vaikka eripuolella taloa kuin kone. Vaikkei minulla edes ole langatonta tukiasemaa :lol: Ihan pätevä systeemi.
Kokeilin itsekkin tota jo DevHook toimii niinkuin pitää, mutta en löydä mistää tuosta ohjesta miten voi usb:lla pelata. Tuohan käskee laittaa ne .isot sinne muistikortin juureen, mutta eihän ne sinne millään mahdu kun on 32MB muistikortti, eli mihin ne .isot laittaa että ne toimii usb:lla?
Ei muistarin juureen vaan usbhostfs ohjelman ISO kansioon!
Voisiko joku käntää tuon oppaan suomeksi?
No minäpäs alan kääntämään... Eli ensiksi tarvitset usbhostfs ohjelman ja DevHook Ultimate Installerin( kummatkin löytyy tuolta linkistä ). Sitten liität psp:n koneeseen ja asennat DevHook UltimateInstallerilla DevHook 0.45 psp:lle, asennus hoituu automaattisesti. Sitten kun se on asennettu niin laitat usbhostfsin ISO kansioon .iso-tiedostosi ja käynnistät ushostfs-ohjelman ja DevHookin ( usb koko ajan kiinni koneessa ) ja meet Devhookin Other-valikkoon ja sieltä laitat ENABLE USB ja nyt kun menet UMDSelectiin niin sieltä pitäisi löytyä kaikki .isot jotka on sulla siellä usbhostfsin kansiossa.
EDIT: Tuli vähä huonot ohjeet mutta koittakaa saaha toimimaan
No minulla on jo DevHook 0.46, jossa on 2.71, eli enhän tarvitse DevHook Ultimate Installeria?
Sitten viellä että eihän tuo ohjelma tee mitään ''pahaa'' tietokoneelle tai PSP:lle?
Tarvitset ja ei tee mitään pahaa
Siis mihin minä nyt sitä tarvitsen?
Sehän on tarkoitettu vain niille jotka eivät osaa asenta DevHookia itse?
Edit: Tässä (http://www.psp-hacks.com/file/673) olisi tuo uusin DevHook Ultimate Installer.
Kiitti paljon Nikkis, tuo auttaa todella paljon! Haluaisin vielä vian tietää että miten .rar tiedoston saisi .iso tiedostoksi? Onko siihen olemmassa jokin ohjelma vai onko se aivan mahdotonta?
Eli siis .rar tiedostohan on pakattu tiedosto niinkuin .zip myös... Joten, purat vaan WinRarilla sen .rar paketin ja .ison pitäisi löytyä sieltä kansiosta minne purit sen .rarin... Mutta jos on niin että .iso tiedosto onkin .rar niin sitten purat sen .rarin ja pakkaat sen uudestaan jollain .iso-pakkausohjelmalla.
Auttoiko?
Juu kiitos auttoi.. Mutta jälleen tuli uusi ongelma eli jotkut pelit kun yritän pelata niin eivät oikein suostu toimimaan. Kun DevHookista painan "start" ja yritän pelata niin kone tilttaa siihen kohtaan missä tulee se PSP portable animaatio (siis se joka tulee, kun käynnistää minkä tahansa pelin). Eli onko peleissä vika vai teenkö jotain väärin? Kuitenkin jotkut pelit toimii ihan hyvin eikä mitään ongelmia.
Kun DevHookista painan "start" ja yritän pelata niin kone tilttaa siihen kohtaan missä tulee se PSP portable animaatio (siis se joka tulee, kun käynnistää minkä tahansa pelin).
Itselläni ei tuollaista ole koskaan tapahtunut ( itellä on paljokin yli 40 .isoa ja kaikki toimii 100% ) mutta usbilla pelattaessa kaikki pelit tilttaavat joskus ja kun tarkemmin muistelen niin kyllä on itselläkin joskus tiltannut siihen samaan kohtaan... Sitten boottasin psp:in ja laitoin kaikki asetukset uudelleen niin lähti toimimaan.. jos ei tuo auta niin en kyllä tiedä....
