Näytä koko versio : Musiikkia musiikkia
Alkaa olla aiheet täälläkin vähissä. Tuli mieleen että minkälaista musiikkia PSP-Plazalaiset kuuntelee? Kaikilla on yleensä omat hittinsä tiettyinä aikoina, ja kun kyllästyt siihen hittiin kuulet uuden kappaleen ja kuuntelet sitä päivät pitkät. Omaa listaa vetää tällä hetkellä:
Fort minor - Remember the name (tällä hetkellä paras)
The killers - All these things that I've done
Kiittäisin jos pistäisitte omaa tämänhetkistä lempimusiikkianne tänne. Ihan pari kappaletta mitä kuuntelette eniten.
Ei minulla oikeen lempi piisiä ole.
Soittolistassa mitä nyt pyörii jotain.
Lähinnä heviä.
Okei, okei, myönnän: kuuntelen lähinnä sitä mitä radiossa soi ja teinipoppia. Noniin. Naurakaa. Kuuntelen myös teknoa ja CoB:ia (muusta hevistä en oikeen pidä).
Kaikki menee. Yleensä jotain raskaampaa mutta joskus voi jopa joku iskelmä biisikin jäädä päähän. (uskokaa tai älkää ja nauraakkin voi) :D
Pitäis muuten itseasiassa tässä oppia käyttämään tuota Fruity Loopsia (FL Studio). Onkos vinkkejä aloittelijalle? En ole siis ennemmin käyttänyt kuin korkeintaan Dance/Hiphop eJay:ta ja vinguttanu sahaa. Onko hyvä aloittaa jostain aiemmasta versiosta, esim. 2:sta jos ei tee mitään esim. mikserillä?
samismiley
17.04.2006, 21:00
Ite kuuntelen Dance/Trance/Techno:a ja amisjumputusta
Kotiteollisuutta lähinnä.
Okei, okei, myönnän: kuuntelen lähinnä sitä mitä radiossa soi ja teinipoppia. Noniin. Naurakaa. Kuuntelen myös teknoa ja CoB:ia (muusta hevistä en oikeen pidä).
Hehee Tonza. ;) No minullakin voi jäädä iskelmät soimaan päähän. Mun musiikkimakuni vaihtelee NIIN paljon suunnasta suuntaan että vaikea itsekkään ymmärtää. Muuten Tonza siitä FL:stä. Minulla on yksi tuttu joka räppää ja käyttää sitä.
http://www.mikseri.net/artists/mcjoht.49870.php
Tässä on. Sillä on vasta 1 kappale valmiina mutta kuulemma lisää tulossa.
Guerilla
23.04.2006, 17:08
Noita kolmea kuuntelen viimesinä. Iskelmäki menee paremmin. :? Noh, mutta jokaisella on oma musiikkimaku. Itelläni luultavasti system of a down, yellowcard, sugarcult, rammstein ym. ym. Niitä on liian monta, mutta tuon tyylistä musiikkia lähinnä.
No bändeinä: Anthrax, Metallica, Megadeth, CoB, S.O.A.D ja Pantera. Elikkäs heviä pääosin kuuntelen.
Minäkin kuuntelen juuri tuollaista musiikkia.
Ja teen FL studiolla omaa jumputusta :D .
Itse kuuntelen jumputusta, iskelmää, SOAD:ia, räppiä.. Kaikki tuntuu menevän.
Dr. Alban RuleZZ!!11 xD
EDIT: Hei Honlei, onko sitä sinun tekemää jumputusta mahdollista ladata mistään? :D
Itse kuuntelen heviä ja rockia.
Itse kuuntelen jumputusta, iskelmää, SOAD:ia, räppiä.. Kaikki tuntuu menevän.
Dr. Alban RuleZZ!!11 xD
EDIT: Hei Honlei, onko sitä sinun tekemää jumputusta mahdollista ladata mistään? :D
Voin lähettää kaikille halukkaille messengerissä tai sähköpostissa.
Trancea, Dance, Trash metallia ja muuta sekalaista.
