Näytä koko versio : Paljo nousee penkistä?
Niin notta aiheen nimi kertoo hyvin asian. :DD
Ittellä menee 65 kg ja se on siinä oma paino suunnilleen.
Sama täällä. No, onneksi aloin käymään punttisalilla. Tosin 1 kerran vasta käyty enkä edes saanut oikeen mitään aikaseksi. Että vaikea vastata. Siis oma paino... penkistä nousemalla :D
En nosta penkistä, koska en käy yleensä punttiksilla. Leukoja ennätys on 19 leukaa, ja punnerruksia kai jotain 30.
Joo. Eipä oo tullu siellä punttisalilla vähään aikaan käytyä. Oon aatellu että jatkan tässä kotona treenailua ja kun olen kypsä sinne meneväks ja on rahaa niin sitten.
Penkistä ei nouse usein edes oma takamus. Olen tällainen läski nörtti 8)
Jeh. Penkistä nousee oma perse :P Harvoin sitä jaksaa edes penkistä noustakkaan.
kerran kokeillu ja 47.5kg nousi, ikää vasta 14v. 8)
"Sotilaspenkistä"... (siis jalat ilmassa, kädet tangon merkkien sisäpuolella) 130kg... valitettavasti tuossa omalla painolla sarjan nostaminen, joka on sen (sotilaspenkin) varsinainen tarkoitus jää aika huonoksi... eli 120kg n. 3-5 toistoa riippuen päivästä, vaimosta, kuun asennosta ja olenko salilla...
Salilla tulee käytyä 0-2 x viikossa... riippuen taas edellämainituista... näin olen käynyt varmaan on ja off tyyppisesti kohta jo 15v... eli ei hyvin mene.... mutta pelkällä kaurapuurolla, pizzalla ja kebabillla :o
Blame it on me
31.07.2007, 11:00
39.5kg nousee. (Oon 13).
2kg nous, paino tippu rintakehän päälle ja kuolin.
En tiedä paljon penkistä, mutta töissä nousee 6 metriset rautaputket.
Ai läski vai? Paljoks pojilt nousee penkistä?/
Ai joo, unohin, siihen tarvitaan miestä/
Skidit luulee olevansa kovaaki playaa/
Mut hellä rakkaus on teille pedofiliaa/
ABCDEFG, vaihtakaa räppäys aapisee/
Lastenmurhan riimeilläni teen/
sen eteen vaikka hyvän maun rajan yli meen/
^Ei pahalla, mut ei rimmaa yhtään.
Ei oo mun tekemät. Olenhan sentään gangsta.
K-oskinen
20.08.2007, 21:23
Oman painon verran nousee ja jos on iskussa niin voi se 57kg nousta välil, ikää on 14v, iällä tosin ei ole paljoa väliä vaan siinä se on jos on treenannut jne, mutta kumminkin. :p
Solifergt
21.08.2007, 17:05
oma perse
No hemmetti, ei nouse edes oma perse joten olen nyt jumissa koneen ääressä.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.