Näytä koko versio : Minkä pelin aiot seuraavaksi hankkia?
No minkä pelin meinaat hankkia?
Itse hankin varmaan The Lord of the Rings Tactics , WRC tai Need For Speed Most Wantedin.
Niin ja mikäli jollain olisi joku näistä peleistä niin voisin tietysti ostaa/vaihtaa
johonkin peliin (katso allekirjoitukseni).
Daxterin. Tulee olemaan eka tasohyppelypeli jota PSP:llä spelaan. En oo kyllä ees koskaan aikaisemmin pelannut Jak & Daxtereita.
sanoisin ettei toi nfs most wanted ole ehkä se paras ostos... se on niin karsittu että petyin siihen aika pahasti kun oli kokeillu konsoliversiota ja sitten psp.
samismiley
18.03.2006, 15:32
En aijo hankkia mitään, koska rahat lopussa.
Ehkäpä tuo Gran Turismo 4, joka on PSP:lle tulossa, tai kenties Kummisetä tai Tomb Raider? Saa nähdä.
Katsotaan nyt mitä jaksaa netistä ladata. 8)
Dbz shin budokai ois aatoksissa.
Taidampa ostaa seuraavaksi Daxterin...
Katsotaan nyt mitä jaksaa netistä ladata. 8)
Kyllähän niitä voi ladata, mutta niistä ladatuista peleistä toimii vaan murto-osa, joten ei siitä hirveetä hyötyä ole. Uudemmat pelit varsinkin toimii oikein mainiosti..
samismiley
18.04.2006, 08:13
Kyllähän niitä voi ladata, mutta niistä ladatuista peleistä toimii vaan murto-osa, joten ei siitä hirveetä hyötyä ole. Uudemmat pelit varsinkin toimii oikein mainiosti.
Katoppa minun allekirjoitusta, niistä jokainen peli toimii hyvin ja kaikki on ladattu netistä.
No nyt tuli vaihdettua tuo minun Prince Of Persia NFS Most Wanteddiin.
I love PSP
20.04.2006, 22:00
sanoisin ettei toi nfs most wanted ole ehkä se paras ostos... se on niin karsittu että petyin siihen aika pahasti kun oli kokeillu konsoliversiota ja sitten psp.
ajattelin itsekkin ostaa sen, mutta olen ehkä enemmän tuon GTA LCS :än puolella, koska sitä on niin paljon kehuttu.
No ite aattelin NHL 07:aa.
Ratchet & Clank: Size matters on kyllä pakkohankinta (tai -lataus) mutta niin taitaa olla myös Killzone ja pari muuta odotettua...
Ehkä aion ostaa seuraavaksi jomman kumman näistä:
Metal Gear Solid Digital Graphic Novel
Metal Gear Solid Acid 2
En vain tiedä kumoi noista on uudempi?
Dbz shin budokai ois aatoksissa.
Joo se on hyvä peli! Kantsii ostaa paras anime tappelu peli psp:eellä ( Ja viellä ainut ) :lol:
Olen tuon jo aikoja sitten hommannut ja kolunnut läpi. Jos totta puhutaan niin peli oli vähän pettymys. Tosi vähän hahmoja ja ei kunnon tarinaa. Toivottavasti mahdollinen seuraava osa on paljon parempi.
Nyt olisi tässä hankinta listalla ainakin Daxter, Socom ja pari muuta.
Daxter tulee varmaankin hommattua seuraavaksi.
Tangomajava
19.09.2006, 15:03
Syphon filter : Dark mirror
Socom FTB 2
Killzone...
Midway Arcade Treasures Extended Play:tä olin kovasti hankkimassa. Itseasiassa se sai minut kiinnostumaan PSP:stä kun ajattelin että olis kiva pelata Mortal Kombatit. Luin kuitenkin arvostelun pelistä ja sehän vaikuttaa aivan bugiselta tekeleeltä joten jääpä ostamatta :(
Vähän mieten ostaa Mercuryn, traileri vaikutti hyvältä ja se on sopivan hintainen Play.comissa.
F1 2006 ja burnout legends taitaa olla seuraavat pelit.
NHL 07 ja Wipeout Pure harkinnassa.
