PDA

Näytä koko versio : PSP:n lisävarusteista

Junttura
28.02.2006, 22:33
Niin olen miettinyt, että mitä lisävarusteita PSP:hen kannattaisi hankkia? Kun en oikein tiedä kaikkien laaduista jne. kun ei missään lehdissäkään ikinä kerrota niistä, muutakuin esim. Pelit-lehti haukku Logitechin PSP-kaiuttimet piloille. Olen miettinyt semmoista näyttösuojaa, jotain semmoista ihme juttua mikä tulee siihen näytön päälle, kun näin sellaisesta juttua jossain. Kun minua jo nyt huolestuttaa se kun en tiedä onko PSP:ni näytössä ohuita naarmuja vai ovatko ne jotain pyyhkimisestä jääneitä jälkiä. Lisäksi kun pelaan kavereideni kanssa vuorotellen PSP:lläni WipEout Purea niin aina joku onnistuu tahraamaan näytön ja koko laitteen sormenjäljillä. Se on jostain syystä rasittavaa, vaikka tykkäänkin pelata kavereien kanssa. Vielä mukavempaa olisi jos he ostaisiva PSP:n mutta vastaavat aina "vaan jos sä maksat". Täällä Hyvinkäällä tuntuu ihan kuin oisin koko kaupungin ainut henkilö joka omistaa PSP:n, siksipä jäävät moninpeliominaisuudet todennäköisesti käyttämättä. =( Mutta aiheeseen, eli kertokaa mahdollisia hyviä lisävarustehankintoja, ainakin tilavan muistikortin lisäksi. Sen verran voin vielä kertoa että pidän myös kovasti elokuvien katselusta, joten olisi kiva jos joku antaisi lisäinfoa hyvistä kaiuttimista ja telineistä. =)

-Junttura

Tonzar
01.03.2006, 16:21
Eiköhän tuo näyttösuoja ole ihan hyvä idea... ja tilava muistikortti, tietty, jos elokuvia katselet paljon. Data-Systemsistä (www.data-systems.fi (http://www.data-systems.fi)) kannattaa sitten se muistari tilata. Kirjoittelen lisää ehkä kotona...

Aki
04.04.2006, 18:43
Itse aion hommata sen näytönsuojan,lisäkaiuttimet ja 1 gigan muistikortin.

Tonski
04.04.2006, 22:08
Tilava muistikortti tai kovo. Ei tule muuta mieleen... Ne isot kaiuttimet olis tosissaan hienot... Näytönsuojakaan ei paha.

Santeri
04.04.2006, 22:21
Näppäimistöä itse ajattelin hankkia tai kaiuttimet.
Eikös tälle olekkin näppäimistö?

Aki
04.04.2006, 23:05
Niin näppäimistö tosiaan. Vielä ei vissiin suomen maalla ole niitä mutta heti kun alkaa rantautua niin se on ehdoton hankinta.

Mini T
05.04.2006, 08:05
Näytönsuoja on aika ehdoton. Itsekkin olen sitä hankkimassa, koska olen huomannut, että PSP:n näyttöä puhdistaessa mikrokuituliinalla siihen jää pieniä "naarmuja", jotka näkyvät valossa. Eivät ne näy pimeässä tai PSP:n ollessa päällä, mutta kuitenkin. Vai olenko ainoa, jolle on käynyt näin? :S

Junttura
05.04.2006, 18:50
Ihanaa, tavallaan! Vihdoinkin sain tietää että olenko ainut jonka PSP:n näytössä näkyy ainakin kirkkaassa valossa naarmun näköisiä viiruja. Johtuuko se tosiaan siis mikrokuituliinasta? Ihmettelinkin,että olen käsitellyt laitetta kuin silkkihansikkailla ja silti näytössä on jotain, mutta nyt siihenkin löytyi selitys. Miksihän se mikrokuituliina tekee niin? Huonosti suunnitltu, vai? Olisi kiva tietää miten ne naarmuntapaiset saa pois näytöstä, kun se välillä ärsyttää minua kun katsoo kirkkaassa valossa laitteen näyttöä. Samaten minua ärsyttää se kun laitteen etupintaan jää hirveän helposti sormenjälkiä.
Itse olen ajatellut ostaa tuon Joytechin Techpack XL:n (En muista sitä kunnolla sitä roomalaista numeroa mikä siinä perässä on.) en enää tiedä mistä löysin silloin sellaisen erillisen näyttösuojan, niin tuo olisi hyvä siinä tulee useampi näyttösuoja, hieno laukku, umd-koteloita, autolaturi tai mikälie, teline jossa voi katsoa hyvin elokuvia ja mielestäni mys ladata, ja kaikea muuta kivaa. Se siis on hyvin täyteläinen pakkaus kaikkea ja maksaa vähän yli 30 euroa. Sit tietysti 1gt muistikortti, kaiuttimet, jne. Näppäimistöä en kauheasti varmaan tarvii laitteeseen...
Thats it!

-Junttura

Aki
05.04.2006, 22:19
Usb kaapeli on sitten kans aika ehdoton mutta se sinulla näyttääkin jo olevan. Itse tilaan viikonlopulla sen 1 gigan muistikortin ja semmosen lataavaan usb kaapelin.

Junttura
06.04.2006, 16:26
Millaiset kaiuttimet olette ajatelleet ostaa? Minkä merkkiset? Mikä malli, jne?

Aki
06.04.2006, 19:35
Logitechin playgear ampia vaan mitkä ne nyt olikaan oisin aatellu. Riippuu vähän mitä on silloin ostohetkellä tarjolla ja mihin hintaan.

Junttura
07.04.2006, 20:18
Selvä. Huomasin muuten vasta tänään että PSP:ssä on edessä kaksi kaiutinta ja pohjassa kaksi kaiutinta. :)

Aki
07.04.2006, 21:53
Eikai edessä mitään kaiuttimia ole? Pohjassa kyllä.

