Näytä koko versio : LocoRoco
Eli keskustelua kyseisestä pelistä ja sen Demosta. Itse tänään kokeilin tuota demoversiota kun sain tuon 0.44 devhookin toimimaan. Kieltämättä tuohon jää vähän koukkuun. Ja se taustamusiikki on hauska. :D Hahmon liikuttelukin tapahtuu jännällä tavalla. Suosittelen kokeilemista! ;)
Sain toimimaan tuossa kolme päivää sitten ja pelasin toiseen maailmaan saakka ;) Nosturi-minipeli oli myöskin aika jännä. Jossain kohtaa aloin vähän kyllästyä sen "naiivisuuteen" (MITÄH! Locorocoko lapsellinen?!) ja teki muutenkin mieli kokeilla taas jotain uutta, niinpä asensin WipEoutin.
Mutta siis todella hyvä peli. Uskomatonta fysiikkaa kun ottaa PSP:n tehot huomioon. Sopii huonommillekin pelaajille ja uutta pientä pelattavaa riittää. Pelin aikana voi saada itselleen uudenlaisia Locorocoja, sisustaa Loco-taloansa, yms yms.
Minulla on tuo peli. ( Voitin paikallisen Prisman arvonnassa ) Peli on ihan prkl hyvä vaikka kohta 13 vuotta kalahtaa mittariin... Pelissä on vaan yks vika:
Ku pelaa englannin kielellä niin ei mitään, mutta kun laitat esim: Suomen kielen niin esim. loco talon valikko tekstit menevät ihan sekaisin. Etkä voi suomen kielellä pelattaessa edes poistua koko loco talosta! Ja kaiken lisäksi ku pelaa suomen kielellä ja menee tallentamaan niin MuiMui:n puhekuplassa on japaninkielistä tekstiä.. Ja vielä tämä: Jotkin muutkin valikko tekstit/kuvat menevät sekaisin... Missä vika? Tai siis kyllähän se vika varmaan umd:ssa on... :(
EDIT: Nyt kun ekan kerran perehdyin koteloon niin huomasin että tämä on japanin julkaisu ja silloin tuli mieleen että WTF? Pitäsköhän tämmönen jo viiä takasi Prismaan?
Enpä osaa mennä oikein sanomaan kun en itse tuota peliä omista. Sanokaapas muut pelin omistajat että onko samanlaisia ongelmia tullut? (meinaan että onko tämä vika kaikissa peleissä)
Pystyykö LocoRocoa muka pelaamaan suomenkielisenä?
Nikkis sulla on aika sekava UMD ilmeisesti kyseessä, mee vaatimaan uutta kyllähän sä sentään arvonnassa voitit :D Itellä on *kröhöm* ladattu versio mutta toimii täydellisesti. Tosin jouduin poistamaan kun ei olisi Wipeoutti muuten mahtunu muistikortille.
Noniin vein sen prismaan ne anto uuden ja sano että ne selvittää että miten se nyt tuolleen oli käyny ja aikoivat sitten ilmoittaa uusi umd toimii täydellisesti ja voi sitä loco rocoa suomenkielisenäkin pelata
Junttura
19.08.2006, 13:07
Mäki haluun noit demoi, mut pitäsd eka saada uus muistikortti ku vanhaan ei mahu niit firmawareja enään että voisin päivittää isommaks, mul on vielki joku 2.60. En ole kauheastiinnostunut noista downgrade jutuista kun ne kuulostaa vaikeilta ne kaikki emulaattorit. Ja olen aina halunnut tietää kuinka paljon niistä on iloa, esim. mitä pelejä niiden avulla voi pelata ja mistä niitä saa, ym. kaikkee tollasat??? Mut halisin ihan oikeesti kokeilla LocoRocoo, sitä on arvosteltu hirveen hyvillä arvosanoilla.
Kannattaa eka kun ostat katsoo video pätkä tai joku, esimerkiksi tämä http://media.psp.ign.com/media/772/772060/vids_1.html
"ettei tule pettymyksiä jos et vaikka pitäisi"
varmuus pelissä...
PS:sieltä löytyy myös images(kuvat) :D
OT: Ja kannattaa myös olla päivittämättä sitä firmwarea. ;) Ei ne downgraderit, emulaattorit ja devhookit sun muut ole niin vaikeita käyttää kun vain lukee ohjeet. Ne kyllä oppii lyhyessä ajassa. Ja onpahan sitten aina tekemistä. :D
Itse jäin ihan koukkuu tähän peliin.
Menhän siellä Prismassa aika kauan asian selvittämisessä... Soittivat vaan kesken koulutunnin mutta sain mennä puhumaan käytävälle koska opettaja luuli että se oli esim. vanhempani ja jos niillä olisi ollut tärkeää asiaa. :D Noh... Ne sanoivat että siinä tilauksessa oli virhe... :D Sit ne vaan pahoitteli sekaanusta ja lopetti..
Ylivoimaisesti paras (ja söpöin )psp:peli ei voi muuta sanoa
Pelasin kerran läpi. Loistava peli ja pelattavaa riittää!
On tosi koukuttava peli tosiaan. Osin tämän takia ostin koko PSP:n.
Ihan Hauska Peli, Ei enää jaksa pelaa ku menin läpi...
onks toi wipeout hyvä peli muute?
Ihan sama.. Eilisenillan pelasin ja koulussa jopa joillakin tylsillä tunneilla.. Kohta kakkosmaa läpi :I
mua ei oikee napannu toi peli :D
kyllä mä hetkeks innostuin locorocosta mutta sitten se jäikin.
Demo oli kyllä todella hauska ja se oli myös pieni + että loco lauloi :lol:
niitten lauluu on kyl kiva kuunnella.
psp ja value pack
28.08.2007, 15:39
Itse kokeilin peliä lentokoneessa,kun vuokrasin sen psp:een.
Minun mielestäni LocoRoco on hyvä peli :D
Taaree. papparate pitaa ku kapalat toi paareee zakkalaatattaa pipparatte pittataa hitta patte sippataa!
(locoroco laulaa)
Luultavasti japanilaista lapsityövoimaa. Locoroco vaikutti kaikkine nosturipeleineen ihan mukavalta ajanvietto peliltä (Lentokoneessa tuli kokeiltua), mutta tuskin tuota kauaa jaksaa pelata. Pelistä puuttui täysin vaikeusasteen valitseminen ja tuntui, että kyllähän tuon tahkoaisi läpi lapsikin. Noh, musiikeista ja jännästä liikuttelusta plussaa pelillä. Ainoa haaste nuista ekoista kentistä löytyy, jos lähtee etsiskelemään kaikenmaailman MuiMui:ta niistä salapaikoista, tämäkin kyllä jää sivuseikaksi vedettyäsi pari mappia. Joku tykkää, joku ei. On tämä kuitenkin yksi PSP:n nimikkopeleistä.
onks toi wipeout hyvä peli muute?
Siitä kannattaa keskustella omassa aiheessaan, jonka voit tehdä tälle alueelle/vastata topicciin. Minun mielestäni ensimmäinen osa oli ihan kiva, esittelypelinä kun PSP:lle toimi. Suosittelen jokatapauksessa ostamaan uudemman, eli Wipeout pulsen. (Jos on suomessa julkaistu?)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.