Nettiradio on välillä iha jees vaihtoehto:D
COB, Cosmicgate, Disturbed,välillä SOAD ym..
paras nyt: Children of bodom - We're not gonna fall
Yoda of the Swamp
26.05.2006, 00:13
Kolme uusinta cd:tä (aitoja siis), joita omistan ovat ; System of a Down -Hypnotice, Fort Minor - The Rising Tied ja Red Hot Chili Peppers - Stadium Aracadium.
RHCP:n ja Audioslaven kaltainen rock musiikki kolahtaa nykyisin eniten, mutta poikkeuksena säännöstä ovat Fort Minor, Outkast yms. Mutta yleensä vaan rock musiikki.
Nyt on muuten Lordia tullut harvinaisen paljon kuunneltua. :)
Ensi syksynä kitaransoiton viidettä vuotta aloittamassa, joten aloin innostua tämän kitaristilegendan kappaleesta:
Jimi Hendrix - All along the watchtower
Toi SOAD:kin menee kyllä. Ihan hyvää alternative metallia.
Nyt soi: SOAD - Sad Statue
Chamillionare - Riding dirty
Suomalaista: Poets of the fall - Lift
Klassikko: Scarface soundtrack - Push it to the limits
Uutta: Bob Sinclair - World, hold on
Mä en oikeen pidä SOAD:ista. Liian räväkkää ja... nykyaikaista... miten sen nyt sanoisi. Muttei kaikki alternative hevi ole paskaa (mun mielestä). Suomalaista musaa on täälläkinpäin tullut kuunneltua tavallista enemmän viimeaikoina.
Bloc Party - Banquet
CKY - Testing
EDIT: 2000 viesti!
Mä en oikeen pidä SOAD:ista. Liian räväkkää ja... nykyaikaista... miten sen nyt sanoisi. Muttei kaikki alternative hevi ole paskaa (mun mielestä). Suomalaista musaa on täälläkinpäin tullut kuunneltua tavallista enemmän viimeaikoina.
En itsekkää diggaile Soadista, koska ei ole oikein melodiaa mielestäni, mutta toxicity on ihan hyvä biisi niiltä. Noh, eipä tässä soittolistalla ole muuta pyörinytkään kuin Bodomia ja Guns N' Roses:ssia... :D Uus lemppari on bodomilta knuckleduster. Tämmöistä tänään
CoB on kyllä toistaiseksi parasta hewiä mitä tiedän. Sopivan melodista mutta silti karjuntaa saa olla. Uudelta albumilta "Living Dead Beat", "In Your Face" ja "Are you dead yet" biisit erottuvat joukosta parhaiten ja niistä pidänkin eniten. Kyllä mulle muukin melodinen death metalli kelpaa :) Ja ehkä hero metallikin. Metalli-musiikilla kun on niin helevetin monta ala-lajia.
PS. Sinergy on vähän samanlaista kuin bodomi mutta naisen laulamana ja hitusen leppoisampana. In Flamesia suosittelen myös.
The Knob - Poopyrants
Flogging Molly - Swagger
^^Kiitokset MC Devilille!
Metallica - Die, die my darling
Misfitsin alkuperäinen versio kappaleesta on mielestäni paska. Metallican coveri teki kappaleesta noin kymmenen kertaa paremman.
CoB on kyllä toistaiseksi parasta hewiä mitä tiedän. Sopivan melodista mutta silti karjuntaa saa olla. Uudelta albumilta "Living Dead Beat", "In Your Face" ja "Are you dead yet" biisit erottuvat joukosta parhaiten ja niistä pidänkin eniten. Kyllä mulle muukin melodinen death metalli kelpaa :) Ja ehkä hero metallikin. Metalli-musiikilla kun on niin helevetin monta ala-lajia.
PS. Sinergy on vähän samanlaista kuin bodomi mutta naisen laulamana ja hitusen leppoisampana. In Flamesia suosittelen myös.
Hauska tavata foorumeilla porukkaa joka pitää samanlaisesta musiikista \,,/ :D
Saanen korjata että cob ei ole death metallia vaan extreme metallia. :)
skit-lasse
25.08.2006, 08:20
Kuuntelen sujuvasti purkkaa ja jytää. No huumori sikseen, tällä hetkellä soittolistassa on ahkerasti soinut seuraava lista: Death with a dagger - demo, G.I.S.M. - detestation, Blood spit nights - complete, Crude - attitude ja Selfish - burning sensation. Voi olla että tämän forumin lukijoille mikään noista bändeistä sano yhtään mitään.
