PDA

Näytä koko versio : Iso-pelit psp:hen

Taneli
10.07.2006, 11:30
Elikkäs mitä ohjelmia (ym.) tarvitsee jotta voi laittaa ISO. pelejä PSP:hen?

ja mitä tuolla UMD-emulatorilla tekee?

Tonski
10.07.2006, 11:43
Sillä UMD-emulatorilla pelataan. :) Mut et sä siihen mitään ohjelmia tarvitse. Siirrät vaan tiedostot PSP:n UMD-emulaattorin ISO-kansioon jos oikein muistan. Sit ne on esillä kun käynnistät emulaattorin.

Taneli
10.07.2006, 11:46
Entä onko .ISO peleissä yhtä hyvät grafiikat kuin oikeissa UMD-levyissäkin?

Ja mistä tuon UMD-emulaattorin saa? onko ilmainen?

Tonski
10.07.2006, 19:12
Entä onko .ISO peleissä yhtä hyvät grafiikat kuin oikeissa UMD-levyissäkin?

Ja mistä tuon UMD-emulaattorin saa? onko ilmainen?

UMD-emulaattorin saa netistä sivulta www.pspupdates.qj.net (http://www.pspupdates.qj.net) ja se on ilmainen. .ISO peleissä on mielestäni ihan yhtä hyvät grafiikat ku UMD-levyiltä pelattavissa peleissäkin.

mymmy
10.07.2006, 21:28
Eikö se riipu ihan isosta. Mikäli olet sen itse kopionut/luonut ei pitäisi olla eroa, mutta eikö ware isossa ole karsittu joitakin asiota esim.väli demot?

Itse en ole ladannut netistä/warettanut, mutta näin olen kuullut.

Conker
10.07.2006, 21:43
Eikö se riipu ihan isosta. Mikäli olet sen itse kopionut/luonut ei pitäisi olla eroa, mutta eikö ware isossa ole karsittu joitakin asiota esim.väli demot?

Mutta millä laitteella Umd levyn saa kiinni tietokoneeseen, jotta umd levyn saa kopioitua tietokoneelle?

mymmy
10.07.2006, 22:01
Yhdellä homebrew ohjelmalla pystyy tehdä peleistä iso filuja, mutta en tiedä saako sen nimeä kertoa täällä...

Tonzar
10.07.2006, 22:05
MCDevil, sitä olen itsekin ihmetellyt. Kai niilläkin jotkut konstit siihen on, aivan niinkuin Nintendon konsolien romien julkaisijoillakin. Netistä ladattujen pelien laatu on ihan sama ellei niistä ole jotain poistettu. En ole varma pystyykö niiden sisältöä (esim. videota) jotenkin pakkaamaan, mutta netistä löytää myös ripkittejä joilla voi itse ottaa tiedostosta kaikkea "turhaa" pois jotta se mahtuisi muistikortille.

Conker
10.07.2006, 23:13
Yhdellä homebrew ohjelmalla pystyy tehdä peleistä iso filuja, mutta en tiedä saako sen nimeä kertoa täällä...

No kerro yksityisviestillä :)

Tonski
10.07.2006, 23:50

Ware isoissa on karsittu joitakin asioita mm. välidemot ja/tai musiikkeja.

Olen itse warettanut ja näin olen huomannut.

Taneli
11.07.2006, 01:13
Kiitos,kiitos... Tiedättekö mitään (mieluiten ulkomaisia) kauppoja joista saisi PSP:itä halvalla? (LIK-SANG.COMin lisäksi)

Mika-
11.07.2006, 03:10
Kun täällä kerran on jo UMD Emulator mainittu, niin mainittakoon nyt vielä Fastloader jolla pystyy tekemään UMD-levyistä .ISO:ja. Ei tuokaan mikään itsestäänselvyys ole, että internetistä hommatuista .ISO:ista puuttuu jotakin kuten esim. musiikkit, cutscenet jne, joistain vain on ne poistettu jotta peli saadaan menemään pienempään tilaan ja joistain ei.