Mä en ees osaa laittaa noit isoja tähä psp:lle ku sain vast vähä aikaa sitte :oops: .Voiks joku neuvoo kiire!!esim Nikkis ku sul niit isoja nyt sattuu olee aika lailla.XD Ja mistä muuten saa .Isoja???
n00blol, panosta jatkossa vähän enemmän viesteihisi. Tällä foorumilla emme muutenkaan keskustele siitä mistä .iso tiedostoja saa. Myöskään yksityisviesteillä keskustelu siitä ei ole suotavaa, sillä yksityisviestit tallentuvat tietokantaan. Sähköpostilla voitte keskustella mistä haluatte. Lueppa Mikan tekemä DevHook opas niin tiedät miten PSP:llä pelataan .iso tiedostoja. Teen lähiaikoina myös Homebrew-FAQ:n.
Aah nyt pelittää. Piti vaan vaihtaa niitten .iso tieodostojen nimet (WTF?!) mutta kuitenkin onneksi toimii :D
Mitmokki
26.08.2006, 21:09
Aah nyt pelittää. Piti vaan vaihtaa niitten .iso tieodostojen nimet (WTF?!) mutta kuitenkin onneksi toimii :D
Miten muutit niiden isojen nimiä? Mulla taitaa olla sama ongelma paitsi, että mulle ei tuu ees sitä psp animaatiota. :cry:
LISÄYS. Siis kun yritän käynnistää .isoa niin se vaan boottaa sen 2.71 firmwaren.
Nyt kävi niin hauskasti että minä tarvitsenkin apua teiltä... Eli siis käynnistän DevHookin niin tietokone tunnistaa Psp:n ja tulee Usb:n yhdistys-ääni, mutta usbhostfs ei anna ilmoitusta "Connected to device" enkä voi pelata mitään Usb:n kautta...
Missä vika? Ois tosi hauska jos joku vois auttaa.
EDIT: En tarvi enää apua. Ongelma korjaantui kun asensin PSP ExtremeLinkin... Aika hyödyllinen ohjelma voisin jopa sanoa..
Tangomajava
08.10.2006, 18:42
Luin jostain, että tää toimii myös jollain mp3 soittimilla.
Jep kiitokset näistä ohjeista, säästin juuri seitsemänkymppiä ^^ latais kortille jos jaksais tyhjentää sitä. Mitäs tekemistä COMMON kansiolla ja sen sisällöllä on? Viel vaan 4gb tilaa eikä suostu poistuun eikä nyt just tule mieleen minkä ohjelman mukana se on tullut :\
Aki: Ei ware asiaa...
Latasin Devhook 0.45 installerin ja tuon usbhost jutun, sitten exträktöin usbohsti jutun koneelle, tungin Lumines ISO:n sinne sen ISO kansioon, tein kaiken muunkin ohjeiden mukaan. Mutta tuolla devhookissa siellä otherissa ei edes ole sellaista kuin enable usb :( Mitä tein väärin? EDIT- Nyt nuo onnistui mutta kun yritän käynnistää ison niin joko tulee musta ruutu ja PSP sammuu tai se vaan boottaa sen firmiksen minkä valitsin :(
Jei, sain toimimaan. Piti vaan olla UMD levy PSP:n sisässä :D
EDIT: En tahtoisi tripla postata joten... Jumittaako teilläkin jotkut pelit kun pelaa usbin kautta?
VOI V*TTU!
Söhläsin ton jutun ja nyt en pysty laittaa tota ohjelmaa driveriks vaan siellä on joku vitun windows...!
Please helppii!!
Osaisitko kuvailla ongelmaa vähän selvemmin? O_o
Hei! Olen uus käyttäjä ja latasin tämän uusimman devhookin, jonka pitäisi toimia 3.02:ssa.
Ongelmana on vain se, etten tajua, mitä sillä pitäisi tehdä. Onko siinä samanlaiset käyttöohjeet kuin tuossa 0.44, vai onko se mitenkään erilainen? Pitäisi nyt 5 tunnin sisällä saada tuo Kilzone toimimaan tässä näin.
Jobber, päivitä konees 2.71 SE-C
EDIT: Vai pitäiskö peli saaha toimiin usbin kautta?