Mini T
07.04.2006, 23:32
Ihanaa, tavallaan! Vihdoinkin sain tietää että olenko ainut jonka PSP:n näytössä näkyy ainakin kirkkaassa valossa naarmun näköisiä viiruja. Johtuuko se tosiaan siis mikrokuituliinasta? Ihmettelinkin,että olen käsitellyt laitetta kuin silkkihansikkailla ja silti näytössä on jotain, mutta nyt siihenkin löytyi selitys. Miksihän se mikrokuituliina tekee niin? Huonosti suunnitltu, vai? Olisi kiva tietää miten ne naarmuntapaiset saa pois näytöstä, kun se välillä ärsyttää minua kun katsoo kirkkaassa valossa laitteen näyttöä. Samaten minua ärsyttää se kun laitteen etupintaan jää hirveän helposti sormenjälkiä.
Itse olen ajatellut ostaa tuon Joytechin Techpack XL:n (En muista sitä kunnolla sitä roomalaista numeroa mikä siinä perässä on.) en enää tiedä mistä löysin silloin sellaisen erillisen näyttösuojan, niin tuo olisi hyvä siinä tulee useampi näyttösuoja, hieno laukku, umd-koteloita, autolaturi tai mikälie, teline jossa voi katsoa hyvin elokuvia ja mielestäni mys ladata, ja kaikea muuta kivaa. Se siis on hyvin täyteläinen pakkaus kaikkea ja maksaa vähän yli 30 euroa. Sit tietysti 1gt muistikortti, kaiuttimet, jne. Näppäimistöä en kauheasti varmaan tarvii laitteeseen...
Thats it!

-Junttura

Juu sama täällä laitetta on paavottu kuin pientä vauvaa, ilmeisesti naarmut johtuvat siitä liinasta. Eivät ne sisänsä haittaa, ärsyttävät vain. Luultavasti sitten kaikilla on niitä.

Santeri
08.04.2006, 00:21
Suosittelisin tälläista pakettia hankkimaan:
4Digi Super Travel Kit 16-in-1 - PSP:n 16-osainen tarvikepaketti matkalle.

Sisältää:

* 5kpl UMD-pelikoteloita, jotka suojaavat kallisarvoiset pelisi likaantumiselta
* Suurennuslasilinssi, joka tuo pelikokemuksen lähemmäksi sinua!
* USB laturi. Voit ladata konsolisi missä vain mistä löytyy lähin tietokone!
* Autolaturi tupakansytytin liittimeen
* Hätävaralaturi + kaapeli. Paristoilla toimiva avaimenperämalli
* Nahkainen rannehihna
* Puhdistusliina. Poistaa sormenjäljet ja pölyn hellävaraisesti
* Hyvät stero-nappikuulokkeet kätevällä säilytyskotelolla
* Tukeva, vetoketjullinen kantolaukku konsolille
* 2kpl tarroja joilla muuttaa laitteen ulkoasuasta

Itselläni on tuosta tuo rannehihna, kantolaukku(todella hyvä), puhdistusliina, sekä autolaturi.
Tuli mukana kun ostin psp:n
Tietysti noita paketteja löytyy pienempiä ja halvempia ja niitä voi katsoa hintojen kanssa vaikka http://www.verkkokauppa.com/ tuolta
hakusanalla psp tarvikkeet.

Tonzar
08.04.2006, 10:45
Ite en missään nimessä hommais noita lisäkaiuttimia enkä kovalevyä, koska kovalevy vie PSP:stä sen kannettavuuden ja lisäkaiuttimet... noh, miksi PSP:n maksimivolyymi oltaisiin jätetty niin alhaalle ilman mitään kunnon syytä? Äänenlaatu on niissä varmaan kaikkea muuta kuin hyvä.

Mutta näppäimistö tai mikki (oma haaveeni), wow... ne olis hyviä etenkin nettipelaamiseen jos se PSP:llä yleistyisi jossain vaiheessa. Ikävä tosiasia on etten ole vielä kertaakaan päässyt PSP:llä netissä spelaamaan.

Tonski
08.04.2006, 16:33
Eikai edessä mitään kaiuttimia ole? Pohjassa kyllä.

Ei minunkaan käsittääkseni ole ne edessä olevat reiät kaiuttimia. Huomaat kyllä mitkä reiät on kaiuttimia kun työnnät korvasi niiden lähelle. :)

Junttura
08.04.2006, 16:35
Aijaa olen ajatellut aina, ettän ne ovat kaiuttimia, kun muistaakseni ohjekirjassa näytettiin, että ne ovat kaiuttimia. Jos ne ei kerta ole niin mitäköhän merkitystä niillä reiällä on?
Niin, olen vähän samaa mieltä... Luin juuri jostain Pelit-lehdestä esim. noiden Logitechin kaiuttimien arvostelun, niin aika paljon moitittiin. Ja lopputulos tähtinä oli jotain 2 tähteä, eli ei kovinkaan vakuuttava. Vieläpä aika hintavat nuo kaiuttimet. :/ Olen sen verran varma että haluaisin tuon Joytechin Techpack XL:n. Tuosta 4Digin setistä en ole täysin varma kun siitä puuttuu joitakin kivoja asioita mitä on Joytechin pakkauksessa, muutenkaan en löytänyt siitä minkäänlaista kuvaa. Jostain syystä haluan nähdä aina kuvan kaikista jutuista, ennen kuin harkitsen niiden ostoa. :D Tämä on tosi kiva keskustelu, kun näin paljon viestejä tässä.

Aki
10.04.2006, 00:00
Autoon, mökille ja sun muualle ne kaiuttimet ois hyvät. En minä niitä jokapaikkaa suinkaan raahaisi. Tänään tuli sitten tilattua 1 gigan muistikortin data-systemsistä ja lataavan usb kaapelin modpiiri.comista.