Tonzar
11.07.2006, 13:00
Taneli, tämän pitäisi olla itsestäänselvyys: play.com.
Varmaan tunnetuin ja helppokäyttöisin UK-import sivu.
Todella halpaa ja postikulut sisältyvät hintaan! Voi tilata esim. Visa Electronilla!

Tonski, kun olet kerta warettanut niin kai omistat alkuperäiset UMD:t? :)

Vai että Fastloaderilla pystyy kääntämään UMD-levyt tiedostoiksi. Itse olen luullut sitä vain UMD Emulatorin edeltäjäksi...

mymmy
11.07.2006, 13:49
Jep fastloader:han se on, mutta nimeä en sanonut kun luulin ettei täällä saa kertoa warettamiseen liittyvistä ohjelmista.

Tonzar
11.07.2006, 13:59
Eihän se warettamiseen liity vaan varmuuskopioimiseen :)
Warettamisesta täällä ei saa yleisesti puhua, esim:
"Joo latasinpa tuossa 5 peliä mutta kertokaa joku mistä GTA:LCS:n saa?"

mymmy
11.07.2006, 14:04
Niin no joo varmuuskopiontiahan se vaan on, vaikka periaatteessa....

Taneli
11.07.2006, 14:09
Entä muita? tuo PLAY.com ei olekaan niin halpa kun laittaa hinnat euroiksi, musta value pack 287 e ja valkoinen value pack ja Lemmings peli 287 e. Ei järin halpaa...

EDIT: Ohops... nuo hinnathan ovat täysin epäreilut kun ne muuttaa euroiksi, suhteutettuna dollari hintaa... :evil:

mymmy
11.07.2006, 14:26
Muista että play.com:in tuotteet sijaitsevat New Jerseyn saarella, joka on vero-vapaa. Kun tuotteen hinta ylittää oliko se 46? hinnan niin lisätään siihen alv eli 22%. Sama koskee jenkkejä ja aasian maita.

Taneli
11.07.2006, 14:32
Ai siis onko noihin euro hintoihin lisätty se vero hinta? sen veronhan voi välttää pyytämällä niitä laittamaan hinnaksi vaikkapa 35 e ja laittamalla nimeksi vaikka lahja?

oho... noissa euro hinnoissa ei ole edes niitä tarjouksia jotka ovat dollari hinnoissa :( enpä taida psp:täni tuolta ostaa. :?

mymmy
11.07.2006, 14:39
Ai siis onko noihin euro hintoihin lisätty se vero hinta? sen veronhan voi välttää pyytämällä niitä laittamaan hinnaksi vaikkapa 35 e ja laittamalla nimeksi vaikka lahja?

oho... noissa euro hinnoissa ei ole edes niitä tarjouksia jotka ovat dollari hinnoissa :( enpä taida psp:täni tuolta ostaa. :?

1.Siis juurihan sanoin että ei ole veroa play:n tuotteissa.
2.Jos hinta olisi eri kuin oikea hinta kyseessä olisi petos! Eli en usko että play.com:in kaltainen yritys moiseen ryhtyisi.
3.Kyseessähän on siis punta englannin raha yksikkö eli ei dollari. Tullin sivuilta löydät muunto kurssin. Eli play.com:in euro hinnoilla ei kannata tilata koska ne kusee parin euron hinnalla aina heidän eduksi.

Taneli
11.07.2006, 14:56
Lik-sang on minusta halvempi kuin play. Lik-sangissa Vakue pack on ~180 e ja playssa se on 280 e. Elikkäs tiedättekö vielä jotain ulkomaisia kauppoja joista psp:tä saisi (halvalla :D)?

Ja muuten eikös se ole niin: että jos joku maksaisi vaikka 5 usan $, nii sehän olisi euroina enemmän (että se olisi vaikka 6e)?