Katsotaan jos nyt kun työt loppuu niin jaksais vaikka kuunnella kesällä ostetut Hardcore 03 - comp, Freedom and existence - comp, Human waste - comp, Sawn-off - comp ja Mc Nikke T. - jos haluaa saada vol.1 läpi asti.
Hauska tavata foorumeilla porukkaa joka pitää samanlaisesta musiikista \,,/ :D
Bodomi on nykyään melko suosittua musaa, vähän kaikkialla törmäilee päivittäin tyyppeihin jolla lukee CoB/Follow The Reaper paidassaan.
Niin no "extreme metal" sitten... hevimusiikilla kun on nykyään niin helvetisti noita alalajeja.
Tällä hetkellä kuuluu : The_Yorkers_-_All_i_Want_is_You_(Central_Seven_Remix)www[1].club-team.go.pl.mp3
Eli techno ja trance ja Dance minun makuuni ;)
Extreme metal on muuten tavallaan ryhmä metallimusiikin rankkoja ala-lajeja, joten oikeastaan olin oikeassa kun sanoin että Bodomi on mielestäni melodista death-metallia ... tai pikemminkin melodista speed death-metallia. Kyllä teknokin on ihan kuunneltavaa :wink:
Perskele. Hurahdin räppiin.
P.Diddy and the Bad Boys - The Saga continues
Ja mulla Lordi soi edelleen. Nyt olen saanut kaikki levyt hommattua. ;)
Hankimpa tuossa äskettäin Mobyn (http://fi.wikipedia.org/wiki/Moby) kaksi uutta albumia, Best-Of albumi Go:n sekä Play:n. Moby on kyllä hyvää musiikkia. Mielestäni sitä voisi luonnehtia Dark Ambient (http://fi.wikipedia.org/wiki/Dark_Ambient) musiikiksi, vaikka muut D.A -artistit julkaisevatkin pääasiassa pelkkää örinää ja kauhuleffamusaa. Kyllä Mobylla muutamia "iloisempiakin" biisejä on. Ite en ole Mobya paljon ratiosta kuullut paitsi nyt Lift Me Upin joka taisi jossain vaiheessa olla oikein hitti.
Moby:n Harder, better, faster, stronger on juuri se mitä kuuntelee mieluiten töitä tehdessään :P
Pisteet sille joka on edes kuullut nimen, eli eniten kilahtaa: Disco ensemble, Lapko, Mars volta, LAB, Death cab for a cutie, Queens of the stone age, Stam1na, Mokoma, Muse, Mew, eli alternative, emo, indie, rock ja hevi soi :=]
Np : metallica - master of puppets (s&mlive)
Kaikki menee, paitsi nää amis -biisit jotka tuntuu olevan suosiossa. Tällä hetkellä kuuntelen GTA: Vice Cityn radiokanavien biisejä, jotenki iskee nämä 80' luvun biisit.
NP: Toto - Africa
Edit. Tulee myös kuunneltua paljon Sonata Articaa
Hevihemmo
22.12.2006, 23:28
Tuossa Vice City -pelissä on aivan älyttömän hyviä biisejä... eli kasarin bändeistä pidän ja Iron Maiden kelpaa myös. Paras kotimainen on ehdottomasti Dingo! Hevi ei kuitenkaan kuulu minun lempi musiikkikategorioihini, vaikka nimimerkistä voisikin olettaa toisin.
topias mäki
05.01.2007, 00:06
Tää on ehkä hieman noloo, mutta mä dikkaan loordin musasta... Mä dick asin siitä jo enne ku se voitti ne viisut. Ramstein on kans BRA!
Tällä hetkellä: My Chemical Romance: Welcome To The Black Parade.
Tässä on tullut jo pariviikkoa popitettua Corolla - ma haluun saada Kappaletta :D
mulla kuuluu Iron Maidenia, Metallicaa (Enter sandman \,,/ ), In Flamesia, Maj Karmaa, Sonata Articaa, Ramssteinia ja Kummelia :D (pukamapolkka ja Antakaa määkin olen kännissä huippuja!)