Aki
04.06.2006, 11:52
Tällä hetkellä mulla on Logitech Playgear Visor näytönsuoja ja samaa sarjaa olevat Mod kuulokkeet. Ja Dragonplus usb kaapeli löytyy. Ohjekirjassa tosiaan oli että olisivat kaiuttimia ne reiät sinä edessä. :S

Junttura
16.08.2006, 21:17
Jihuu!
Ostin kesälomalla PlayGear Visorin ja se on todella hyvä suoja PSP:n näytölle. Sain sen halvalla, ja se todellakin toimii hyvin ja suojelee näyttöä. Ainut harmi on, että suojan päälle kertyy nopeasti pölyä, muttei se kylläö haitaksi ole.
Ostin myös Joytechin Techpack XL:n, sekin oli melkeinpä loisto-ostos! Tykkään katsella elokuvia sillä telineellä, mutta autossa on inhottavaa kun PSP:n näyttö heijastelee kivasti niin ei voi kunnolla edes pelata. Lisäksi kuulokkeenjakaja oli kiva, kuten autolaturikin. Hyödyllisiä oli myös esim kiva ja tilava suojalaukku tai mikälie. Sitten oli myös kätevä kaapeli missä oli usb-kaapelit ja semmoinen juttu mikä liitetään PSP:n akunlatausliittimeen. Sillä pystyi siis ladata PSP:n akun samalla kun liittää sen tietokoneen ja tekee asioita. UMD-suojuksetkin oli mukavat, mutten itse tarvinnmut niitä muutakuin sillon jos otin elokuvia autoon mukaan jne. Kaikki paketissa on lähes täydellistä, paitsi näytönsuojakalvo (vain 1 kpl.) oli ihan floppi. Se oli todella hankala laittaa PSP:n näytölle ilman ilmakuplia tai muuta likaa välissä. Minulla kävi loppujen lopuksi niin, että meni pilalle koko kalvo, kun siihen tarttui kauheasti pölyä, likaa, ym. pskaa. Onneksi sitten ostin Visorin niin ei tarvitse harmitella sitä typerää "näytönsuojaa".
Ajattelin seuraavaksi ja viimeiseksi ostaa muistikortin PSP:lle. Haluaisin minkä kokoinen muistikortti kannattaa ostaa. 1Gt vai 2Gt? En oikein tiedä kumman voisin ostaa. Haluaisin nimittäin tietää minkäkokoisia on elokuvat PSP:lle siirrettäessä, tai esim. minkäkokoisia ovat pelit ja pelidemot? Olen ajatellut ladata painakin pelidemoja, ja laittaa elokuvia PSP:lle sopivassa koossa ja muodossa. Sitten myös haluaisin siirtää parhainta musiikkia mitä minulta löytyy ja myös hyviä kuvia, ja ajattelin myös ladata virallisilta sivuilta lisätavaraa ja kaikkea. Eli olen ajatellut hyödyntää kaikkia PSP:n ominaisuuksia. Hankimme jossain vaiheessa myös WLANin kotiin, niin voin käyttää verkkopeliominaisuuksia. Mutta, mutta. Kertokaas minkä kokoinen muistikortti on minunkaltaiselle juntille järkevää ostaa?! :)
Nyt lopetan kyllä, moikka! :D
-Junttura

Aki
16.08.2006, 23:35
Tässähän jää kohta häviölle tuossa varustelussa.. Ensi viikolla ostoksille. :) Itse ostin myös tuollaisen kalvon aluksi ja kävi juuri samalla tavalla. :S Sitten ostin tuo PlayGear Visorin. Se on toiminut hyvin. Suosittelisin jo ehkä tuota 2Gt korttia. Hintakaan ei ole enään niin paha. (n.110e)

laba
17.08.2006, 16:44
Ei kai PSP:lle ees oo näppäimistöä olemassa??
Logic 3:n muistaaksein oli moista tekemässä, mutta Sony ei auttanut asiaa (yllätys yllätys) niin projekti hylättiin.
Vai oonko aivan väärässä?

Tonzar
17.08.2006, 20:42
Onhan nyt tullut Sonylta tuollainen Mylo laite jossa on eteen ponnahtava näppäimistö ja jossa ei käsittääkseni ole tukea peleille. Näppäimistöä lukuunottamatta aikalailla turha ostos :( Hintansakin puolesta.

laba
17.08.2006, 20:52
PSP:llähän sais melkeen samat aikaan kun sillä Mylollakin, jos vaan näppäimistön joku kehittäis.

Zandec
17.08.2006, 23:01
Sain muuten selville mitä se "Mylo" tarkoittaa. Se on "My life online".
Tuli mieleen pohdiskellessa tuota...
(pistin väreillä että tajuaa)

Tonski
18.08.2006, 16:11
Meinasin lähiaikoina investoida PSP:n lisäkaiuttimiin. Saa nähdä jääkö pelkäksi aikeeksi.

Junttura
19.08.2006, 13:54
Hm... kiva kun tuli näin paljon taas keskusteluu. Harmi että tuo maksaa yli 100 euroo tai 2Gt:n kortti. Olen nääs varautunut pikemminkin siihen 1 Gt:n korttiin kun sen saa jollain 40 eurolla tai hiukan enemmällä. 110 on aika iso hintaero. :( Se olisi kyllä kiva se 2Gt mutta en haluaisi maksaa ihan maltaita siitä. :I

Jani-
20.08.2006, 17:39
Mä oon kyllä tainnu nähä tuon 2 gt:n kortin jollain 70-90 eurolla jossain.

cossu77
20.08.2006, 20:03
Huomenna tulee 2gt kortti. Tilasin viikolla Verkkokaupasta, hintaan 77,90?. Ei paha hinta kokoon nähden.

Nikkis
20.08.2006, 20:22
http://img104.imageshack.us/img104/2351/psp2tv3yc2.th.jpg (http://img104.imageshack.us/my.php?image=psp2tv3yc2.jpg)
Saako noita suomesta ja paljo maksaa? Laittakaa linkkiä...
Ps. Ihan sama minkälainen se pömpeli on kuhan sillä saa Psp:n kuvan näkymään televisiosta

Aki: Pieni muutos kuvaa koskien.

laba
26.08.2006, 09:58
Näemmä PSP:lle on sittenkin tulossa näppäimistö. (http://pspupdates.qj.net/Flash-coding-contest-from-FITC-and-Silver-platter/pg/49/aid/63251)
Tosin täytyy vielä odottaa ens vuoden kevääseen.

