PDA

Näytä koko versio : Kuinka tyytyväinen olet psp:hesi?

Taneli
16.07.2006, 20:23
Otsikko kertoo kaiken eli, kuinka tyytyväinen olet psp:hesi?

Tonski
16.07.2006, 21:06
Erittäin tyytyväinen. Mut 9 tuli ku mikään ei ole täydellistä. :P

Tonzar
16.07.2006, 21:14
Vai että nollasta kymppiin, hmm... no sanotaan että kahdeksan. En käytä PSP:tä joka päivä mutta jos sitä vertaa esim. DS:ään mikä on kelpo laite sekin niin huhhuh. Jokainen ei PSP:tä ostaessaan edes tajua mihin kaikkeen sillä pystyy.

Aki
16.07.2006, 21:18
8½. (ääni meni kuitenkin ysin puolelle) Huippu kone mutta jotain tuntuu puuttuvan. Niinkuin Tonski jo sanoi niin mikään ei ole täydellistä. :P

Henkru
16.07.2006, 21:29
9 Jotain pietä puutuu vielä :wink:

Tonzar
16.07.2006, 22:37
Ei siinäkään kyllä mitään järkeä ole että ei anneta 10p vaan sen takia että on aina jotain paranneltavaa. Eihän sitä silloin annettaisi koskaan. Sama juttu elokuvakriitikoilla: jotkut ei anna koskaan viittä tähteä... mutta minusta PSP on kasin arvoinen. Siis 1-10 asteikolla. 4-10 asteikolla ehkä 9½.

samismiley
16.07.2006, 23:29
Paras laite mitä koskaan on ollut minulla.

Henkru
19.07.2006, 19:39
Joo kyllähä psp kaikki muut käsikonsolit hakkaa :D :D Ja sehä o varma :wink:

Henkka360
19.07.2006, 23:39
Olen itse ollu tosi tyytyväinen :D Kyllä se 9 tuli! Onhan tässä jotain pienii parannuksii mitä pitäis tehä :S

mymmy
21.07.2006, 12:38
Muuten olisi tullut 10, sillä paras käsikonsoli ikinä, mutta toinen analogi tikku puuttuu...
Hankaloittaa räiskintä pelien pelaamista yms.

Tyytyväisyys pisteet: 9

Tonzar
21.07.2006, 12:45
Ei PSP:lle varmaan paljo FPS:iä julkaistakaan. Pitää silti joskus koittaa tuota Armored Corea, eikö siinä ole tyyliin Quake3 grafiikat?

skit-lasse
03.08.2006, 08:48
Juuri eilen sain psp:n ja täytyy myöntää että onhan se äärettömän hieno, mutta toisaalta mihin ihmeeseen sitä tarvitsen?

Nyt kuluvat työmatkat rattoisasti Nethackia pelatessa tai musiikkia kuunnellessa, tosin psp:ssä äänenvoimakkuus on aivan liian hiljainen minun kovia kokeneille korville. Olisi ehkä fiksua käyttää keikoilla korvatulppia.

No katsotaan nyt mitä kivaa keksin tehdä psp:lläni, ja uutena jäsenenä tervehdin kaikkia forumin käyttäjiä:
Oi oi.

Aki
03.08.2006, 12:10
Menee vähän ohi aiheen mutta teeppäs tämä juttu niille kuulokkeille: http://www.tdubel.com/psp/Kuulokkeet Tai sitten osta vain uudet kuulokkeet. Logitech Playgear Mod:ia voin ainakin itse suositella.

skit-lasse
07.08.2006, 17:40
Menee vähän ohi aiheen mutta teeppäs tämä juttu niille kuulokkeille: http://www.tdubel.com/psp/Kuulokkeet Tai sitten osta vain uudet kuulokkeet. Logitech Playgear Mod:ia voin ainakin itse suositella.

Tattis, tuon voisi kyllä tehdä niille kuulokkeille joskus kun jaksais perehtyä hieman tarkemmin, mutta nyt löysin jotkut vanhat kuulokkeet joilla on lysti kuunnella.

En kyllä ymmärrä kuka visiönääri on keksinyt laittaa tuonlaiset rajoittimet noihin kuulokkeisiin. Siis eihän niillä kuullu yhtään mitään, aivan naurettavaa touhua.

Henkru
07.08.2006, 19:43

Tattis, tuon voisi kyllä tehdä niille kuulokkeille joskus kun jaksais perehtyä hieman tarkemmin, mutta nyt löysin jotkut vanhat kuulokkeet joilla on lysti kuunnella.

En kyllä ymmärrä kuka visiönääri on keksinyt laittaa tuonlaiset rajoittimet noihin kuulokkeisiin. Siis eihän niillä kuullu yhtään mitään, aivan naurettavaa touhua.

No mitä siellä PSP:en ohjekirjassa luki et "kuulee tausta melun". Tai jotain ton tapasta

Aki
07.08.2006, 20:08
''PSP:n alkuperäiset kuulokkeet ovat niin sanotusti "ear friendly" eli niiden äänenvoimakkuutta on rajoitettu.'' ''Huomaa! Sony on tarkoituksella rajoittanut kuulokkeiden äänenvoimakkuutta, jotta käyttäjän kuulo ei vaurioituisi vahingossa.'' (kummatkin lainattu tuolta psp-wikin artikkelista) On tuo kyllä vähän turhan alhaalle vedetty tuo raja...

EDIT: Niin ja lopetetaan tämä offi tähän. Jatketaan vaikka psp:en lisävarusteisiin liittyvässä aiheessa.

Zandec
17.08.2006, 00:32
Onhan tää ihan ysin arvoinen kun on kuitenkin taskussa kuljetettava täydellinen mediakeskus ilman kameraa, no mutta pitäiskö siinä olla kamera kun kännyssäkin on jo se ja kohta myös varmaa kahvinkeittimissäkin) :D Tunkee niitä kameroita joka paikkaan... Damn! Pelit on aivan loistavia ja graffa muutenkin. Yksinkertaisesti olen tyytyväinen. :)

skit-lasse
22.08.2006, 09:39
Alkuinnostuksen jälkeen voin todeta psp:n olevan loppuviimeksi melko turha ja mitäänsanomaton laite. Itse tällä hetkellä käytän sitä lähinnä mp3-soittimena ja joskus kun aikaa riittää pelaan Super Mario Worldia. Mutta katsotaan nyt jos jotain nokkelaa hyötykäyttöä keksis.

Taneli
22.08.2006, 21:59
Skit-lasse,samoin :( minäkin psp:eeni ostin tämän kuun vaihteessa, ja olin aluksi todella innostunut mutta olen jo pari viikkoa sitten menettänyt innostukseni :) Välillä toivon etten olisi ostanut koko laitetta :)