Näytä koko versio : JES
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MULLA ON NYT 1.5 FIRMIS
Matias13
31.07.2006, 16:25
jee,minulla on 2,80 enkä aijo ikinä laskea mutta nostaa aion
Hyvä ku saist onnistuneesti alaspäivitettyy. Ei hän siinä mitään vaaraakaa o jos seuraavaa ohjeita. Olist tietenki voinu laittaa tänsiihe opas topiccii. Nyt pitää vaan jäädä odottaa ku 2.7 FW murretaan
Matias13
31.07.2006, 18:13
miks ihmeessä?
Koska kaikki demot ovat sille enkä jaksa pelata muita kun kaupasta ostettuja pelejä se on tylsää jos koko ajan hakee vaan kaikkia pelejä
Kuten aikasemminkin taisin johonkin kirjottaa, huomattavasit mukavempi hakea ensin peliä jo kokeilla sitä kun ostaa 50? jotain mitä ei jaksa minuuttia kauempaa pelata.
Tietysti jos ei itse tarvisi maksaa niin ei niin väliksi olisi :lol:
Noh, ei siinä mitään jos sattuu olemaan rikkaasta perheestä. Siitä vaan 60e UMD-pelejä ostelemaan kaupasta. Onneks olkoon Jani! Taisit ekaa kertaa tehdä kyseisen homman kun noin hauskaa on?
Pitää vaan ostaa uus muistikortti kun tuohon 32 mb korttiin ei oikein mitään mahu.
Niinpä. Tässä kun yksin elättelee muijaa ja muksua ni täytyy vähän testailla ennen kun ostelee mitään noin kallista.
Hyva Jani! Toisaalta tän ois kyllä voinut ilmoittaa siinä topikissa missä pohdiskelit downgradettaisiko vaiko ei, mut antaa nyt olla tämän kerran.
Miten te pelaatte noita iso pelejä kun nehän vie tilaa monta sataa mb:tä. Vai saako täällä puhua niistä
Miksei saisi? Mehän olemme "ostaneet pelit kaupasta" ja tehneet niistä vain varmuuskopiot :) Kunhan ei puhuta siitä mistä niitä saa laittomin keinoin. Ne mahtuvat muistikortille yksinkertaisesti silloin kun muistikortti on tarpeeksi suuri. Itse tilasin oman 1gb muistikorttini Data-Systems.fi osoitteesta, siellä ne taitavat vieläkin maksaa vähiten. Postitus sujui melko nopsaa. Pienempiä muistikortteja varten on olemassa SNES emulaattorit ja mahtavat pelit niille kuten legendaarinen Chrono Trigger ;) Ja sanotaan nyt vielä että Super Metroid, Tonski olisi sen tähän lisännyt jokatapauksessa hänet tuntien.
Mutta kun katoin joltain sivulta jotain fastloaderilla toimivia niin kaikki oli suunnilleen jotain 600mb
Mutta kun katoin joltain sivulta jotain fastloaderilla toimivia niin kaikki oli suunnilleen jotain 600mb
Niin ja 1 gb on 1000mb, eli mahtuuhan toi.
Niin? Eli ongelma on? Tietääkseni 600mb tiedosto mahtuu vallan hyvin 1000mb (1gb) muistikortille. Vai eikö? 1000-600 = 400 mb. Sen verran jää vielä jäljellekin, jopa minun matikallani ;) Minun muistarilleni on maksimissaan mahtunut kai kolme ISO-peliä. Ja onhan meillä Ciso, tajuttoman hyvä ohjelma jolla saa pakattua (pienennettyä) niiden kokoa.
EDIT: Pahus, Tonski ehti eka.
Hupsista minä muistelin että 100 mb on yks gb. En oikein tajuu näitä :S
Sattuuhan sitä. :) Kannattaa muuten harkita myös tuota 2Gb korttia. Sekin on jo halpunut tuohon sadan euron tienoille. Alkaa nimittäin nuiden isojen kanssa tuo 1Gb käymään ajallaan pieneksi.
Kannattaa pistää sellanen muistiin että kilo on aina tuhatta, mega miljoonaa ja giga miljardia. Harvemmin käytettävä tera tarkoittaa biljoonaa.
Tonzar eikös jotkut warettajat lataa teroittain (ehkä muutaman) laitonta musiikkia/elokuvia/pelejä netistä?
Tonzar eikös jotkut warettajat lataa teroittain (ehkä muutaman) laitonta musiikkia/elokuvia/pelejä netistä?
Ja sitkun jäävät kiini niin on hauskaa sakkoja maksella :D
Eikös nuitten muistareiden hinnat halpene vähän kun tulee vielä toi 4 gb vai onko tullu jo? PS: Suosittelen kaikkia lataamaan snes emun ja laittamaan chrono tiggerin siihen aivan paras peli kyllä.
Muistaakseni 4gb ja 8gb muistikortit on jo tullu? Ja SNES emulaattori ja Chrono Trigger löytyy kyllä omalta vaatimattomalta 1gb muistikortilta. ;)
Mä ostin 2Gt kortin. Siinä on tilaa 1,87Gt... Yhen gigatavun kortissa on tilaa noin 900mt.. Johtuen siitä että laitteistovalmistajille gigatavu on 1000000000 Kt kun taas kaikki laitteet ja ohjelmat laskee gigatavun 1073741824 Kt...
8)
GTA: LCS on paras tähänmennessä kokeilemani peli ja PMP Media Player paras ohjelma.
Janille: Jos sulla ei ole vielä suurta muistikorttia, mutta haluat kokeilla pelejä, voit pelata niitä USB:n kautta. Siis siten, että sinulla on .iso tiedosto tietokoneellasi ja pelaat sitä PSP:lläsi USB johdon kautta.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/367390 tuossa on jonkin näköiset ohjeet ja linkkejä ohjeisiin.
Johtuen siitä että laitteistovalmistajille gigatavu on 1000000000 Kt kun taas kaikki laitteet ja ohjelmat laskee gigatavun 1073741824 Kt...
Ei se nyt ihan NOINKAAN ole. :lol:
Nonni nyt on tuo 1gt kortti ostettu. Olisin 2 gigasen ostanu mutta en kaupoista löytyny mutta eiköhän toi giganen ihan hyvin alkuun riitä.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.