TearTox
26.08.2006, 18:34
Hyvällä tuurilla joku kirjoittaa ajurit infrapuna, wifi tai serial interface(kuulokekauko-ohjain) näppiksille jo ennen vuodenvaihdetta.
Jotkut ovat hakkeroineet kuulokekauko-ohjain porttia siten, että ovat saaneet GPS paikantimen lähettämään dataa sitäkautta karttaohjelmalle. Ihmettelen, miksei näppäimistö säätöjä ole tullut julkisuuteen. :|

jere13
29.08.2006, 11:04
Niin tosiaan mä omistan sellasen suojan ja ihan kätevähän se on vaikkei senkaa voi pelata. 8)

Aki
29.08.2006, 15:26
Meinaat sitä kalvoa? Se tosiaan tekee siitä kuvasta aika oudon.. En ymmärrä miten jotkut sitä voi käyttää. :D

Junttura
04.09.2006, 22:08
Emmäkää tajuu, se o iha hirvee se kalvo!

Aki
04.09.2006, 23:27
Ja eniten ärsyttää se että tuohonkin piti 10e laittaa. Ei jaksanut mennä takaisin liikeeseen valittamaan.. Kuitenkin vastaus olisi ollut ''sen kuuluukin olla sellainen'' Vaikka varmaan sen kyllä oikeastikkin kuulukin olla. Olisi taas pitänyt vähän netistä lueskella eikä vain hypätä pyörän päälle ja lähteä kaupungille polkemaan vain ajatuksena suojata psp:n näyttö mahdollisimman nopeasti. :D

Ensi kuussa muuten kun saan vähän rahaa niin varmaan vihdoinkin ostan ne kaiuttimet. ;)

Nielsen
05.09.2006, 00:05
Joskus jos rikastuisi ja saisin ostettua psp:n ,niin varmaan jonkinlaisen suojan hankkisin kaiken maailman pikku rähmäkäpäliltä. Mutta aina kaikkea ei voi saada

Henkru
05.09.2006, 09:37
Taitaa nytten mennä toi 2gb ostoon, kun tila loppui jo tosat mb kortista.

Jani-
05.09.2006, 15:25
Ei kyllä liity tähän aiheeseen mutta en uuttakaan nyt tee:Anzathemanza pelaatko oddworld peliä? itse pelasin ennen ps1 oddworld abes exodys tai joku tollanen.

Junttura
05.09.2006, 22:15
Mullaki riittäs jo rahat jo vaikka minkä kokoiseen muuistariin. Mutta oon vaan niin tarkka, että mietin ostaisko 1 vai 2Gt kortin? Vai pitäiskö ostaa 4Gt, enpä kyllä usko. Kun ongelmana on se, etten ole varma kuinka paljon tilaa tarvitsen...

Aki
05.09.2006, 23:14
No mitä aiot laittaa kortille? Jos esim. varmuuskopioita ja elokuvia haluat samalle kortille tunkea niin ei 1Gt oikein riitä.

Suosittelen kyllä tuota 2Gt jos ylimääräistä löytyy.

Nikkis
06.09.2006, 09:09
Aargh!! Kaikki vaan skippaa mun kysymyksen... Ootte te ilkeitä :)

Aki
06.09.2006, 15:53
Tai sitten kukaan ei tiedä vastausta tjsp. Itse voin kyllä sanoa että en ole tuollaisiin suomessa törmännyt.

Junttura
06.09.2006, 19:01
Niin se ois kyl ihan kiva se 2Gt-muistikortti.
Tuli muuten mieleen, että miksei PSP:lle tehdä erillisinä lisävarusteina nuo valkoiset kuoret, kun en haluaisi ostaa uutta PSP:tä valkoisten kuorien takia. Kun uusissa kuorissa saisi tavallaan uuden näytön, jossa ei olisi naarmuja. Koska eihän se näyttö paljaana ole vaan sen päällä on ainakin omasta mielestäni noissa kuorissa oleva juttu. Niin sillon sais tavallaa naarmuttoman näytn jonka vois heti suojata silä Logitechin PlayGear Visorilla, jossa itselläni on muutama viiru? En kyllä tiedä miksi. Pesin sen ja kuivasin sen mikrokuituliinalla, jottei siihen tarttuisi mitään ylimääräistä nukkaa esim talouspaperista. Ja muutenkin jos sormella vahingossa jätän jäljen siihen suojukseen niin pyyhin sen sillä mikrokuituliinalla. Joten kiva jos siihenkin tulee jotain vammasii viiruja. Mut kuitenki, miksei PSP:lle tehdä erillisinä lisävarusteina valkosii kuorii?

Henkru
06.09.2006, 21:28
^ Kyllä PSP:lle tehään erilaisia kuoria. Myös valkoisia. Tääl foorumilla musta oli linkki jostain mistä niitä sai ostaa, mut ne oli sit jostain ulkomailta. Suomeen kai ei ole veilä rantautuneet, mutta jossain PSP Hacking 101 jaksossa oli kourten vaihtamisesta.

Henkru
07.09.2006, 15:38
Nytten on tilattu 2gb kortti Data-Systemistä. Oskomattomat 69.90 ?.

PS. Nytten kilahti postiluukkuun. on muuten nopeatoimitus tuol Data-Syatemissä

Junttura
11.09.2006, 22:19
Okei...

Henkka360
17.09.2006, 13:09
Ostin kaverilta 2gt muistikortin 50e aika halpa mun mielestä :D

Konsu
22.09.2006, 14:29
Suosittelen hankkimaan Location free playerin! Saa katottuu tv:tä sun muuta. Huono puoli on vaa hinta.

