PDA

Näytä koko versio : Tämä Foorumi

Nikkis
31.07.2006, 01:15
Eli siis jos ymmärsitte mitä tarkoitin topicin nimellä niin tarkoitin sitä että olen lopettanut muilla foorumeilla aktiivisen keskustelemisen ja tämä on paras psp aiheinen foorumi ja keskustelen nylyään aktiivisesti vain täällä... Ensin rupesin latailemaan isoja ja keskustelemaan foorumeilla ja yhtäkkiä huomasin jollain foorumilla eräässä topicissa oli linkki tänne ja huomasin että täällä on paljon hyvää asiaaa ja ennenkaikkea täällä on todella hauskoja ja ihmisiä... Kukaan ei tule karjumaan että: LOL NOOB MIUTÄ NÄÄ TOLLASTA TUUT KYSELEEN?? OMFG NOOB!!! KYLLÄ TUOMMOINEN PITÄS TIETÄÄ TURHA TULLA TÄNNE KYSELEEN!!!!!

Eli kiitos tästä foorumista!!!!!!!!!

Tonski
31.07.2006, 01:17
No sehän on vaan hyvä että meille PSP-Plazalla tulee lisää aktiivisia käyttäjiä. Pysykkin vaan sellaisena. ;)

Nikkis
31.07.2006, 01:30
Tottakai pysyn aktiivisena käyttäjänä älkääkä luulkokaan että en en pidä tätä sopimusta... ( siis tämä oli sopimus että pysyn aktiivisena kirjoittelijana/vastailijana )

Tonzar
31.07.2006, 12:51
Hienoa kuulla että joku pitää noinkin paljon tästä. :) Kerro ihmeessä tutuillekin jos niilläkin on sattumoisin PSP. Ettei vaan mene pilaamaan laitteitaan päivityksellä ;) Jep. Meidän foorumilla ei noobitella. Noobeja varten on FAQ:t.

Henkka360
31.07.2006, 21:27
Itse olen kanssa todella tyytyväinen tähän foorumiin. Erityisesti pidän oppaista, niista tekee turvallisesti kaiken mahollisen. Ja täällä ei aloittelijoita aleta haukkuun niinkuin jossain muualla :(

Tonski
31.07.2006, 21:29
Levittäkää vaan sanaa kaikille PSP:n omistaville. ;)

skit-lasse
08.08.2006, 14:20
Vaikka olen vasta hetken täällä juttuja lukenut, niin täytyy myöntää että hyvä forumi. Kiitoksia vaan ylläpitäjille.

Sameman
01.04.2007, 23:09
(Saattaa olla vähän myöhässä) Siis oikeesti täällä on kaikki psp:stä. Oppaat ja kaikki... Jos on vaikeuksia niin täältä löytyy apu, aina :P

T-Man
01.04.2007, 23:15
Jep, täältä löytää lähes kaiken tarvitsemansa tiedon koskien psp:stä ja apua saa aina. Onneksi löysin näille foorumeille. Kohtahan jo 10000 viestiä täynnä ja sitten juhlitaan.

ISO-B
01.04.2007, 23:15
Joo kyllä meitä aktiivisia tarvitaan.