Näytä koko versio : THUG 2 Remix
Ketkä omistaa kyseisen pelin? Minä itse omistan ja on ihan hyvä... Aluksi tuli pelleiltyä vähä aikaa ton facemapping toiminnon kanssa... :D Ja muutenkin on tämä ihan hyvä peli... Parasta ehkä pelissä on hmmm... No ehkä se että idea on sinänsä "hyvä" ja pelissä on aika paljon "hyvää" huumoria... Silti parhaat Toni Haukka pelit ovat 1, 2, 3 ja tämä.
Juu onhan toi .ISOna koneella, ja pleikkakakoselta löytyy THUG2. Sanotaanko vaikka näin et kyllä tätä tylsyydessä pelaa, mut tämä on huonoin kaikista Tony Hawkeista muun muuassa siksi että jackass-huumori pilaa sen mitä Tony Hawksit loppujen lopuksi edustavat, eli skeittausta. Pelissä ei loppujen lopuksi esitellä tätä taidetta laudan päällä, vaan lauta on vain väliesine siihen miten paljon tuhoa sillä saa kaupungissa kerättyä tai miten paljon pisteitä sillä joukkueelleen saa. THUG1 ja THAW iskee enemmän.
Joo mullakin on toi thug 2 pleikkarilla psp:lle en oo vielä toni haukka pelejä ostanu mutta suosittelen ostamaan american wastelandin. Itse pelaan tuota wastelandia netissä pleikka kakkosella. Pelaakos täällä kukaan muu tuota wastelandia netissä?
THUG 2 Remixiä, THPS2, THPS3, THPS4 ja THUG:a kokeilleena voin sanoa että THUG oli paras. Ja pidän siitä enemmän kuin alkuperäisestä THUG-2:sta josta olen myös nähnyt videoita, yms. THUG:n nettipeli vaan on sitä jotain ja paikat, kuten Moskova. Siellä saa noobikin mahtavia comboja aikaan. Lisäksi nettipelin pelihuoneissa olleet erilaiset glitchit ja "vuoristoradat" <3
Joo nyt ku tätä tuli mökillä ja automatkoilla pelattua niin sanoisin että aika hemmetin paska peli
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.