Nykyään tuo rock / heavy menee mun makuun, mutta kyllä danceakin joskus sattuu musa listalle sujahtamaan
np : Megadeth - Duke Nukem Theme
siis kaikki menee... mutta kattokaa lastfm:stä mitä kuuntelen
http://www.last.fm/user/Anselmi/ linkki tossa
Soilwork - Natural born chaos :wink: yks parhaista levyistä kautta aikojen :wink:
Lähinna Iron Maidenia. Tämä viesti on muuten pspllä kirjotettu.
Lahinna Iron Maidenia. Tama viesti on muuten psplla kirjotettu.
Huomaa jo muutenkin :D
Edelleenkin saa kaikki Ä:t,Ö:t yms, kun painaa psp:llä siinä kirjoituskohdassa SELECT-nappulaa.
Ja edelleenkin soi MCR.
Edelleenkin saa kaikki Ä:t,Ö:t yms, kun painaa psp:llä siinä kirjoituskohdassa SELECT-nappulaa.
Ja edelleenkin soi MCR.
No miten helvetissä sua se haittaa jos porukka laittaa psp'llä viestiä ja siitä puuttuu äö?
Metallicaa soi nytten ;)
Ja edelleenkin soi MCR.
No miten helvetissä sua se haittaa jos porukka laittaa psp'llä viestiä ja siitä puuttuu äö?
Metallicaa soi nytten ;)
En maininnut viestissäni, että se häiritsisi minua. Annoin vain vähän yleisneuvoa.
Tällä hetkellä soi Agentsin & Ville Valon loistava tulkinta Rauli Baddingin Paratiisista. :wink:
Tällä hetkellä soi Nirvanan - Smells like teen spirit
Mokoma - Täyttä ymmärrystä vailla
:wink:
Nyt kovaa:
Kotipelto: Sleep Well
In Flames: Crawl Through Knives
Noumena: Misanthropolis
Norther: Omen
Rammstein: Asche Zu Asche
Iron Maiden: Journeyman
KoRtSuMuRsU
05.02.2007, 19:04
Parhaat :D : Children of bodom ja Soilwork
kaikki hevi ja rock menee en pidä räpistä tai dancesta tai popista jotkin räp tai sen tapaiset huumori biisit meneet muuten ei tällä hetkellä soi
Kalmah - tordah (on mutten hyvä suomalainen bändi)
Guano apes - open your eyes on myös hyvä
Pikkis kiva avatar. :D
Nyt hurahdin Dragonforceen, kitaransoittajana ne soolot suoraan sanoen lumoavat minut. Herman Li ja Sam Totman osaavat asiansa viimeistä tippaa myöten, ja vaikka soolot ovat todella nopeita niissä on pidetty melodisesta kuuluvuudesta silti huolta. Muutkin jäsenet osaavat kyllä hommansa, rumpalikin on ihan omaa luokkaansa.
http://youtube.com/watch?v=x96hXWAWtSM
Onko hullua vai mitä? ;)
Sinäkin, Tonski?
Ite olen hurahtanut viime aikoina Ensiferumiin, Dragonforceen ja Apulantaan. Apulannan biiseissä on kyllä jännät sanotukset. Dragonforcen kitarasoolot on tosiaan ihan omaa luokkaansa, siinä on meillä seuraava Jimi Hendrix. Luulin aluksi että ne ollaan koneella tehty :P Kuunnelkaapas muuten Ensiferumin Battlë Sông. Ensiferum ei todellakaan ole sitä "perinteistä" örinää-kuolemaa-oksennusta-örinää-heavya.
Minäkin. :) Olen alkanut opetella Operation Ground and Poundin sooloa ja muistan sen enimmäkseen ulkoa, mutta sorminäppäryyteni ei riitä vielä tuohon asti. Akustinen kitara ei enää jaksa kiinnostaa, sitä kun on tultu soitettua jo 5 vuotta joista 3 samoja juttuja. Sähkökitarassa on paljon erilaisia tyylilajeja ja enemmän kappaleita ja soittomahdollisuuksia. Sain oman Ibanezini vasta tänä vuonna maaliskuussa.