Jobber, päivitä konees 2.71 SE-C
EDIT: Vai pitäiskö peli saaha toimiin usbin kautta?
Tai siis laitan sen pelin muistikortille ja kuulemma sitä pystyy pelaamaan tuolla devhookilla sen kautta. Ja tuo uusin devhook kuulemma tukee myös 3.02, joten miksi pitäisi mennä päivittämään alas firmwarea? :shock:
Jobber, huomaan todellakin että olet aloittelija. Jos aiot pelata peliä muistarilta niin päivitä firmwares 2.71 SE-C. Mutta jos pitää pelata usbin kautta niin käytä DevHook 0.45 Usbmodia.
Kyllä tiedän että olen aloittelija. Sainhan PSP:ni vasta perjantaina.
No, jos en halua päivittää konettani 2.71 SE-C, niin miten sitten pelataan USB:n kautta? Ja voik osilloin olla 3.02?
No jos sulla riittää kortilla tila, niin ei tarvitse pelata usbin kautta. Ja tuolla ekassa viestissähän se usbin kautta pelaaminen neuvotaan.
Toimiiko uusin DevHook 3.02 OE-B:llä? Ei meinaan tuo Tekken tahdo mahtua kortille...
EDIT: Ohjelman kehittelijät sanoo että on olemassa myös wifi ominaisuus ja että sen wifi ominaisuuden omaava päivitys tulee joskus
Onkohan tässä nyt jo mahdollista pelata Wlanin avulla?
Jepjep. Nethost juttu on, joka toimii wlanin kautta. Itse en ole kyllä koskaan asiaan perehtynyt, eikä tarvitsekkaan koska löytyy jo isompi kortti.
Jepjep. Nethost juttu on, joka toimii wlanin kautta. Itse en ole kyllä koskaan asiaan perehtynyt, eikä tarvitsekkaan koska löytyy jo isompi kortti.
Haluatko kertoa vähän tästä :D
Onkohan uusimpaan DevHookiin vielä tätä ominaisuutta?
Olisi meinaa PSP:ssä tällä hetkellä 1.50 ja voisin tuota testata.
Conker, laita firmikseksi vaikka 3.02 OE-B (?) ja lataa siihen usbhostsf plugin. Selaile Maxconsolen foorumeita, sieltä löytyy paljon muutakin hyödyllistä
En sitä usbhostsf pluginia sattunut löytämään.
Mahtuuko nama kaikki tarvittavat 32 megan muistarille?
E: Mahtuu, tämä on aivan mahtavaa!
Tuon aiheen keskivälissä on mm. 3.40 SE:llä toimiva plugini, että saat iso tiedost toimimaan PSP:llä PC:ltä.
morjens! juuri rekisteröidyin tänne foorumille ja yritin alkaa ohjeiden mukaan latailemaan noita tiedostoja.. mutta heti ilmeni sitten yksi ongelma.. eli en ainakaan mistään noista afterdawnin linkeistä saanut enää sitä usbhostfs softaa ladattua.. :? aina vaan tuli ilmoitus että tiedostoa ei enää ole olemassa jne.. ja googlettamallakaan en löytänyt oikein mitään selvää lataus sivua tuolle tiedostostolle. eli jos joku tietää mistä tuon saisi ladattua niin olisi hieno homma 8)
edit:
offtopic:
niin ja tuli vaan mieleen että onnistuuko vieläkään 3.03 firmwaren alentaminen ns "kotikonstein" siis jos ei ole GTA liberty city storiesta? jos ei onnistu niin täytyy varmaan joku päivä lähetellä psp modpiiri.comiin kun ovat kuulemma hankkineet sinne tuon pelin :shock:
sainkin jo ladattua noi softat mutta en meinaa saada kyllä toimimaan.. toimiikohan noi edes 3.03 firmwaressa.. jos joku jaksaa/osaa niin olisi hienoa jos kirjoittaisi suomenkieliset ja YKSITYISKOHTAISET ohjeet.. siis tyyliin mene sinne ja sinne ja paina sitä ja sitä jne.. koska itse ainakin olen aikas typerä tälläisissä kikkailuissa 8)
^Siis onko sulla Sonyn 3.03 vai 3.03 OE? meinaan tuo sonyn versio täytyy DG:ta LCS:n avulla.
