Näytä koko versio : PSP 2.5-2.6 Downgrader!
samismiley
02.07.2006, 22:48
Elikkäs onko tämä totta, vai mitä näen.http://www.psp-hacks.com/2006/07/01/working-26-downgrader-beta/
Jos on, niin hyvä 2.5-2.6 käyttäjille.
Tottahan tuo on. :) Tosin on vasta beta versio...
Onhan tuo ollut jo kohta viikon tuolla. Mutta tänään tuli final versio tuosta. Ajattelinkin tulla aiemmin jo tekemään tästä topicin, mutta yllätys-yllätys liikenneraja oli ylittynyt. Voisinkin kokeilla vääntää suomenkielisen oppaan tuosta vaikken ole itse tuota vielä tehnyt. Taas näkee kuinka yhteistyö palkitaan... tästäkin sai kiittää ainakin neljää eri PSP-hakkeria :)
Aa... Final on jo tullut. Jos totta puhutaan en edes katsonut linkkiä koska kirjoitin psp:llä. Pitänee kokeilla tuota heti kun joku muu on kokeilut onnistuneesti. :P
Jos tuo on helppokäyttöisempi/turvallisempi kuin 2.0 --> 1.50 Downgrader, niin taidan päivittää 2.0:llani 2.6:een ja sitten käytää tätä uutta 2.5 / 2.6 --> 1.50 Downgraderia :P
Itseasiassa minä käsitin että 2.0 -> 1.5 on turvallisempi. Varma en asiasta ole mutta näin muistaisin.
Onhan tuo aikaisempi 2.0 -> 1.5 siis tottakai turvallisempi, tässä uudessa kun on vielä vaikka kuinka korjattavaa ja prosessi on muutenkin monimutkaisempi kuin äsken mainitussa.
Joku vois kehittää 2.7 ---> 1.5. Ja eikyhän toi FW 2.7 joskus vielä murreta
Tullaan tuokin joskus murtamaan. Ei se Sony hakkereille pärjää. ;) Tänään tehtiin tuo downgrade mun serkun psp:lle ja oli muuten harvinaisen kova homma... Yhden pikku ongelman kanssa kikkailtiin varmaan kaksi tuntia. Koko hommassa meni n.3-4 tuntia. En tiedä että oliko vika downgraderissa vai meissä. :P
Eikös 2.7 ole löydetty jo jokin turva aukko?
Tämä tietää sitä, että pian 2.71 firmwaren vaativat pelit toimivat DevHookilla kunhan sellaiset päivitykset ilmestyvä kyseiseen ohjelmaan?
Myös homebrewiä voisi pelata piakkoin 2.7:lla?
Toivotaan
Eikös 2.7 ole löydetty jo jokin turva aukko?
Tämä tietää sitä, että pian 2.71 firmwaren vaativat pelit toimivat DevHookilla kunhan sellaiset päivitykset ilmestyvä kyseiseen ohjelmaan?
Myös homebrewiä voisi pelata piakkoin 2.7:lla?
Se on kyl totta ettei sony hakkereile pärjää
Jatketaan vielä vähän tätä OT:ta.
Eli nyt on ainkin devhook on julkaissut version 0.44 jolla voi käynnistää 2.71. Näköjään Mika- onkin ehtinyt jo tehdä asennuksesta oppaan....
kun tossa jutussa lukee että "Your PSP CANNOT be a factory 2.50/2.60 PSP! It had to have been updated once before from a previous version or the downgrader will not work!" tarkottaako että ei saa ollu kaupasta ostettuna 2.50/2.60, niinku mulla =) eli onku mulla MITÄÄN mahollisuuksia alentaa psp:täni 1.5? :roll:
En oo ihan varma siitä asiasta. Mutta kumpi firmis sulla on 2.5 vai 2.6. Jos sulla on 2.5 niin ei mitään hätää senkun päivität 2.6 ja sit alaspäivität 1.5. Siitä asiasta saa joku viisaampi kertoo et saako olla 2.5/2.6 kaupasta ostettuna.
mulla o 2.50, tarkottaako 2.50/2.60 jotain muutaku 2.50 tai 2.60? onko se joku oma erikseen tj? ja vielä sellanen jos nyt ei kuulu aiheeseen ihan kunnolla, kuuluhan tää osin, että onko sitä vanhempaa vers. GTA LCS mahollista löytää suomesta mistään? tiedän miten tunnistan sen teoriassa, mutta että onko moni sitä alaspäivitystä tehny?