Pari vuotta vielä, näätte vielä coverini sen kappaleen soolosta Youtubella. ;) Apulantakin on muuten ihan hyvää, vaikken sitä paljoa kuuntele. Musiikintunneilla on tullut soiteltua sitäkin.
PESJesse
24.04.2007, 07:41
Tällä hetkellä:
Chris Cornell - You know my name
Dr. Dre feat. Snoop Dogg - The next episode
Petey Pablo - Freek-a-leek
Primus - Jerry was a racecar driver
Blur - Woohoo
Kasabian - Club foot
Nuita olen kuunellut tässä aika paljonkin. Mutta jos kaikki suosikki biisit pistäisin niin tulis aika pitkälista eikä kukaan jaksais lukee sitä.
kuuntelen U2. naurakaa vaan mutta se on mun mielestä hyvä bändi :D
Nyt soi Rush - YYZ. On aika hyvä biisi, vaikka ei laulua olekkaan :)
Aika monia bändejä tulee juu kuunneltua. Sanotaan nyt vaikka esimerkkinä DragonForce ja Stam1na. Mutta kaikkea nuitten tyylistä.
Norther - No Way Back Single on kyllä hyvä.
Tällä hetkellä soi : Norther - Close Your Eyes :P
Kotosalla on aikas pitkälti Apulanta ja Machinae Supremacy linjaa joskus ehkä Sonata Arcticaa.
Autossa jos rupeaa teinityttämään niin 12" puskee ilmaa Cascadan tahdissa. Yleensä autossa soi samat kuin kotonakin ja lisämausteena Disturbed ja Cold.
Kaupungissa kun pyöritään toririnkiä niin silloin jää tuo Cascada pois, sillä eihän mitään jumputusmusaa kehtaa ihmisten ilmoilla kuunnella, silloin tietenkin vetästään koneeseen jotain raskaampaa musiikkia missä kumminkin basso potkii selkää (esim. Cold).
Ja ei en ole mikään joka viikonloppu pillirallia pyörivä amis. :)
nyt soi Fear Factory - Contagion..
kuuntelen fear factoryy, breaking benjamii, 30 sekunttia marssiin ja joitain muita kovii bändejä joita ei just ny tuu mielee
Nyt ois tarkoitus opetella kitaralla megaman kakkosesta erinlaisia kohtia, kuten wily staget ja boss musiikkia. :)
Mastodon, Symphony X, Machine Head, Pantera, Metallica, Megadeth, Dream Theater, Down(ei SOAD), Stam1na, CoC, Crowbar, Superjoint Ritual... Pink Floyd, Rush, Led Zeppelin, Black Sabbath... muunmuassa. Kitaraa tulee sitten soiteltua, blues/jazz(tekniikat, vaikutteet, teoria) ja sitten tietty rock/heavy. (Progressive) Hevi/(Progressive) Rock/Hard Rock kelpaa aina, mutta sen ohella vanhat Blues/Jazz biisit 20/30/40/50 luvuilta tepsivät. Kuulokkeilla tulee lähinnä kuunneltua, vaikka kotiteatteri on, mutta eri huoneesa - ja koneella kun on niin kuulokkeet toimivat oikein hyvin. Vähän harkinnut jos hommaisi uudet ja paremmat kuulokkeet kuten Beyerdynamicin DT880 ja siihen kaveriksi RME Hammerfall DSP 9632 ( http://www.rme-audio.de/en_products_hdsp_9632.php ) ja Cordan HeadFive... Corda piti jo viimevuonna hommata, mutta rahaa meni sen verran autokouluun että jää vähän myöhemmäksi :)
Toi Fort Minor meni kans noin vuos sitte ämppäriin 8)
Nykyään kuuntelen Blindside:a, Disciple:ä ja kaikkea vähän raskaampaa.
Nyt soi :
Yö - Joutsenlaulu. Jotenkin vain otti mukaansa :)
Nyt soi/tai ainakin on viimeksi soinut:
http://imagegen.last.fm/ISO-B1/recenttracks/Anselmi.gif (http://www.last.fm/user/Anselmi/?chartstyle=ISO-B1)
Nykysin kuuntelen Maidenia, Metallicaa ja Ari Koivusen Stormwindiä. :)
Hevi ja metallimusiikki vaihtui kesään tullessa letkeäksi kesähittien non-stop soitannaksi. Ei jaksa kuunnella niin raskasta kun muutenkin on kuuma ja tukala olo ulkona.
