PDA

Näytä koko versio : WipEout Pure

Junttura
28.02.2006, 21:19
Moi taas.
Oon vähän miettiny kun mulla on PSP:llä WipEout Pure-peli. Niin sen pelin kotisivuiltahan saa vaikka mitä erilaisia latauspaketteja. Haluaisin vain tietää kun minulla on 32 Mt:n muistikortti jossa tilaa 26 Mt, niin mikä tai mitä noista latauspaketeista siihen kannattaisi ladata. Omistan nimittäin tuon muistikortin kokonaa WipEout Purelle. Minulle musiikki ei ole yhtä tärkeää kuin pelisisältö, joten osaisiko kukaan sanoa mikä tai mitä noista paketeista kannattaisi ladata, jottei muistikortti menisi täyteen turhaa tavaraa?

-Junttura

Tonzar
01.03.2006, 15:24
Enpä ole edes koko peliin tutustunut. Tässä vois samantien jutella muutenkin tosta pelistä. Voittaako Burnout Legendsin? (Ainoa ajopeli PSP:lle jota olen kokeillut)

Junttura
01.03.2006, 21:45
En oikein tiedä, itse en ole pelannut Burnouttia PSP:llä. Omasta mielestäni WipEout Pure on aivan mahtava peli, se on kivan omalaatuinen, ja sen kontrollit oppii helposti. Rakastan pelin hienoja ratoja, niitä löytyy niin uusia kuin vanhoja muista konsoleista tuttuja. Ajoneuvot ovat hyvin suunniteltu, muutenkaan en ole löytänyt pelistä paljoakaan vikaa, enkä yhtäkään bugia. Latausajat ovat vähän turhan pitkiä, grafiikka on todella hyvää (en olisi uskonut käsikonsolilta). Välillä tietenkin ärsyttää kun ei voita millään joitakin ratoja ja tekee mieli paiskata koko laite seinään. Kilpailevilla aluksilla on hyvä teköäly, kilpailutapoja ym. on monia erilaisia, eli vaihtoehtoja on monia. verkkopeliominaisuutta en ole päässyt kokeilemaan koska ilmeisestikään täällä päin kukaan ei omista PSP:tä. Muuta en nyt hätäiseen keksi tähän, mutta jos esittäisitte vaikka kysymyksiä, niin voisin kertoa lisää... Jos itse saan päättää niin WipEout Pure on paras peli, koska muita pelejä en omistakaan, enkä ole päässyt kokeilemaan. Piakkoin kyllä ostan uuden pelin, mietityttää vain mikä. The Sims 2 olis kiva ja niin myös GTA LCS. Täältä löytyy onneksi jo tuohon viittaava keskustelu, joten eiköhän se sitten enemmistön äänillä ole tuo GTA LCS. =)

Tonzar
01.03.2006, 23:34
Pitänee kokeilla. Eikös se muuten ole WipeOut Pure?

Junttura
03.03.2006, 16:24
En ole ihan varma, minulla on vaan mielikyuva siitä että se kirjotettaisiin niin...

TearTox
05.03.2006, 14:20
Se kirjoitetaan Wip3out Pure

Tonski
06.03.2006, 19:54
No on tullut tahkottua noita WipeOutin muita osia pleikoilla läpi mutta muuten ei ole tullut tutustuttua. Kannattaa ladata niitä Gamma pack kenttäpackeja, mistä saa uusia kenttiä. Muistaakseni sellaisia oli siellä.

Junttura
08.03.2006, 16:41
Kiitti vinkistä, taidanpa noita Gamma packeja ladata... =)

Santeri
12.03.2006, 00:29
Kannattaako kyseinen peli ostaa kun tätä saa nyt jo 25 euroon, yllätys yllätys
Gigantista.

Tonzar
12.03.2006, 10:52
Oho. Jaa että niin halvalla saa UMD-pelejä nykyisin! No se riippuu tietysti itsestäsi ja onhan tuo Wip3out Pure hyvä peli. Itse en ole sitä kyllä paljoakaan pelannut. Suosittelen GTA:ta jos sen saa samaan hintaan (tuskin?).

Junttura
12.03.2006, 13:23
Omasta mielestäni se on todella hyvä peli, joten suosittelen sen ostamista. Se poikkeaa yllättävän paljon sellaisista normaaleista autopeleistä, jne... Minulla on ollut aina hauskaa sitä pelatessa! Siihen voi ladata kaikkea kivaa ja siinä on moninpelimahdollisuudetkin.

Ainiin, katsoin pelin koteloa ja huomasin, että se kirjoitetaan kylläkin WipEout Pure, eikä Wip3out Pure...

-Junttura

Santeri
12.03.2006, 16:50
Oho. Jaa että niin halvalla saa UMD-pelejä nykyisin! No se riippuu tietysti itsestäsi ja onhan tuo Wip3out Pure hyvä peli. Itse en ole sitä kyllä paljoakaan pelannut. Suosittelen GTA:ta jos sen saa samaan hintaan (tuskin?).

