Näytä koko versio : 2 ongelmaa psp:een kanssa
Ostin giga packin.
Näyttö ei toimi kunnolla. Kun pidän kuulokkeita näyttö on ihan tasainen mutta kun minulla ei ole kuulokkeita näyttö särisee aaltoilevasti.
PsP:een kuulokkeet ei toimi kunnolla. Kun laitan psp:een kuulokket psp:eehen ääni kuuluu aika hiljaa vaikka ääni olisi täysillä mut kun laitan omat kuuloket ään kuuluu lian kovaa! Auttakaa mua!
Kummia ongelmia... :o Aseta omat kuulokkeesi PSP:hen ja pistä ääni hiljemmalle josko se auttaisi?
No se toimii Mutta tää näyttö reistailee! kyllä näyttö toimii omilla kuulokkeillakin
Joo noi PSP:n omat kuulokkeet on aika paskat kun niissä on rajoitettu se maksimi desibelitaso joka on kyllä aivan liian alhainen. Monet ovat ostaneet uudet kuulokkeet PSP:tä varten. Mutta tuon näytön ei kyllä pitäisi tehdä tuollaista, joten jos takuulappu vielä löytyy niin vie heti vaihtoon. Tai en tiedä vaikka se olisi yksi uusimpien fw:jen hienouksista.
Niin mis on semmoset ohjeet millä vois vaihtaa fw 2.71 1.50??
Tuota... se oli kyllä ikäänkuin vitsi. Eikä 2.7 -> 1.5 ole vielä mahdollinen. Sitäpaitsi PSP:n takuu menee firmwarea alaspäivittäessä. Vie se PSP sinne mistä sen ostit ja saat uuden tilalle.
E: Jep, mymmy, näyttömoduulissa vika.
Mutta jos siin firewares on oikeesti jotain vikaa!
En kyllä ymmärrä miten tuollainen vika voisi liittyä firmwareen millään tavalla. Todellakin kannattaa viedä takuu huoltoon...
No sen PSP:en kuulokkeiden desipelirajotuksen voi kiertää, mutta siinä tarvitaan vähän juottamis taitoa.
Onko tuosta ohjeet netissä? Koska vois oikeesti tehä, koska ne on täl hetkel mun parhaat kuulokkeet ja olis kiva saada ääntä vähän kovemalle...
Mymmy, äänenlaatu ei silti ole varmaan mitään parasta :P Se on senkin takia tehty se rajoitus. Saattaa ääni rätistä tms. Kannattaa vaan suosiolla ostaa paremmat kuulokkeet. Ite en oo vielä ostanut kun en ole kuulokkeilla ylipäätään mitään tehnytkään.
Tossaha toi http://www.tdubel.com/psp/Kuulokkeet
Vähän offaria mutta nuo Logitechin Playgear Mod kuulokkeet on aika hyvät. ;) (itseltäni löytyy) Ääntäkin saa aika hyvästi.
Ihme ongelmia kyllä... Takuuseen vaan.
Mymmy, äänenlaatu ei silti ole varmaan mitään parasta :P Se on senkin takia tehty se rajoitus. Saattaa ääni rätistä tms. Kannattaa vaan suosiolla ostaa paremmat kuulokkeet. Ite en oo vielä ostanut kun en ole kuulokkeilla ylipäätään mitään tehnytkään.
No tuo homma näyttää olevan sen verran nopea tehdä, että voisipa tuon tehdäkkin tässä joku päivä. Kun muutenkin sitä rahaa pitäisi tässä nyt vielä hetken säästellä.
E: Itse asiassa nyt tuo modaus on tehty. Ihan kiva, jatkossa voi sitten bussissakin kuulla jotain psp omista napeista :)
Näinhän se on. Autto tosi paljon oli aika helppo sit loppujenlopuksi
Juu. Suosittelen muidenkin tekevän tuon, jos juotos kokemusta löytyy. Niin tai jos paremmat kuulokkeet löytyvät kotoa niin miksi psp:n kuulokkeita tarvitsisi modata.
Varoituksen sana vain, kun noita modauksia on tullut tehtyä, että kannattaa varmistaa että kolvi ei ole tehokas (mieluiten 15W). Mitä olen netissä nähnyt(en tästä modista, mutta yleensä elektroniikka modeissa esim.xbox) ylitehoisilla kolveilla on saatu aika pahaa jälkeä.
Harmi kun TDubelin PSP osio ei juuri tällä hetkellä toimi. Mikäköhän vikana.
E: Nyt toimii taas.
samismiley
16.07.2006, 03:12
Itsekkin tein tuon modauksen ja paljon paremmin kuuluu. Mutta lukekaapa arvosteluja KOSS Spark Plugeista. Maksavat 20-30e nappikuulokkeet ja ovat varmaan hyvät. Kun olen soitellut tässä varmaan 20 kauppaan ja joka paikasta on loppu. Arvostelut oli parhaimmista päistä.
JA niiku tos ohjeessa sanotaan nii säästyy vähä akkuuki ku ei tarvi pitää täysil volumea.
No Mä lähetin psp:een nyt takaisin puolenkuun pelihin ja he lähettää valmistajalle ja ja menee varmaan parviikko et saan uuden.
Toivottavasti se toimii :D
Aki: Vähän ehkä enemmän sisältöä/aihetta siihen viestiin. Eipä muuta.
No Siinä meni semmoset 7 viikkoa kun sain sen takasin.
Kävi varmaan jossain tokiossa sitten mä soitin sinne aiakin 5 kertaa että koska se on tulossa niin sieltä sanottiin että odota vielä 2 viikko!
No psp tuli oli torstai mutta johdot puuttus no sitten tuli johdot perjantaina (ihme ja kumma) Ja psp:eessä oli firmaware 2.80 :evil:
toimiiko se uusi psp nyt kunnolla?
Todellakin. Ainakin paremmin kun se vanha :wink: . Tä on paljon hiljasempi ku se :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.