Näytä koko versio : Psp:n Firmwaren asennus?
Firmwareni on siis 2.5 ja haluan saada sen päivitettyä 2.7, 2.71 tai 2.8 olen ladannut noitten kaikkien eboot.pbp:t jo psphackista... Elikkä miten se asentaminen käytännössä tapahtuu?
Matias13
31.07.2006, 14:52
Laitat ne PSP:n muistikortille kansioon PSP/GAME/UPDATE, ja sitten menet siihen kohtaan,missä näkyy muistikortilla olevat pelit, painat siitä ja siellä näkyy se päivitys juttu ja painat siitä niin se päivittyy.
Niin mutta täs huomautan että paluuta taikaisin ei vielä ole. Eli et pysty alas päivittää 1.5 jolla pystyt sit pelaa homebrew pelejä.
Matias13
31.07.2006, 16:02
minullakin on 2,80 versio eikä ole hetkeäkään ollut tylsää
Henkru: Minäkin huomautan että minulla on NYT 2.5 firmware, enkä pysty siltikään downgreidata 1.5, kun ei ole tuota Gta:lcs:sia.
Edit: Harmi vaan kun jos lataisi vaikka 1.5 firmwaren, niin sitä ei voi asentaa samalla lailla kun noita ylöspäin päivityksiä? :(
Ainahan tuon gta:n voit ostaa. Tänäänkin näkyi Anttilassa olevan yksi vanhempi versio joten kyllä niitä vielä löytyy...
Edit: Harmi vaan kun jos lataisi vaikka 1.5 firmwaren, niin sitä ei voi asentaa samalla lailla kun noita ylöspäin päivityksiä? Sad
Ei voi. Laite ovelasti valittaa että sinulla on jo uudempi versio eikä päivitykseen ole tarvetta. Downgradessahan jotenkin huijataan sitä systeemiä että siinä olisi muka 1.0 versio? Korjatkaa vaan tarpeen vaatiessa...
:?: Siis mikä se on ja mist sen saa.Siis firwaren.
Siis kun asentaa uuden firmiksen nii pitääks sinne PSP/GAME/ tehä uus kansio???Ja tarviiko nettii?
Eih... nyt alkaa jo keittää yli. Lukekaa niitä FAQ:ja. Firmware-päivitykset voi hakea netistä TIETOKONEELLA tai PSP:LLÄ. Tietokoneella haettaessa PSP:n muistikortille on tehtävä X:/PSP/GAME/UPDATE kansio johon kyseinen päivitystiedosto sitten laitetaan. PSP:llä päivittäessä kaikki tapahtunee lähes automaattisesti, en ole varma, en ole ikinä testannut. Mutten menisi nyt päivittelemään kun 2.71 alaspäivittäjäkin jo kolkuttelee ovella.
No..Tein sen Update-kansion sinne GAME kansioon ja siihen tuli corrupted data.Mitä teen :?:
Niiden kansoiden nimet pitää kirjoittaa isolla. ''UPDATE'' Kirjoitusvirheet kannattaa myös tarkistaa. Itselläni Downgrade tökki juuri tuon takia kun olin kirjoittanut vahingossa jotenkin UPDATAE. :D
Niiden kansoiden nimet pitää kirjoittaa isolla. ''UPDATE'' Kirjoitusvirheet kannattaa myös tarkistaa. Itselläni Downgrade tökki juuri tuon takia kun olin kirjoittanut vahingossa jotenkin UPDATAE. :D
Mut se muuttu automaattisesti UPDATE:sta Update:ks
edit:Eiku nyt toimii tuhannet kiitokset!!!!!!
edit2:Pitääkö olla laturi kii ku updatee?
Käsittääkseni kone ei edes anna päivittää ilman sitä laturia. Äläkä myöskään revi sitä laturia ja akkua irti kesken päivityksen. ;)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.