Junttura
24.09.2006, 14:21
Hm... En oikein tiedä Syphonfilter Dark Mirror ois kyl kiva, sai ainaki Pelit-lehessä hyvän arvosanan. Ystävällänkin on nyt PSP, ja tuumailtiin et minkä pelin me molemmat voitaisiin ostaa. Meinattiin jotain peliä, misää on hyvä moninpeli, niin että voi tehdä kaikkea kivaa kahdestaan. Ajopeliä mä en halua kun mulla on jo Wipeout enkä oo hirveen kiinnostunu ajopeleistä, me siis tosiaan molemmat aiotaan ostaa joku peli missä on hyvä moninpeli ja mielellään toimintaa jne. En tiedä vielä että haluaako mun kaveri sellaista missä taistellaan toinen toistaan vastaan, vai tehdäänkö me siinä pelissä yhteistyötä. Tekken ois ehkä jos me halutaan hasstaa toisemme ja Socom jos me halutaan tehä yhteistyötä. Sanokaa te muita hyviä tai mikä on hauska peli moninpelinä?
No burnout legends ja sitten ku SvR 07 tulee niin se =)
iteppä aattelin fifa 07.. sit varmaa need for speed underground carbonin kuhan tulee kauppoihin.
Carbon vois olla aik hyvä ostos ja tekken se uusin on myös kuulemma hjyvä.
Tekken: Dark Resurrection
Syphon Filter dark mirror
Molemmat GTA:t
MGS: Portable ops
Killzone: Liberation
Lumines 2
Field Commander
GTA:VCS kun tulee. Se on pakko ostos.
Tekken Dark Resurrection, Socom Fire Team Bravo ja edelleen tuo Daxter.
Säästän nyt rahaa uuteen PS2:seen niin on kaikki muut hankinnat jonkin aikaa jäässä. (siitä vanhasta koneesta ei ehjää taitanut tulla)
SD vs. RAW 2007, Kummisetä...
need for speed carbonin varmaanki...
grafiikat näytti hyviltä ku jotai trailereit oon kattonu...
-Jak&Daxter
-Gran Turismo 4:n kunhan se tulee..
-Kummisetä (tosin varauksella, kuullut aika paljon negatiivista palautetta siitä.. mutta näkee sít kun pääsee itse testaan).
- Syphon Filter Dark Mirror
- Killzone Liberation
Ja ensi vuoden alussa hankin Socom FTB2.
tekken dark resurrection tulossa postissa :D
Mä varmaa ostelen Call Of Duty 3 ku tulee markkinoille
Ostan seuraavaks varmaan NHL 07 PSP:lle. :D
Kai se pitäis se vanha GTA:LCS hankkia.
Gran Turismo 4 sitten heti kun joskus mahdollisesti ehkä ilmestyy :D
Proof Fin
30.01.2007, 09:06
Tällä hetkellä hankintalistan ykkössijalla kukoistaa Socom ftb2
Ratchet & Clank: Size matters PSP:lle.
metal gear solid portable ops ois kova
Danuu---
18.02.2007, 17:15
medal of honor : heroes
Test Drive Unlimited.
P.S. Eka postaus PSP-Plazaan :lol:
Tekken varmaanki, hyvät arvostelut ja kommentien mukaan olisi hyvä, pystyykö siinä pelaamaan netissä? :D
Shin Budokai: Another Road ehdottomasti :!: :!:
Seuraava pakko hankinta on socom ftb2.. 8) Ja sen jälkeen vois ehkä olla Killzone Liberation tai Daxter
Taitaapa olla seuraava hankinta tuo WRC. Kun sen saa halvalla platinumina. Myös UEFA Championship League 06-07 kiinnostaisi...
Varmaan WRC ku maksais vaan 18?
varmaan socom ftb2 ja ghost recon adwanced warfighter 2
Barrakuda
17.03.2007, 16:31
Daxterin. Tulee olemaan eka tasohyppelypeli jota PSP:llä spelaan. En oo kyllä ees koskaan aikaisemmin pelannut Jak & Daxtereita.
ostin ite daxterin oli ihan nolo tyhmä ja muutenkin se oli mulle kova pettymys!
ostin ite daxterin oli ihan nolo tyhmä ja muutenkin se oli mulle kova pettymys!