ISO-B: Emmehän lainaa edellistä viestiä
juu ihan alkuperäinen 3.03:han mulla on.. mutta käsitin et tuo olisi ollut konsti jolla ilman "modausta" saisi ne pelit toimimaan..
mutta nyt on lähetetty jo modpiiri.comiin psp.. tai tänään heitin postiin niin pistävät siihen jonkun open edition firmwaren.. kun tuo 3.03 ei taida onnistua muuttaa toiseksi kuin ainoastaan sillä GTA liberty city storiesin avulla ja meinaa olla aika vaikea sitä enää löytää mistään.. siis sitä vanhaa versiota pelistä jolla se alentaminen onnistuu.. mut modpiiri.comissa kuulemma on se peli niin ajattelin pistää sinne laitettavaksi kun on vaan 29e + postikulut hintaa sillä operaatiolla. 8)
E: Edellisen viestin lainaus.
Tyyristä puuhaa, tosin halvempaa kuin ostaa se peli jostain. Itselläni tuo hoitui hintaan 0e.
^jeh.. hitto kun huuto.netistä sillon ostin tuon psp:n ja heppu sano et juu helppo homma muuttaa firmware mutta sitten ilmenikin kun kone tuli et helppohan se tosiaan on muuttaa.. kunhan hommaa jostain ensin hyvin vaikeasti löytyvän GTA LCS pelin :lol:
huuto.netistä oon katsonut niin joskus näkyy olevan sitä vanhaa versiota GTA:sta mutta hinta onkin sitten jotain yli 50euroa..
että sen puoleen ei tuo 29euroa paha hinta ole.. :wink:
T-Man: Kannattaisi ne foorumin säännöt lukaista. Eli edellistä viestiä ei tarvitse quote lainata.
ISOt varmaan toimii 2.5 FW?
Ei toimi suoraan 2.50:llalla. Jos haluu pysyä FW 2.50:lassa, niin tarvitsee HENin eli Homebrew Enabler ohjelman jotta voi suorittaa hombrew ohjelman joka pyörittää isoja. Helpommalla pääsee kun alentelee, kun se onnistuu helposti.
Helpoiten mahtaa hommat onnistua kun päivität 2.71 firmwareen ja siitä alaspäivität 1.5. Sitten voit asentaa vaikka jonkin custom firmiksen, joissa varmuuskopiot pyörii todella helposti... Tältä foorumilta löytää oppaita nuihin.
Omega612
07.06.2007, 23:05
En löydä tuolta devhookin (0.46 ultimate installerilla asennettu) other valikosta mitään enable usb kohtaa :( missä vika ?
Muuten toimiiko myös 3.40 OE-A:lla ?
Asensitko sen USBHOSTFS modin devhookiin?
ja itsellä ei tarvitse mitään enable usb painaa, menee vain siihen umd selectiin ja siellä on valmiina usbhostfs0:/ jossa on isot
Toimiiko isot 3.03 OE-C? Siis ne jotka ei mene USB kautta vaan laitetaan suoraan kortille.
Toimii varmuuskopiot kaikissa OE firmwareissa. Laitat vain mustikortin juureen ISO nimisen kansion ja nakkaat sinne ne pelisi. Pitäisi ilmestyä Game valikkoon.
Toimiiko isot 3.03 OE-C? Siis ne jotka ei mene USB kautta vaan laitetaan suoraan kortille.
Kyllä ne isot saa toimimaan 3.03 OE-C:ssä, tässä oppaassahan se juuri kerrotaan.
K-oskinen
13.06.2007, 19:45
Siis tää menee näin;kytken usp:n psp:hen ja koneeseen ja puran tuo tiedostot suoraan psp:hen?? :)
Aika lähelle. Eli kytket PSP:n tietokoneeseen ja pistät usb:n päälle sieltä PSP:stä.