Nyt soi listalla usein vain In Flames - Methapor ja Guns N Roses - Don't cry.
Yleensä soi joko Lamp of god,SOAD,disturdeb tai Korn.
Reiska666
27.06.2007, 13:07
Kaikki :D
Iskelmä, Hevi, Teinipoppi.... Siis aivan kaikki. Nyt menossa Tea Hiillosteen uus hittibiisi... kaikki varmaan tietää mikä, v*ttu jää soimaan päähän!
eldolmio
27.06.2007, 14:22
The Cranberries - I Just Shot John Lennon.
E: Muistatteko mikä laulu alkaa sanoilla I Cut my life in two pieces? Joku suht raskas.
No, kesällä vaihtuu musiikki vähän letkeämpään, saattaapa sitä välillä radiotakin ihan kuunnella. Mutta tälläistä mahtuu minun "musiikkihajuuni", vai olikos se maku:
Pain of Salvation, Dream Theater, Kalmah, Kamelot sekä Riku Avanto ja Spermaiset Nakit.
Eli tollaista progressiivistä/melodista tulee kuunneltua. Amispoppis ei inhota minua, vaikka suurinta osaa raskaista harrastajista suorastaan inhoaa. Ennen jopa tein sellaista. Ps. www.mikseri.net/white (http://www.mikseri.net/white)
No, hip-hop ja muu "kädes reuma, pakko heiluttaa, lastulevylippis, jou, miks kauas on niin pitkä matka, hä?, omenavarkaan housut, uuh.." musiikki pistää minut todella koville. SITÄ viimeisenä kuuntelisin. Muuten, itse asiassa klassinen on aika hyvää, vaikkei yhtään sellaista biisiä koneella olekaan, mutta menee. (Koneella 0 biisiä, last.fm. Formatoitu niin monta kertaa, bäkuppia ei jaksa enää ottaa. Mp3:lla 2gt musiikkia, tosiaan. Teenpä siis arvostelun PSP:n mp3-soitin ominaisuuksista kun saan sen postista, heti alkuun. 32mt muistarille menee pari biisiä. Vertaan niitä tuohon mp3-soittimeen ja muutenkin tämä kultakorva kuulee, harrastan paljon musiikkia ja kuuntelen jne.)
ps. www.mikseri.net/aaa (http://www.mikseri.net/aaa) <-- Sieltä löytyy sitten tätä "syvällisempää". Suosittelen kuuntelemaan 30 lasta-kappaleen. Kestosuosikki ainakin meillä päin, vaikka itse sanonkin, keh keh. :D
- Terveisin Furry
Eldolmio, kysymäsi biisi on: Papa Roach - Last Resort. Ite tällä hetkellä kuuntelen vähän kaikenmoista, eniten ehkä "No-Connectionia".
eldolmio
05.07.2007, 10:57
^ Joo dank, se se olikin. ;)
PESJesse
06.07.2007, 03:19
No, hip-hop ja muu "kädes reuma, pakko heiluttaa, lastulevylippis, jou, miks kauas on niin pitkä matka, hä?, omenavarkaan housut, uuh.."
Oletko tyhmä vai väitätkö että räppi jotain 2000-luvun bling-bling-paskaa? Tsekkaapa Eazy-E jne. niin ei oo mitään lastulevylippiksiä tai omenavarkaan housuja. On olevinaan tietävää, mutta tuomitsee räpin 50 Centin ja muiden 2000-luvun musiikin irvikuvien perusteella.
No, hip-hop ja muu "kädes reuma, pakko heiluttaa, lastulevylippis, jou, miks kauas on niin pitkä matka, hä?, omenavarkaan housut, uuh.."
Oletko tyhmä vai väitätkö että räppi jotain 2000-luvun bling-bling-paskaa? Tsekkaapa Eazy-E jne. niin ei oo mitään lastulevylippiksiä tai omenavarkaan housuja. On olevinaan tietävää, mutta tuomitsee räpin 50 Centin ja muiden 2000-luvun musiikin irvikuvien perusteella.