Tonzar
11.07.2006, 18:22
Dollari on kyllä jo pitkään ollut euroa "arvokkaampi". Yksi dollari vastaa kirjoitushetkellä 1.2736 euroa. Hankaluuksia voi syntyä Indonesiassa, sillä yksi rupia (paikallinen valuutta) vastaa siellä Suomen Pankin mukaan 11519.71 euroa. Kymmenien asteikolla päässälasku vielä sujuu, kunhan vain siirtää pilkkua: 100 rupiaa on siis 1151971 euroa. Mutta laskepas päässä Indonesiassa ollessasi paljonko on esimerkiksi 532 rupiaa?

On muuten mennyt taas ohi aiheen. Siirrytään On-Topicciin.

mymmy
11.07.2006, 21:21
Dollari on kyllä jo pitkään ollut euroa "arvokkaampi". Yksi dollari vastaa kirjoitushetkellä 1.2736 euroa. Hankaluuksia voi syntyä Indonesiassa, sillä yksi rupia (paikallinen valuutta) vastaa siellä Suomen Pankin mukaan 11519.71 euroa. Kymmenien asteikolla päässälasku vielä sujuu, kunhan vain siirtää pilkkua: 100 rupiaa on siis 1151971 euroa. Mutta laskepas päässä Indonesiassa ollessasi paljonko on esimerkiksi 532 rupiaa?

On muuten mennyt taas ohi aiheen. Siirrytään On-Topicciin.

Tullilla on tuon kurssin kanssa hieman oman lainen systeemi. Heillä kurssi päivittyy kuukauden välein. Mikäli olet tilaamassa jotain ulkomailta ja hinta pyörii siinä 46? mailla kannattaa laskea hinta tullin muunto kurssin mukaan jotta voit olla varma ettei tuote jää tulliin ja + 22% alv:tä...

E: tässä vielä linkki tullin sivuille http://www.tulli.fi/fi/01_Ajankohtaista ... 7_2006.jsp (http://www.tulli.fi/fi/01_Ajankohtaista/04_Valuutan_muuntokurssit372/07_2006.jsp)

Taneli
15.07.2006, 17:54
Entäs mistä tuon Fastloaderin saa? Onko ohjelma ilmainen?

Tonzar
15.07.2006, 17:58
Kaikki PSP:n homebrew ohjelmat ovat luonnollisesti ilmaisia. Eiköhän se PSPUpdatesista tai googlettamalla löydy.

mymmy
05.08.2006, 23:25
Dollari on kyllä jo pitkään ollut euroa "arvokkaampi". Yksi dollari vastaa kirjoitushetkellä 1.2736 euroa.

Joo katselinpa näitä vanhoja viestejä ja tuo kohta pisti pahasti silmään. Ajattelin vain nyt korjata siltä varalta ettei kukaan hämmäänny tuosta.

Eli Euro:han on ollut pitkään dollaria arvokkaampi. Eli heinäkuussa 1 EUR oli 1,2581 USD. No niin eipä tässä muuta...

Tonzar
06.08.2006, 00:09
Hehee, niinhän päin se menikin :) Offi sais taas loppua tähän...

Conker
02.09.2006, 18:09
Kun täällä kerran on jo UMD Emulator mainittu, niin mainittakoon nyt vielä Fastloader jolla pystyy tekemään UMD-levyistä .ISO:ja. Ei tuokaan mikään itsestäänselvyys ole, että internetistä hommatuista .ISO:ista puuttuu jotakin kuten esim. musiikkit, cutscenet jne, joistain vain on ne poistettu jotta peli saadaan menemään pienempään tilaan ja joistain ei.

Voisiko joku tehdä vielä pienen ohjeen kuinka Umd levystä tehdään iso -tiedosto, kun kokeilin valita sen ''Dumb Umd'' jne. Niin eteeni tuli aivan outoa tekstiä, siinä piti valita jokin Split määrä?
Entä missä vaiheessa päätetään mihinkä kansioon se UMD tallenetaan muisitortille/tietokoneelle?