Anjo
22.09.2006, 15:27
paljohan tollanen sitten mahtaa maksaa?

Henkru
22.09.2006, 16:24
Näyttää olevan Verkkokauppa.comissa 289.9? Tässä vielä linkki. (http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13499)

Junttura
22.09.2006, 16:45
Kallista puuhaa

jorgos
27.10.2006, 01:40
MinunOmaPakkaus:

2gt muistari
Phillips Xtra-Bass kuulokkeet
USB-johto
Value Pack

Lippi
28.10.2006, 21:22
Itse ostin (kun halvalla sain ;E) erilliset kaijuttimet psp:lle. Ne saa kätevästi taitettua taakse, tai takaa psp:n ylle. Ne käyttää erillistä virranlähdettä, yhtä aaa patteria, joka mahdollistaa kovemman äänen. Täysillä ääni rätisee, mutta puolillaan se on psp:n täysiä vastaava. Tuo tietysti vähän lisää bassoa PSP:n normaaleihin bassottomiin kaijuttimiin mutta muuten: TÄYSIN TURHAT. Uskokaa pois. Mielummin panostan kunnon nappikuulokkeisiin. 8e posteineen.

Olen myös hankkinut ulkoisen paikan PSP:n akuille. Harmikseni huomasin että se vaatii myös johdon. Onneks kotoa löytyi joku Sonyn oikeanlaisella päällä varustettu 4,5v laturi. Tuo vaatisi 5v, mutta 4,5v riittää onneksi. Kelpo systeemi kun on 3 akkua, yksi laukkuun, yksi psp:hen ja yksi laturiin. Itsellä kun tuppaa meneen akku/päivä aina koulussa niin kotiin päästyä voi heittää käytetyn laturiin ja nappaa laturista yhden laukkuun ja laukusta yhden psp:hen ja kierto käy.

Olen varmuuskopioinut Socomin ja locorocon, musiikkia on joku ~10 kappaletta, koko 1G kortti täynnä. Isompi kortti olis pop. Onneksi sain tuon Nokian N91 puhelimen jossa on valmiiksi 4g tilaa musiikille.

Mulla oli joskus joku näytönsuoja joka kiinnitettiin kahdella ruuvilla psp:n päälle, ja joka oli pyörivä ja taipui moneen suuntaan. 4e maksoin ja pari viikkoa se kesti. Muromuovia kun oli. Onnistuin jättämään bussiin yhden psp:n vakiona tulevan pussukan, ja kun kaverin oman ostin niin hukkasin senkin heti seuraavana päivänä. Hauskinta on että hukkasin tavaran joka piti vaihtaa tuohon näytönsuojaan samana aamuna kun piti vaihtaa.

Että silleen. Pitäkäähän parempi huoli kamoistanne :) lista tavaroistani:
- Ulkoinen akkupaikka (Hukkuneen laturijohdon tilalle), *** tähteä. Tarvitsee 5v jännitteenmuuntimen samanlaisella päällä kuin PSP:n normilaturissa. http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=39516118
- Stereokaijuttimet. Halpaa ja turhaa, ** tähteä. http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=39225829
- 2 psp:n normipussukkaa, hoitaa hommansa & hukkuu huomaamatta.
- PSP:n näytönsuoja. Halpa ja heikko, mutta kätevä. *** tähteä.
- Hyvät JVC:n nappikuulokkeet 3e. Hintansa väärti. ****
- 1G kortti, pienempää en hankkisi. ****

ps. Kannattaa olla koskematta millään tavalla siihen PSP:n näyttöön. Kunnollisia kameroita myyvät liikkeet myyvät kyllä parempiakin liinoja jos siihen näyttöön on pakko koskea =)

Edit: Löytyykö noille UMD-levyille asemia, e ttä vois tietokoneen kautta hyödyntää noita levyjä? UMD-levyistä on kuitenkin mainostettu sen 2G löytyvän tilaa 8 )

SW
03.12.2006, 11:57
Tuli tuossa tilattua viikko sitten Ebaysta 2gb muistikortti (Sony) hintaan 36?. Tuo hinta sisältää postit ja vakuutukset.. :D Toimituskaan ei kestänyt kun vajaan viikon. En oikein ymmärrä millä nää suomipuljut pysyy pystyssä niiden hinnoilla :?:

Tonzar
03.12.2006, 16:36
Jum*alauta... pitää alkaa selailemaan eBayta :D

Aki
03.12.2006, 18:32
Kannattanee tuolla hintatasolla varmaan samantien se 4gb ostaa niin ei tarvitse taas kohta olla uutta hommaamassa. :wink:

topias mäki
21.01.2007, 18:33
Siis kyllähän siihen erillisii kuorii tehään. Mä en nyt muista mistä, mut joskus täällä oli juttuu, et niiit saa jo!

Jesse
21.02.2007, 01:38
Tietääkö kukaan mistä noita 4gb:n muistikortteja saa?

ISO-B
21.02.2007, 08:47
Hmm. Kävin eilen kirpparilla ja oli uusi memory stick pro duo kortteja(sony? en ihan varma) 2 gt oli 45 ? ja 4 gt oli 95 ?. Eikös nuo ole aika halpoja?

Itteltä löytyy se suojakotelo Playgear pocket(17,90 ? Gigantista), Kossin spark plug kuulokkeet että pystyy kuuntelemaan psp:stä musiikkia, koska ne psp:n omat kaijuttimet on paskat. Ja sitten tietenkin 2 gt muistari.

Sameman
27.02.2007, 18:00
Tietääkö joku psp:n kamerasta? Saako semmosia Suomesta? Ku uusimmissa versioissa näkyy photon kohdalla camera :?

