Näytä koko versio : Käyttöjärjestelmä viritykset
Eli ootteko testannu mitään käyttöjärjestelmä viritystä PSP:llä
Ite onn testannu noita
http://x5.psp3d.com/
http://pspupdates.qj.net/index.php?pg=49&aid=56166
Siis noi ei korvaa PSP:en firmistä. Noi on siis HTML-pohjasia.
X5 oon kuullu mutta en ole vielä ikinä koittanut... mä sain sen käsityksen että kaikki muut epäviralliset käyttöjärjestelmät paitsi "custom firmware" on tehty HTML:lä, muttei kai sitten? Kuinkas toi X5 käynnistetään? Ei millään HTML:lä iTunesin tyylistä ohjelmaa luoda :D
Mites noi käynnistetään ja toimiiko 2.71? :P En jaksanu pahemmin viel perehtyä.
siis perjaattees tarvii vaan sen netti selaimen mut jos on jotain flahs juttui nii 2.7 ---> ja laitetaan kansioon psp/common
Eikös nuo käynnistetä nettiselaimen kautta? Näin ainakin minä muistelisin kun kerran kokeilin jotain Media Center juttua...
Juu näin on asia. Mennään osoitteeseen psp/common/(käyttyjärjestelmä)/index.html tai htm
No jos PSP:n firmware on 2.0 ja ei ole mahdollista liittää PSP:tä internettiin, niin enkö saa PSP:hen mitään ns. käyttöjärjestelmää?
USB johdon kyllä omistan.
No ainaski pitäis saada jotenki toimimaan kun jotku sovellukset on flash pohjasia. Testaa vaan
No ainaski pitäis saada jotenki toimimaan kun jotku sovellukset on flash pohjasia. Testaa vaan
Eihän 2.0:n internetselaimessa ole flash tukea...
Siis toimii jotenki 2., mut ne sovellukset jotka on flashei nii vaatii 2.7 ---> toimiakseen.
Kyllä tuo minun tietääkseni toimii ilman nettiyhteyttäkin... (paitsi jos haluat käyttää esim. messengeriä tuon kautta) Varma en ole asiasta. Joku viisaampi voi korjata jos tarvetta löytyy... :P
Juu toimii ilman netti yhteyttä ja niiku Aki sano esim joshaluu käyttää mesee nii sit pitää päästä nettiin.
No voisiko joku tehdä tästä jonkinlaisen pienen ohjeen?
Eipä noihin pahemmin mitään ohjeita tartte kun tulee ite paketin mukana.
X5:
Extract/Place the folder "X5" in the COMMON directory.
Open up the "Internet Browser", and type the following:
file:/psp/common/x5/index.html
MediaCenteri varmaankin samalla tavalla?
Ei voi olla niin vaikeeta :lol:
Nuo HTML pohjaiset käyttöjärjestelmät eivät näytä tuovan mitään uusia asioita PSP:lle. Ne vain ns. ''vaihtaa'' PSP:n valikon ulkonäköä, jo olen oikein ymmärtänyt.
Edit: Jos nuoden ns. käyttöjärjestelmien avulla saisi jotain mielenkiintoista PSP:llä thetyä, niin voisin sellaista koittaa.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.