Näytä koko versio : Omituisin paikka.
Niin että ajattelin tehä tälläsen gallupin että: Mikä on omituisin paikka jossa olet käyttänyt PSP:tä. Minulla se on metsä :D .
Öh.. omituisin. Ehkäpä se on.. koulu?
Jännä aihe. Vastaukseni ei kyllä ole ihan yhtä jännä: koulussa ja kotona olen käyttänyt. Pääsis joskus vielä hyödyntämään oikein kunnolla tuon kannettavuuden :)
Lentokoneessa aamulla pelailin. (ollaan parhaillaan tukholmassa)
koulussa ja kotona olen käyttänyt. Pääsis joskus vielä hyödyntämään oikein kunnolla tuon kannettavuuden :)
Jep, samat.
Autossa joskus pelaillut kun johkin mennyt sekä linkkarissa.
Juu mulla ehkä omituisin on metsä, jossa testailin naapurin langatontaverkkoa psp:llä :). Toinen vos olla koulu jossa katottiin kaveriettenkaa leffaa kesken tunnin.
samismiley
23.05.2006, 17:12
Autossa ja Vintillä.
Tuotaa... Autossa ja kirjastossa. Ei kovin paljon tule matkusteltua. Kesällä Helsinkiin ja Lohjalle nii pääsee laite hyötyynsä. :)
Mökillä tuli tänä juhannuksena käytettyä. Onneksi ei paljoa... kyllä juhannuksesta pitää osata nauttia ilman viihde-elektroniikkaakin! :)
Mökillä tuli tänä juhannuksena käytettyä. Onneksi ei paljoa... kyllä juhannuksesta pitää osata nauttia ilman viihde-elektroniikkaakin! :)
Juhannuksena yleensä juodaan eikä pelata. :)
Toisin tämä juhannus meni rippileirillä ollessa. Oli kivaa. Sunnuntaina konfirmaatio.
^^ Tulihan sitä juotuakin tottakai ja saunottua, vihdottua, syötyä, nukuttua. :) Mutta liikuttua ei taas tullut.
Minäkin tulen tässä kohtapuoliin mökillä käyttämään psp:tä. (toivottavasti en koko aikaa) :) Aki lataa muistikortin täyteen stuffia ja pakenee mökille pariksi päivää. Tulen Keskiviikkona vissiinki takaisin...
Taas tulin mökiltä ja sorruin käyttämään PSP:tä vieläpä niin että akku meni tyhjäksi. Syyttäkää Ridge Racer peliä, on muuten Burnout: Legendsin kanssa paras ajopeli PSP:lle.
Juu kyl sie mökil tuli oltua ja PSP:e tietenken mukana + autolaturi ja patterilaturi :wink:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.