Makuasioita, makuasioita, itseeni ei iske sitten millään minkäänlainen räbäpäbä, oli taustalla sitten hippihoppikomppi tai black metal, mutta ei iske. En vain itse voi ymmärtää sen musiikin hienoutta, toisille se taas on itsestäänselvyys, right? :)
PESJesse
09.07.2007, 11:18
Olkoon sitten niin.
Lähes aina kun kuuntelen musiikkia, kuuntelen Coldplayta. Joskus saatan Oasista tai Jamiroquaita kuunnella mutta noin 90 % musiikista jota kuuntelen on Coldplayta.
Kuuntelen Hands Up Trancea
Lempibiisi(t) tällä hetkellä:
-Commercia Club Crew - La luna (Chris and Andrews Club Mix)
-Vinylbase - Big Girls Don't Cry (Bass Up! Remix)
-Manox - Love Can't Escape (Speedbreaker Remix)
pikku-mika
05.08.2007, 11:47
vähä laidast laitaa mut mieluummin vähän raskaamman puoleista ja mitä nyt radio rockilt tulee ja sonata arctica on aika ykkönen täl hetkel
Metallia kuuntelen enimmäkseen.. Mm. seuraavat bändit kuuluvat soittolistaani.
Anthrax
Arch Enemy
Atreyu
Avenged Sevenfold
Blind Guardian
Bullet for My Valentine
Children of bodom
Cradle of Filth
Dark Tranquillity
Disarmonia Mundi
Disturbed
Ensiferum
Fear Factory
In Flames
Iron Maiden
Kalmah
Killswitch Engage
Lamb Of God
Megadeth
Metallica
Norther
Rob Zombie
Sentenced
Slayer
Slipknot
Soilwork
Sonata Arctica
Sonic Syndicate
System of a Down
Trivium
Wintersun
Kaikentyylinen muukin musiikki menee, jos on vain oikea fiilis. :)
Parhaat bandit ovat:
Panic! at the Disco
My Chemical Romance
Linkin Park
Tokio Hotel
siin taitaa olla kaikki
Mtv poppii^^
Itse pidän paljon Esim Lynyrd Skynyrd (se lempibändi), Dr Dre, Mc Eiht, Run DMC, Gunnarit, Metallica, Michael Jackson, Nas, Compton´s Most Wanted, Marvin Gaye, Isaac Hayes, Wu-Tang Clan, Rakim, Billy Idol, James Brown, The Roots, Vesku Loiri, 2Pac, Biggie Smalls, Ice Cube, Johnny Cash, N.W.A, Above The Law. Enempää ei jaksa. Ja tietysti Godfather of Gangsta Rap Sleazy E aka Eazy E
Nooh, itse olen sitten varmaan joku kummajainen, kun kuuntelen sekä heviä että rappia.
Hip-hop -puolelta kuuntelen:
Kapasiteettiyksikkö + tietty koko RähinäRecords, Kymppilinja, Steen1, 50 Cent, Eminem (harvemmin) 2Pac, Kanye West, G-Unit kokonaisuudessaan, Looproop ja Petter.
Hevipuolelta kaikki mikä menee ja enemmän sitten Iron Maidenia, Children of Bodomia, Stratovariusta, Sentencediä, AC/DC:tä, System Of A Downia, Black Sabbathia, Metallicaa ja Gunnareita jne.
EDIT: Ja tietty Raptoria!
Metallica, CHildren of Bodom, Cradle Filth, Cannibal Corpse, Immortal, Northern...... jatkuu
Klamydiaa, Edguyta, Linkin Parkia ja Metallicaa tulee eniten kuunneltua.
Eläkeläiset on maailman mahtavin humppaa soittava bändi. En mie sitä kuuntele vaan Metallicaa ja Gunnareita.
Slipknot, Bullet for my valentine, children of bodom.
Tällä hetkellä soittolistalla pyörii Snapcase, The Bronx ja vähän Killradiotakin, eli jotain rockin tapaista..
Itse tykkään kaikesta teknosta ja dance musasta. Kuuntelen myös vanhempaa suomi rokkia esim: Klamydiaa ja neljää ruusua.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.