PDA

Näytä koko versio : PSP:lle julkaistut demot

Matias13
30.07.2006, 19:07
Voisitteko sanoa kaikki demot mitkä tiedätte PSP:lle ja sivut mistä ne saa?

Tonski korjasi kieliasun taas. Nyt Matias koeta hieman parannella tämän postauksen kanssa

Tonzar
30.07.2006, 23:52
Ei huoh, Matias. Jos et taas halua saada porttikieltoa niin yrittäisit ees käyttäytyä täällä. Väärä alue, pisteet ja kaikki puuttuu... demot joita itse tiedän: Locoroco, Gangs Of London (lähetetään UMD:nä vain Yhdysvaltoihin ja Kanadaan muistaakseni) ja Dead To Rights. Itse en ole tuohon jälkimmäiseen törmännyt mutta Nikkis siitä kertoi. Aihe siirretty oikealle alueelle. Ihan hyvä aihe mutta yrittäisit ees käyttää tätä foorumia oikein.

Tonski
31.07.2006, 00:45
Muistaakseni www.yourpsp.fi (http://www.yourpsp.fi) osoitteessa oli joskus demoja ladattavaksi? Voin olla väärässäkin.

Henkru
31.07.2006, 12:52
Kyl siel yuopsp lyötyy demoja :D :D

Tonzar
31.07.2006, 13:05
World Tour Soccer 2:sta on tosiaan nyt julkaistu demo YourPSP.fi:ssä. Peli vaatii 2.80 fw:n toimiakseen. Luulen että näitä demoja aletaan nyt julkaista tasaiseen tahtiin firmwarejen kanssa, esimerkki: Locorocon demo julkaistiin silloin YourPSP.fi sivulla kun 2.71 fw tuli.

Matias13
31.07.2006, 13:22
Miksi te valitatte aina minulle lukekaa tuon henkrun teksti onko se hyvin kirjotettu?(ei kuulu kyllä aiheeseen)

Tonski
31.07.2006, 13:25
Miksi te valitatte aina minulle lukekaa tuon henkrun teksti onko se hyvin kirjotettu?(ei kuulu kyllä aiheeseen)

Jos pidät tän tämmösen kirjotusasun niinkun tässä lainaamassani viestissä on niin ei varmana tule melkein ikinä valitusta usko pois. ;)

Tonzar: Näin on. Ja Henkrun tekstissä olisi myöskin paranneltavaa jos nyt huomautellaan. Ei meillä mitään salaliittoa ole, Matias, sua vastaan mutta koitan ajatella ennenku teet 10 uutta aihetta, hakuakin saa käyttää.

Henkru
31.07.2006, 22:32
Muistaakseni www.yourpsp.fi (http://www.yourpsp.fi) osoitteessa oli joskus demoja ladattavaksi? Voin olla väärässäkin.

Alan tätä vielä vähän sotkee. Tonski Ei ollu varma oliko sielä niitä. Joten varmistin asian.