Lol mikä pelle, häpeä vitun uuno. Nolo? Tyhmä? Se on ihan helvetin hyvä peli. Taidat olla itse nolo ja heeelvetin tyhmä.
Oikeasti se on ihan älyttömän hyvä peli. Yksi PSP:n parhaista peleistä. Älkää kuunnelko tuota uunoa.
Niin ja seuraava peliostokseni on God of war II.
jos PsP peli maksaa 50e ja ostat niitä silloin tällöin ja lopulta sinun varastostasi löytyy 20 umd peliä niin yhteishinta on loogisesti 1 K eli 1000 euroa :D
jos PsP peli maksaa 50e ja ostat niitä silloin tällöin ja lopulta sinun varastostasi löytyy 20 umd peliä niin yhteishinta on loogisesti 1 K eli 1000 euroa :D
Mielenkiintoista, tri Saakki.
MITEN TUO LIITTYY MIHINKÄÄN MITENKÄÄN?!
Aki: Joo tähän viestiin sit päättyy tää off topic.
Ratchet & Clank : Size matters'in ajattelin tilata Amerikoista.
mhmhm anteeksi tämä analyysi :lol: ..itteni tekis mieli hommata Prince Of Persia : Rival Swords
eldolmio
25.03.2007, 12:09
hmm.. GTA:vcs , dbz: shin budokai tai ssx on tour. Ellei tule jotain hyvää nettipeliä.
Test Drive Unlimited. :wink:
frest: Jos päätät hankkia ftb1 psp:lle, niin feel free liittyä meidän suomalaiseen klaaniin, joka tarvitsee kipesti lisää jäseniä. :)
Eiköhän se ole tuo Metal Gear Solid Portable Ops, aika vähän on sellaisia pakko-ostoksia tällä PSP:llä. Crisis Core on varmaan toinen, mutta siihen on hieman aikaa vielä.
^ehdottamasti PSP:n paras peli, niin pelattavuudeltaan että juonensa puolesta. Oikeen rupesi mietittymään miksi ylipäätään on julkaistu PSP:lle, kun olisi varmaan hyvin toiminut ps3:llakin.
Ehdottomasti Silent Hill: Origins.
Ma oon lukenu et psp:lle tehdaan Star Oceanin kaksi ensimmaista osaa.
Jos tama pitaa paikkansa niin ma hankin heti kun se tulee.
Ehka hankin myos Aliens vs Predator psp:lle
psp:PEGE
06.11.2007, 15:27
Metal Gear Portable Ops Plus se on sitä jotakin!
Burnout Dominator löyty kahel kympil konsolinetist ja pistin tilaukseen =D
God of war! Sitten kun tämä ilmestyy niin pakko hankinta! Demo on loistava.
PES pitäis varmaan hankkii...
psp:PEGE
26.11.2007, 16:28
God of war! Sitten kun tämä ilmestyy niin pakko hankinta! Demo on loistava.
Mistä sait demon?
varmaan the Simpsons game tai Medal of Honor: heroes2
The simpsons game on sitten ihan huono.
Se on alyttömän epätarkka ja muutenkin tyhmä, omasta mielestä. Ne videonpätkät on kieltämättä hauskoja mutta itse peli on surkea.
Yhdyn edelliseen. MOHH2 on erittäin hyvä ellei täydellinen fps psp:lle. Tosin tähtäys on niillä symboleilla. Ainut miinus tulee siitä että kentät on putkimaisia eikä hyppyä ole.
kiitos tiedoista taidan ostaa tuon MOHH2:sen
MOHH2 nettipeli vaikutti ihan mukavalta, tosin tuntuu että vihuilla on ihan liian paljon healthia :/
Gran turismo 4 portable. Sitten ku sen ilmestyy myyntiin.. :D
Ajo ja Mättö pelit <3
GT 4 on pakko ostaa jos tykkää edes vähän autopeleistä ja minähän suorastaan rakastan niitä.
Locoroco, Daxter tai The simpsons game.
lordiiiro1
16.12.2007, 16:55
mää ostan seuraavaks ehkä simpsons pelin vaikka huono peli onkin:cool:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.