Aki
27.02.2007, 19:45
Ei ilmeisesti vielä suomesta saa. Saas nähdä milloin tänne rantautuu.

ananas000
11.03.2007, 20:30
Kannattee ostaa tommonen Logitech Playgear Pocket PSP se maksaa alle 20e se on aika hyvä se suojaa psp:tä pieneiltä iskuilta. Ja teitenkin Usb kaapeli jolla ladata musiikkija ja pelejä ja yms.. Ja iso muisti kortti

eldolmio
11.03.2007, 20:44
Itellä ainakin on CREATIVE TRAVEL SOUND lisäkaijutin. Se ei ole varsinaisesti psp:lle tehty, mutta kun se kerran siinäkin näytti toimivan niin ei siinä mitään. Se on ihan kätevä. Hinta oli kylläkin lähelle viittäkymppiä ja se toimii myös tietokoneen kaijuttimena ja kännykän.

laageri
11.03.2007, 20:48
itsellä on [PSP Recharge Grip (tulee ohjaimen näköinen psp:stä ja siinä on lisäakku kahvojen sisällä)
ja Insmat Lisäakku- tarjoo 250% enemmän virtaa. :wink:

Proof Fin
12.03.2007, 14:46
itsellä on [PSP Recharge Grip (tulee ohjaimen näköinen psp:stä ja siinä on lisäakku kahvojen sisällä)

Joo, tuo PspGrip-systeemi on (oli :) ) aivan LOISTAVA, kuten olen jossain muussakin topicissa hehkuttanut.

Zero
30.03.2007, 15:47
Nyt tuli ostettua Playgear Pocket + muuta sälää (paketissa mukana) 9,90? Stokalta Hulluista Päivistä. On se muuten hyvä toi PlayGear Pocketti. :D

santei
10.06.2007, 16:17
Itse ostin juuri 4 gigan kortin, Visorin, Visor Extremen, Joytech techpack XL, akkulaturi, tehoakku, Wifi MAX PSP, Koss Spark Plug, 2.1 kajari sarjan ja vielä GTA:VCS. :D Nyt PSP:ni on täydellinen<3 ;D

E: Unohtui Playgear Street kantolaukku. :d

Proof Fin
10.06.2007, 16:40
Tais vähän rahaa palaa? :)

santei
10.06.2007, 16:47
Kyllähän sitä paloi joo. :D

eldolmio
12.06.2007, 22:29
Paljon? Kattelen jos Espanjasta löytys jotai jännää ni tot helv. ostan kaiken.

santei
12.06.2007, 23:00
Kyllähän se kolmen sadan puolelle hyppää kun tuo 2.1 sarjakin tuossa on.. :)

miksu4b
16.06.2007, 00:44
No voi hitto mulla ei oo ku tämmöne setti:

Psp ( 3.40 OE-A )
Logitechin suojakotelo ( Suosittelen tätä )
Lisä akku/Teho akku mikä lie :) ( Kätevä pitkillä matkoilla )
2x Usb-Johto ( Reilu 1,5m ja alle 0.5m )
Laturi :D
1gt Memory Stick ( En tarvi isompaa )

Lisäksi myin juuri Logitechin kaijuttimet ( Ostin 25€, Myin 20€ = Turhat!! )

Edit: Ja sit viel Tekken:DR ja Psp Revolution :)

Tetrix
16.06.2007, 19:54
Olen ajatellut tilata Sonyn Headsettiä ja pari päivää sitten ostin 1gb muistikortin.

Reiska666
21.06.2007, 13:48
Saakos mistään sellasta telinettä jossa voi katella elokuvia ja siihen saa vielä laitettua kuuloke-johdon kiinni? Mullon joku joytech latausasema jossa voi niitä leffoja kattoo mutta ei saa kuulokkeita kiinni, vaan pitää pspn omilla kaiuttimilla kattoo. Vähän huonot kattoo keskellä yötä, kun täytyy pitää äänet hiljaisella. :(

EDIT: Eipä ole kummoisempia härveleitä tullut osteltua tälle PSPlle. Pistämpä listaa kun jaksan, ei siitä kyllä pitkä tuu.
Jaa niin saakos sellasta koteloo PSPlle jonka voi laittaa vaikka vyölle ja siihen sais kanssa kuulokkeet kiinni? Kun vaikka pyöräilee niin ei viittis taskuun laittaa sitä kun voi tippua tai kolhiintua.

Eliass
24.06.2007, 04:10
Mistäs sais semmosen isomman tatin ku näin yhes videos sellasen?¿ :shock:

eldolmio
25.06.2007, 15:00
Multa, voin myydä jos haluat. Kuvan toki saat. Yvtä.

25.06.2007, 21:13
Multaki löytyy toi iso tatti. Mulla on vaa se korkeempi malli mikä on parempi ku toi dolmion omistama matala :)

Eliass
26.06.2007, 13:26
Tulipas tilattua tällanen (http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?cPath=27_46&products_id=1120&osCsid=e573c0001a996ed70ea1d2eb44ab8b28) :)

Toniu_
26.06.2007, 16:45
Näyttää kyllä tuo hieman turhalta. Tai ainakin omassa käytössä sillai ettei tule tarpeeseen tuo.

blim360
30.06.2007, 19:33
Mahtuuko Joytechin Visor Screen Protector tai Logitechin ArmorLite PSP:n päällä suojalaukkuun joka tulee Value Packin mukana? Ja onko nappeja vaikeampi painaa kun tuo ArmorLite on päällä?

kirler
03.07.2007, 17:07
Verkkovirta- vai USB-kaapeli

Mitä mieltä olette, kumman kautta PSP:hen saa ladattua virtaa nopeammin: verkkovirta-adapterin vai USB-adapterin kautta? Odottavan (downgreidaavan) aika on pitkä kun akun lataaminen vaadittuun 75%:iin tuntuu kohtuuttomalta ;)

Keo
04.07.2007, 03:51
Reiska666!

http://www.gamelife.fi/?viewproduct=3744 siinä sulle

Kahdet kuulokkeet ja ääniulostulot.

