PDA

Näytä koko versio : Maple Story

Tonzar
14.07.2006, 22:49
Löysin tämän pelin tässä pari viikkoa sitten ja eilen aloitin pelaamaan uudella hahmolla, jonka nimi on DonTonzar. Voitte törmätä minuun Khaini nimisellä servulla. Level on tällä hetkellä ihan justiinsa 15 ja Mage olen ammatiltani. Aion erikoistua Fire/Poison Mageksi sitten joskus lvl 30.

Elikkä peli on SIVULTAPÄIN KUVATTU ILMAINEN ANIMEHTAVA 2D-MMORPG! Voin kertoa, että jotkut eivät ehkä välttämättä ollenkaan tykkää tuosta kuvakulmasta, mutta jos sitä vähääkään sietää niin peliin jää ehdottomasti koukkuun! Eli vähän niinkuin yhdistetty tasohyppely ja mmorpg. Pelissä on aluksi neljä eri jobia: Mage, Thief, Bowman ja Warrior. Kaikilla on omat erikoisuutensa. Myöhemmin pelissä voi valita itselleen toisen, kolmannen jne... ammatin. Neljännet jobit ilmestyvät peliin luultavasti lähiaikoina. Levelirajaa en tiedä, en tiedä onko sellaista edes mutta ainakin 100+ hahmoja pystyy tekemään. Tässä vielä hiukan lisäinfoa ennenkuin lähetän tämän viestin: pelin valuutan nimi on meso ja peliin voi oikealla rahalla hankkia kaikenlaisia hienouksia, kuten lemmikeitä jotka seuraavat sinua ja hienoja kuteita.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/3f/MapleStory_powerstrike.jpghttp://image.mapleglobal.com/guide/ver2_img/character31_11.gif