No kyl ainaskin mulla on toi vanhemppi versio. Ei kyl oo kauvankaa, kun ostin. Eli jos sulla oli firmis, kun ostit PSP:en 2.50 ja sitä ei voi siis alaspäivittää jos on valmiina 2.5/2.6 firmis. Niin päivität sen firmiksen 2.6:en. Joilloin PSP:es ei ole enään kaupasta ostetua firmistä. Musta sen pitäis näin mennä, joku voi sit varmistaan tän jutun, että onko näin.
Minä oon tuon alaspäivityksen tehny ja ilonen oon ollu. Latasin sen jonkun mikä lukee ääneen ne kaikki vaiheet
Tarkoitat Easy Downgraderia...
http://psp.xtrusion.es/content/full.htm
Just se. offtopic: saako edison carter cheat devicen toimimaan 2.71 firmiksellä?
Just se. offtopic: saako edison carter cheat devicen toimimaan 2.71 firmiksellä?
Ytimekkäästi: Ei.
Kohta saa: http://pspupdates.qj.net/2-0-2-80-Firmw ... /aid/63483 (http://pspupdates.qj.net/2-0-2-80-Firmware-PSP-s-Say-Hello-World-as-New-Exploit-is-Found-/pg/49/aid/63483)
Siinä on äijällä ollut pirun monta PSP:tä. Tai sitten ovat ryhmässä tehneet tuon. Onkohan tuo nyt se sama libtiff-exploitti josta olen lukenut... *nopeesti tarkastamaan pspupdates*
E: Näköjään! Elikkä tuon voi jo kuka tahansa ladatakin! Tästä se alkaa!
Jes jes jes. Onks toi ihan turvallista testaa tota.
mitäs mitäs! tarkottaako nyt toi sitä mitä luulen. mun 2.50 firmikselle mohottomasti toimintaa lisää? ilman GTA:ta?? onko tosta enemmän juttu täälä ja mitä siis käy kun ton tekee :P ja mitä siitä sitten eteenpäin. hajooko mun PSP(oikeastaan pikkuveljen) ja samalla Pää? :roll:
edit: eiku joo taisin ymmärtää, toi vasta kehittely vaiheella. mutta tulavaisuus näyttää valoisalta toun silmin tj.
Junttura
03.09.2006, 18:37
Hm. Oon aika huono suomentaa tota tekstii. Siks oiski kiva tietää, että voiko tolla siis downgradettaa ilman GTA LCS:ää 1.5 firmikseen? Vai onko jotain muita mahdollisuuksia? Mietin esim. tuota easy downgrade juttuu, mut siihen tarvii varmaan sen GTAn, vai? Haluaisin piakkoin downgradettaa 1.5 firmikseen ilman GTA:aa, jotta voisin sitten yrittää katsoa josko sais jotenki kaks firmistä uusimman ja ton 1.5sen... Kunhan nyt sais eka ton 1.5sen että sais kaikkee kivaa ladatuu tohon PSP:hen. :) Rahat eivät todellakaan riitä pelien ostamiseen...
Tuolla PSP-Oppaat osiossa on opas miten alaspäivittää 2.71 formwaresta 1.50 firmwareen ilman GTA:ta. Joka on aika helppoa vielä, ainaskin itellä paitsi mitä vähän alkuun oli vaikeuksia
.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.