Reiska666
14.07.2007, 22:45
No tollanen pitää hommata! Täytyy kattoo saako mistään muusta nettikaupasta kun tosta gamelifesta oli jotain "pahaa" juttua täällä. :D

EDIT: tolla jutulla saa muitakin muistikortteja kiinni PSPhen :D http://www.polarpanda.com/store/product ... ts_id=1187 (http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?cPath=27_46&products_id=1187)

Keo
14.07.2007, 22:55
joo mut toi o aika turha, ku toi ei tue 4gb, tai sitä isompia kortteja :(
jos tukis, nii mä varmaa ostasin ton heti ja hommaisin 2x 8gb korttia :D

E: aika tyhmää ku ne väittää tuolla: "Tämän laajennusadapterin avulla voit tuplata PSP-konsolin muistikapasiteetin."

-Abu-
20.07.2007, 22:02
Onkos kellään kokemuksia Joytechin Carry Case kantolaukusta PSP:lle? Kun CDON (http://www.cdon.com/main.phtml?prod=516515&nav=4183&navroot=905&page=product)issa näkyisi olevan tuollainen vain kympin niin tekisi mieli tilata. Hyvältä ainakin näyttää, kun laukkuun mahtuu 3 umd-kiekkoa mukaan, niin ei tarvitsisi kantaa niitä pirun koteloita aina mukana.

28.07.2007, 16:45
Mite noi mikit pöspile? Voiks käyttää iha omaa mikkii ja mite se liitetään? Tarviiks mitää välikappaletta?

Portgas
28.07.2007, 17:05
Mie oon ostanut psp:hen nämä:
Sellanen paketti jossa tuli PSP:n suoja kotelo semmonen pehmeä, sitten siinä oli kotelossa oli paikka peleille ja johdoille ja siinä tuli mukana nämä johdot myös: Auto laturi, data kaapeli, kuulokkeet ja jotain muuta maksoi 20€

Kajarit, tilasin vasta sain ne pari päivää sitten.

Ja eilen tilasen koneesenn 2 gigan muisti kortin.

ArtoD2
30.07.2007, 15:26
Modpiiri.com:ista tilasin valkoisen etukuoren ja silikonispärdärin koneen ympärille.

Verkkokaupasta tuli 4Gb kortti ja USB data/lataus piuha... nyt alkaa olemaan kohta kone ojennuksessa

ArtoD2
01.08.2007, 16:47
Ja nyt se valkoinen kuori on paikallaan... aika paljon mukavampi kuin kiiltävä musta... ei sormenjälkiä ja kone on "paremman" näköinen... Silikonispärdäri on aika OK, jos ajattelee otetta koneeseen, mutta muuten aika turha vekotus... no ei ollut kallis härpäke... 4Gb kortti ja toi lataava USB piuha on aivan ehdoton... toimiva combo... suojakalvoja näyttöön on nyt reilusti, eli voi vaikka kissoja nakella...

Janu89
01.08.2007, 17:56
Eilen laitoin modpiiri.comista 4 gigan kortin tulemaan. 8)

Ziikrik
07.08.2007, 14:07
Omistan logistek playgear street kanto laukun suosittelen lämpimästi niille jotka matkustavat paljon

PsychoMantis
09.08.2007, 15:01
No, melko ehdoton ostos olisi jonkunnäköinen Joypad-grippi, laturilla tai ilamn. Sormet kiittävät.

sunix!
10.08.2007, 23:11
*poistettu*

-Abu-
10.08.2007, 23:39
Tuollainen grippi olisi kätevä. Ei vain tunnu löytyväm mistään suomalaisesta kaupasta. Verkkokaupasta joskus kyselin milloin saavat noita ja heillä ei ollut mitään tietoa.

PsychoMantis
11.08.2007, 12:12
^ Eipä juu. Itse laitoin Amazonista tilaukseen.

Furry
11.08.2007, 17:06
1seg-digiviritin, tehoakku, kantolaukku, uudet korviin uppoavat kuulokkeet ois ostoslistalla..
Tällä hetkellä on erikseen ostettu vain tuo 4gt kortti, maksoi 57e datasystemsiltä. Sitten olen ostanut mp3-soittimelleni pienet PINKIT kaiuttimet joita välillä käytän psp:n kanssa, PSP:n omat kajarit ovat melko surkeat ja vaimeat.

- Furry

Vaderi
11.08.2007, 21:03
Logitech playgear pocket (tjsp) nimistä koteloa suosittelisin lämpimästi, se suojaa psptä tehokkaasti kolhuilta ja naarmuuntumiselta. Elukuvaelämyksiä ajatellen se toimii myös telineenä, joten hyötyä tulee silläkun suunnalla. Hyviä matkakokoisia kaiuttimia EI ole olemassakaan, hanki hyvät kuulokkeet. Esimerkiksi Kossin PortaPro-kuulokkeet olisivat hyvä valinta, ehdottomasti hintaluokkansa paras äänentoisto. Kun olet kuunnellut vähän aikaa hyvillä kuulokkeilla, et taatusti ikävöi halpoja ja huonoja kauittimia.
Tupakansysytinlaturin saa muistaakseni halvalla modipiiri.comista, omaa kokemusta sen toimivuudesta ei minulla ole mutta se olisi varmaan kätevä pitkillä automatkoilla.

temezze
11.08.2007, 22:12
minulla on tuo Logitech Playgear Pocket. On suojannut psp:tä hyvin.

WcDuck
14.08.2007, 16:40
Olisiko tämä mielestänne hyödyllinen ostos?
http://www.konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=9/31/4688

-Abu-
14.08.2007, 16:44
On erittäin hyödyllinen ostot. Itse Heinäkuusa tuon ostin ja en sen jälkeen ole katunut. Nuo tatit ovat juuri sopivia minun sormilleni (tai oikeastaan yksi niistä on se paras). Ja eipä tuo hintakaan päätä huimaa.

