Näytä koko versio : Xbox kotiverkkoon
Mulla on Buffalon reititin ja kaksi PC:ä kotiverkossa langattomasti. Haluaisin liittää tähän verkkoon tuon Xboxin. Tähän asti olen kantanut boxin tietsikan viereen ja laittanut piuhalla verkon Xbox:n ja Pc:n välille.
Miten saan sen tehtyä?? :?
En tiedä tarkkaan miten se onnistuu, mutta on olemassa langattomia laitteita jotka muuttaa tulevan ja lähtevän singnaalin radio-lähetykseksi.
_Rurouni
06.03.2005, 20:12
Itse ostin sellaisen laitteen kuin ASUS WL-330, joka muuttaa tuosta rj-45 liitännästä 11 megaiseksi wlaniksi. Laatikon kyljessä on jopa kuva jossa kyseinen boxi on liitetty xboxiin (xboxia ei mainita, mutta samannäköisyys on ällistyttävä). En ole xboxiin kokeillut, mutta ei kai se sen erikoisempi siinäkään ole.
ZyXEL 660HW, jossa WLAN sisässä --> servu, xbox (kaapelilla) ja läppäri WLANilla samassa verkossa. Varmuuskopiot ja tiedostonsiirrot onnistuu WLANin kautta. Toimii myös esim. Siemensin Gigasetilla (SE505).
nim. tulipahan testattuu...
Kiioksia tiedoista. Eli reititin reititintarvitaanettä saan verkon toimimaan. Löysinkin sopivan Buffalon(WLA2-6547). Muuten varmaan hyvä mutta mielestäni aika hinnakas :shock:
On muuten melkein samanhintainen kun mun "pää reititin".
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.