PDA

Näytä koko versio : Myydään/vaihdetaan Sony NW-E405 mp3-soitin.

Santeri
03.03.2006, 18:29
Eli siis myydään sonyn soitin. Voitettu pepsin kisasta.
Mustan värinen, kaikki mukaan mitä tuli mukana.
Suunnilleen käyttämätön tänään sen vasta sain ja kokeilin vähän että
millainen soitin on.
Tarjouksia saa esittää rahana ja esim. psp peleihin ja muistikortteihin.

MYYTY!

Tonzar
03.03.2006, 19:49
Ootko Arvontasivut.comin jäseniä? Ihan näin ohimennen, iteltäni löytyy jo useampi soitin. Ihan kivannäköinen soitin kyllä on: LINKKI. (http://www.sony.fi/view/ShowProduct.action?product=NW-E405&site=odw_fi_FI&pageType=Overview&category=PAW+Network+Walkman) Hyvä että saatiin tänne kirpputorillekin jotain sisältöä, itse tein tänne kerran topicin jossa kaupittelin PS2-pelejäni mutta poistin sen sitten kun sain rahat kokoon muistikorttiin.

Santeri
05.03.2006, 00:41
Ootko Arvontasivut.comin jäseniä? Ihan näin ohimennen, iteltäni löytyy jo useampi soitin. Ihan kivannäköinen soitin kyllä on: LINKKI. (http://www.sony.fi/view/ShowProduct.action?product=NW-E405&site=odw_fi_FI&pageType=Overview&category=PAW+Network+Walkman) Hyvä että saatiin tänne kirpputorillekin jotain sisältöä, itse tein tänne kerran topicin jossa kaupittelin PS2-pelejäni mutta poistin sen sitten kuin sain rahat kokoon muistikorttiin.

En ole jäseniä. Vois kyllä liittyä. Minkälaisia soittimia sulla on?
Jos on muistikapasiteettiä 1 gt tai enemmän niin voisin ostaa.

Tonzar
05.03.2006, 01:58
Ei valitettavasti ole... itse PSP:tä lukuunottamatta, jossa kapasiteettiä itseasiassa 1056 Mt.

Santeri
05.03.2006, 11:45
Ei valitettavasti ole... itse PSP:tä lukuunottamatta, jossa kapasiteettiä itseasiassa 1056 Mt.

No oisko edes 512?

Tonzar
05.03.2006, 13:04
Noup. 256 mb soitin löytyy ainoastaan. MSI Mega-Player 516 jossa kortinlukija ja Bluetooth muunmuassa. Tukee MMC muistikortteja joita käytetään esimerkiksi Nokian puhelimissa.

Junttura
08.03.2006, 17:51
Vau! Oon jo pitkään halunnut mp3-soittimen, mutta en ole nyt kovin varakas. Enkä haluaisi ottaa PSPtä kouluun, kun san aian pelätä henkeni edestä, etä se varastettaisiin. Joten millä hinnalla myisit tuon? Toivoisin ette kovinkaan suurella summalla, olethan sentään voittanut tuon kilpailussa ja käyttänyt kuitenkin vähäsen... Kerron vaan sen verran, että olen todellakin kiinnostunut, kunhan laite vaan on hyvässä kunnossa ilman mtn ongelmia.

Tonzar
08.03.2006, 18:38
Hienoa nähdä että täällä lähtee kaupatkin pyörimään. Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen hinnasta! Niin, onhan se MP3 ehkä mukavampi ottaa kouluun kuin PSP ja vie vähemmän tilaa.

Santeri
09.03.2006, 17:44
Vau! Oon jo pitkään halunnut mp3-soittimen, mutta en ole nyt kovin varakas. Enkä haluaisi ottaa PSPtä kouluun, kun san aian pelätä henkeni edestä, etä se varastettaisiin. Joten millä hinnalla myisit tuon? Toivoisin ette kovinkaan suurella summalla, olethan sentään voittanut tuon kilpailussa ja käyttänyt kuitenkin vähäsen... Kerron vaan sen verran, että olen todellakin kiinnostunut, kunhan laite vaan on hyvässä kunnossa ilman mtn ongelmia.

No paljonkos olisit valmis tarjoamaan siittä? Ihan ketun hyvä soitin on.
Ongelmia en oo havainnu ja toimii ihan hyvin ja sitte siin on vuoden takuu rahtikirjettä vastaan.

Junttura
09.03.2006, 18:56
Hm... Vaikea sanoa hinta, kun tuntuu siltä, etää siiitä pitäisi maksaa aika paljon. Olen muutenkin tällä hetkellä aika köyhä rahoja varmaan vähän yli 50 e. =D Riippuu siitä hinnasta millä suostut sen myymään?

Henkka360
11.04.2006, 18:46
Eikös tuolla 50 ? saa ihan uuden 256mb ? Sen mikä muvo tai zen:in ainakin prismassa oli en tiiä onko enään mut muistaisin ainakin niin ;D