Näytä koko versio : Mitä uutta 2.60?
Eli siis mitä uutta tulee päivityksessä 2.60? Kannattaako sinne asti päivittää jos on 2.01?
Eli siis mitä uutta tulee päivityksessä 2.60? Kannattaako sinne asti päivittää jos on 2.01?
No ei tuollakaan mitään homebrew ohjelmia oikeen saa toimiin.
Kait se kannattaa, itsellänikin on.
Muutamia tietysti GTA:n avulla.
Tuntus vaan että aiemmille versiolle tulee downgrade ennemmin kuin uudemmille joten itse en kyllä päivitäisi. Ja se gta systeemi tais toimia 2.1 versiossaki. Eikä nuissa uudemmissa versiossa ole oikeen kun vain jotain turvallisuutta lisääviä uudistuksia ja jotain turhaa. Älä päivitä!
Ei kannata päivittää. Ei se uus firmware paranna mitenkään PSP:täsi muutenkuin "turvallisuudella". Ei tossa 2.01:ssäkään noilla homebrew-ohjelmilla paljo mitään tee mutta älä silti päivitä.
Minun mielestä kannattaa päivittää tuleehan siinä 2.60fw:ssa jotain lisä toimintoja kuten LocationFree Player ja RSS Channel. (en oo varma onko ne jo 2.01fw:ssä)
Minun mielestä kannattaa päivittää tuleehan siinä 2.60fw:ssa jotain lisä toimintoja kuten LocationFree Player ja RSS Channel. (en oo varma onko ne jo 2.01fw:ssä)
Mikä tuo RSS Channel muuten on? Onko se joku chat-homma vai?
Mikä tuo RSS Channel muuten on? Onko se joku chat-homma vai?
Eikös se oo se et voi ladata jotain Podcasteja.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.