WcDuck
14.08.2007, 17:00
Kiitoksia tiedosta, sellanen lähti postiin. 9€ ei tosiaan ole paha hinta mukavuudesta.
Olen nimittäin monet kerrat kironnut tuon analogijämän takia. ;)

Olisin toki voinut tuon noutaakkin, mutta kun tk:t on ilmaset niin mihin tästä perseensä jaksaisi nostaa. :D

Junttura
14.08.2007, 20:28
Mistäs saisi hyviä näytönsuojakalvoja, jotka mielellään tekisivät näytöstä ei-kiiltävän ja jotka olisi helppo laittaa hyvin näyttöön kiinni? :) En halua vain yhtä, sillä ostin kerran jonkun Joytechin pakkauksen jossa tuli vähän kaikkea ja mukana tuli vain yksi kalvo jota en millään saanut kiinni ilman ilmakuplia ja siihen tarttui heti pölyä ja karvoja (tarrapintaan).

Logitechin PlayGear Pocket näyttäisi todella hienolta, mutta periaatteessa se olisi vain turha hankinta, sillä minulla PSP:n vakio suojapussukka ja Joytechin pakkauksessa mukana tullut tilava ja hyvä suojakotelo, johon saa myös UMD:t. Taisi olla joku Joytech Techpack XL.

frest
14.08.2007, 21:51
Itse tilailin eilen modpiiri.comista valkoiset kuaret.

WcDuck
16.08.2007, 13:13
On muuten todella hyvät näppäimet, ja valinnanvaraa löytyy! Miten olen edes voinut koskea tuohon joystickiin ennen näitä näppäimiä. :D

frest
16.08.2007, 16:40
Itse tilailin eilen modpiiri.comista valkoiset kuaret.

Jotka saapuivat tänään.

WcDuck
26.08.2007, 09:40
Tukeeko tämä (http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=8/30/3952) myös PSP:tä? Jos tukee, niin onko aivan saletti?
Säästäisin abaut kympin verrattuna tähän (http://www.gamelife.fi/?viewproduct=5084) joka on hintavertailun halvin infon mukaan PSP:tä tukeva.

kes0
28.08.2007, 20:51
Ostin jotku paskat kuulokkeet :)

Szyo
29.08.2007, 17:01
Tukeeko tämä (http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=8/30/3952) myös PSP:tä? Jos tukee, niin onko aivan saletti?
Säästäisin abaut kympin verrattuna tähän (http://www.gamelife.fi/?viewproduct=5084) joka on hintavertailun halvin infon mukaan PSP:tä tukeva.

Helpompi ostaa ihan wlan boxi joita saa jo n. ~40e

WcDuck
29.08.2007, 17:10
Linkkiä muuten en usko.

Ziikrik
25.09.2007, 19:23
Minä ainakin aion osta sen psp:kameran. Aivan mahtavaa 4 gikan muistikortille kymmeniä tuhansia kuvia ja 2h video kuvaa. Suosittelen lämpimästi

Yok
25.09.2007, 23:40
Polarpandan nettikauppaan muuten tullu tyylikkäitä mustia kantolaukkuja. Aikasemmin oli vaan valkosia...
Mahtuu hyvin muistikortit ja kamerat sun muut tohon. 8)

http://www.polarpanda.com/store/product ... ts_id=1205 (http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?cPath=27_46&products_id=1205)

http://www.polarpanda.com/store/images/PSP_CarryBag2_1_L.jpg
http://www.dealextreme.com/productimages/sku_4599_2.jpg

kalma
26.09.2007, 11:42
Mitenhän on uuden slimin laita et passaako samat suoja kotelot siihen? ym. lisävarusteet?

Aki
27.09.2007, 18:08
Saattaapa ainakin osa passata. Tuo uusi mallihan on kuitenkin hiukan pienempi. Itse ostin tosiaan tuossa aika vasta tuollaisen Playgear Collection paketin. (sisältää esim. playgear pocket kotelon) Muuten olisin ostanut pelkän kotelon mutta tuon isomman paketin sai stockmannilta halvemmalla mitä tuon pelkän kotelon marketista. :D (17e)

Myöskin 2gb muistikortti (sandisk) tuli tilattua, suunnilleen 30 euroa posteineen famikosta.

kalma
28.09.2007, 15:07
Niin mäki aattelin et kyllä passaa osa mut olis kiva tietää et mikä ei passaa ettei osta turhaan?

ONEFORALL
27.02.2008, 18:14
Kauas tämä akku noin kestäisi pelausta?
http://www.e-ville.hk/product/view/?id=529

Leinonen
27.02.2008, 18:26
Varmaan tuplasti

Lagitech
03.03.2008, 21:00
Kysyn nytten täälläkin tälläistä asiaa, että voiko tolle UP mod piirille asentaa Custom Firmwarea ilmain mitään Pandora akkuja?

Lanius
14.03.2008, 22:24
Itse pistin 4gt muistikortin tilaukseen tuossa pari päivää sitten, verkkokaupasta tilasin ja sitten tilasin setin jossa on: Kuulokkeet, "hätälaturi"(paristotoiminen laturi), autolaturi, 12UMD koteloa, 4suojakalvoa näytölle ja suojakotelo.

Polarpandassa törmäsin slimille tarkoitettuun kahvahökötykseen, johon PSP tökätään kiinni ja näin siitä saa suunnilleen vastaavan otteen kuin pleikkari ohjaimesta, onko joku nähnyt niitä fatille? Ja onko näitä "etupaneeleita" joita modpiiri.com:ssa myydään, vaikea asentaa, kun ajattelin sellasen tilata jos tuo nykyinen etuosa vielä naarmuuntuu, alkaa kohta häiritä elokuvien katsomistakin : / Ja löytyykö jostain jotain erikoisempia "etupaneeleita" jollain kuviolla tai jotain?

Entä osaako joku suositella jotain hyviä lisävarusteita? Kaiuttimia en ole kuitenkaan sitten ajatellut hankkia, tuossa paketissa, jonka tilasin, saan kuitenkin suhteellisen hyvät kuulokkeet, niin en tarvetta kaiuttimille nää.