Näytä koko versio : Sinun synkät salaisuutesi...
Ajattelin tehdä topicin jossa kaikki joilla on luurankoja kaapissa ottavat ne pois sieltä. Elikkä onko joitain asioita joita piilottelet muilta? Tässä oiva topic niiden puimiseen.
Omani: Toivottavasti en koe paljoa halveksuntaa tämän salaisuuden johdosta, mutta... Olen skeittaaja. Aloittelin viime kesänä ja juteltiin joskus Tonzan kanssa lautailuharrastuksista messengerissä. Saanen lainata häntä:
"No ei. Lumilaudan päällä voin itteni vielä kuvitella mutta skeittaajaksi en ala. :D"
Muistatkos Tonza vielä tämän muinaisen keskustelun? Vanha kun taivas. :)
Tässä synkkä salaisuuteni. Jos kiinnostaa että mitä luokkaa niin tässä on teille katsottavaa: http://youtube.com/watch?v=NgjId8UEVqc
Ja muistakaa, pitäkää kommentit sopivina tai joudun käyttämään moderaattorin oikeuksiani. ;)
Aika hyvä oot skeittaan jos vasta viime kesänä alotit.
Itsekkin skeittaan. Vähän kauemmin olen skeitannut ja skilssejäkin on enemmän. :)
Ei silti paljoo temppuja mee, mutta kaikki perus.
Minissä oon ny aikapaljon vetäny ja oppinukki kaikkee. Ei oo ollu mahdollista oikeen vetää ennen ku se viime vuonna laitettiin kuntoon kunnolla.
Ei tämä nyt mikään salaisuus ollut. :D
No keksin tästä nopeesti jonkun.
Empäs keksinytkään. Ei mulla semmosia oo. :D
Aika hyvä oot skeittaan jos vasta viime kesänä alotit.
Itsekkin skeittaan. Vähän kauemmin olen skeitannut ja skilssejäkin on enemmän. :)
Ei silti paljoo temppuja mee, mutta kaikki perus.
Minissä oon ny aikapaljon vetäny ja oppinukki kaikkee. Ei oo ollu mahdollista oikeen vetää ennen ku se viime vuonna laitettiin kuntoon kunnolla.
Ei tämä nyt mikään salaisuus ollut. :D
No keksin tästä nopeesti jonkun.
Empäs keksinytkään. Ei mulla semmosia oo. :D
Toi on vielä vanha video... Toissapäivänä meni 5-0 ja nosegrind monesti tuohon reiliin, ja boksiin meni flippi bs 50-50 ja ollie to nosemanual. Sit 360 flip ja nollie flip. Kaverit sanoo ettei oo yhdelle kesälle ees mahdollista. :) Saisinpa oman videokameran... *huoh*
Katson tulevaan Tonzan postausta tähän topiciin. ;)
Minun synkkä salaisuuteni on.. World Of WarCraft. Tähän peliin jää tosiaan koukkuun, kun se tulee hankittua. Jos sinulla on elämää koneen ulkopuolella, suosittelen jättämään väliin!
Ei synkkiä salaisuuksia ole tarkoitettu kerrottavaksi :) Pitääkin vaihtaa lukko tuohon kaappiin.
Olen saanut atk ja näppäimistö kurssin numeroni (Molemmat siis 10) nuoleskelemalla ja olemalla kiva ja puhelias opettajalle.
Lunttasin myös atk:n kokeessa ja sain siitä 10.
Muutamat minua "tasokkaammat" ovat saanee numeroksi "vain" 9 kun eivät puhele opettajalle. :P
Olen saanut atk ja näppäimistö kurssin numeroni (Molemmat siis 10) nuoleskelemalla ja olemalla kiva ja puhelias opettajalle.
Lunttasin myös atk:n kokeessa ja sain siitä 10.
Muutamat minua "tasokkaammat" ovat saanee numeroksi "vain" 9 kun eivät puhele opettajalle. :P
:o
Sain kuvaamataidon numeroksi 5 kun suoraan sanoen vittuilin opettajalle kaiken aikaa. :)
ATK-tunnilla nuoleskelu on muuten harvinaisen yleistä... vituttaa itseänikin kun sain vain ysin ja sitä ennen kasin vaikka sain kympin kokeesta ja olen aktiivinen tunnilla. Luokan nuoleskelija kun ei saanut... eikä itseasiassa tiedä paljon paskaakaan ohjelmoinnista.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.