Sitten KOPIOIT sen .iso tiedoston (esim. gtavcs.iso) tietokoneeltasi sinne PSP:n muistin juureen ISO kansioon. Jos siellä ei ole sitä ISO kansioo, tee se sinne ensin.
Sitten käynnistät sen pelin game-valikosta muistin kohdalta.
E:Edellisen viestin lainaus.
Reiska666
17.06.2007, 15:16
:?: öö... Miten tuolta megauploadsista ladataan?
Edit: Jaa piti ladata toi ohjelma...
Omega612
20.06.2007, 15:01
Jos peli vaati vaikka 3.10 firmiksen niin miten voin sitten käyttää sitä ? (kun firmis on devhookissa 2.70 tai 2.71)
Reiska666
20.06.2007, 18:39
Toimiikos tässä nämä .CSO tiedostot? Vai pelkät ISOt?
huoh.. taas en osaa näköjään jotain tehdä oikein.. :P
tänään tuli PSP takaisin modpiiri.comista ja olivat laittaneet siihen 3.30 OE-A firmwaren
no latasin netistä DevHook 0.46 Ultimate Installer v1.1.1 ohjelman ja asensin siitä sen ensimmäisen vaihtoehdon eli DevHook 0.46 with 2.71 Firmware..
no senkun olin asentanut niin psp:n Game/Memory Stick valikkoon ilmestyi 2kpl ohjelmia. Return to 1.50 From FW2.xx sekä Device Hook PSP Firmware Emulator v.046..
no tietokoneella minulla on ladattuna ja purettuna usbhostfs kansio jonka sisällä löytyy kansiot Driver, ISO(jossa laitettuna psp pelien iso imageja) sitten löytyy Copying_gpl tekstitiedosto, cygusb0.dll, cygwin1.dll ja usbhostfs tiedostot.. no usbhostfs kun klikkaa käynnistyy sellainen msdos kehote vai miksi sitä sanotaan.. musta ruutu jonka ylänurkassa lukee USBHostFS <c> TyRaNiD 2k6 noh tämän jälkeen jos menen vaikkapa sinne psp:n valikosta klikkaamaan sitä devhook ohjelmaa käyntiin niin tulee valkoinen ruutu jossa lukee psp jne.. sellainen alkukäynnistysruutu ja sitten ihmeellinen piippaus ja teksti The Game Could Not Be Started (8002014c)
että mitähän ihmettä minä teen väärin?
muistikortilla olevaan ISO kansioon jos iso imagen laitan niin se kyllä ilmestyy hienosti sitten tuonne game kansioon muistikortille.. :) mutta 500mb kortti kun on niin eipä paljoa pelejä sinne sovi eli olisi mukava saada tämä ohjelma toimimaan.. toivottavasti oli tarpeeksi yksityiskohtaiset ohjeet että joku osaisi neuvoa mitä mahdan tehdä väärin :lol:
^Devhook toimii vain 1.50 firmwaressa, joten sinun pitää ensin downgradettaa custom firmwaresi -> 1.50. Sen jälkeen asennat devhookin. Tosin ite pitäisin custom firmiksessä, koska se on mielestäni parempi.
E: Tossa ohjeet custom firmwaren downgradeen:
viewtopic.php?f=10&t=778 (http://tonzaraj.arkku.net/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=778)
ok. no mutta eikö ole jotain sellaisia softia millä voi väliaikaisesti muuttaa firmwaren alemmaksi eli esim siksi aikaa kun käyttää tuota devhook softaa..
ei viitsisi alkaa alentamaan tuota kun sen jälkeen ei kai käsittääkseni toimi psx pelit ja psp iso imaget muistikortilta eikä divxsoittimet yms mahdolliset kikkailut :?
edit: tai siis että eikö ole mitään konstia pelailla pelejä usb piuhan avulla pc:n kovolta jos on tämä 3.30OE-A firmware :(
On mahdollista bugisen prx pluginin avulla, etsin huomenna linkin.
bad-pappa
13.07.2007, 20:37
Onko usb:llä pelaamin en ir Shellillä mahdollista kun siellä on usbhost.
Kuulemma on mahdollista, itse en ole saanut toimimaan, menee aina vain XMB:hen.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.