Kyllä se minusta ihan semmonen peli oli että siittä tuon 25 euroo vois maksaa kun demo oli tuossa medievil pelissä(jos kiinnostaa niin katso kirpputorille) mukana. GTA:ta ei saa tolla hintaa ainakaan tietääkseni.

Zandec
09.05.2006, 23:29
WipEout on kyl hyvä peli kaikinpuolin, mutta oon ollu Kolmanneks vaikeimmalla vaikeusasteella "Flash->Beta cupissa" jo kaks viikkoa jumissa...
Tarvitset öhöm.. sinnikkyyttä ja kylmät hermot xD
(en oo koko aikaa sitä yrittäny, ku kyllästyin.. mutta time attackia oon kyllä ajellu) :D

Junttura
11.05.2006, 18:35
Mä oon pelannu Single Racessa Betan läpi mut en oo viel menny Tournamenttii, et saisin uuden tason tai jtn. Pelaan siis tällä hetkellä Classic-osaston ratoja joita minulla on tällä hetkellä 2. Gamma-paketinkin sisällön olen käynnyt jo läpi ainakin Single Racessa. Olisi kiva tietää milloin saisin niitä uusia vaikeustasoja, esim. mulla on nyt vaan Vector ja Venom.

Aki
11.05.2006, 21:59
Mä alotin tänään ton pelaamisen. Ei oikein ole vielä kerennyt kunnolla syventyä.

Zandec
12.05.2006, 21:42
Mä sain ton "Flash" tason ku ajoin Venomin tournamenteissa Alpha -> Beta ->Ascension (eli Alpha ja Beta yhessä)->Descension (alpha,beta ja gamma radat randomina) en ole varma että pitääkö sitä descensionia välttämättä ajaa:D Jos tulee kysymyksiä kysy vaikka multa. Sen mä sanon näin etukäteen että kannattaa ajaa siis niitä tournament kilpailuja edetäksesi...

Milläs aluksella sä ajelet Junttura? (muutkin voi vastata millä itse ajaa)

Junttura
17.05.2006, 18:21
Joo munki pitää nyt pelata Ascension-tournamentti, mut en viel oo pelannu, koska siin o niin paljon niit ratoja, et pitää olla vähän enemmän aikaa sen pelaamiseen ja muutenkin kärsivällisyyttä ja intoa. :) Kiva, että täällä on muitaki jotka pelaa WipeOut Puree. Viel kivempaa ois et vois pelata langattomasti moninpelinä sitä jonkun kanssa... :S

Zandec
17.05.2006, 19:56
Jep, sama ongelma:D ei oo lähistöllä psp:n omistajia:[
kiva ku joku järvenpääläinen ees älyis ostaa sitä...

Aki
17.05.2006, 21:22
Mullakin on vähän samaa ongelmaa mutta yhdellä tutulla samalla tiellä on psp. Ei olla vielä keretty pelata mutta tarkotus ois. Ja yks toinen kaveri on ostamassa laitetta.

Zandec
17.05.2006, 23:22
kannattaa kokeilla:D veikkaampa että se voi olla aika hauskaa ku ei tarvii pelata samasta ruudusta (esim. Ps2 jaettu ruutu pienellä töllöllä on harvinaisen tuskallista)

Aki
18.05.2006, 08:07
On tuota jo kokeiltu muinoin gameboy laitteilla. (omistin gbc,gbasp ja ds) Tosin nyt on paljon paremmat grafiikat ja langaton. :)

Zandec
18.05.2006, 21:53
Juu:D mäkin omistan gba:n ja jotai kolme peliä, mutta en saa enää mitään iloa irti ku kannettava ominaisuus meni ikäänkuin "rikki". patterit ei enää ottaneet kosketusta ja jostain syystä AC adapteri (verkkovirta) toimii vielä joten joudun pelaamaan virtalähteen lähellä eli kotona...

pelit gba:ssa Super mario bros. 3, Metroid fusion ja Metroid Zero mission

Junttura
20.05.2006, 12:17
Ääh, en vieläkään oo pelannu ascensionii. Sisko pelaa nyt ekaa kertaa mun PSP:llä WipEoutin Single Racee. Neuvon sitä vähän välii ja pelkään jostain syystä mun PSP:n puolesta. Mutta ihmeellistä, että siskoni tuli 3. sijalle heti ekalla single race-ajollaan, kun minä olin aluksi aina vikana! Huoh, siskostani tulee sittenkin vielä jotain. :D

Junttura
20.05.2006, 12:20
Nyt se oli 2. sijalla yhes vaikees radassa Alpha-tasolla missä on hirveet mutkat ja mul oli hirveet ongelmat siinä aluks. Mutta tämä tyttö vaan reippaasti ajaa siellä ja tulee toiselle sijalle! Miten on mahdollista, että siskoni on parempi alussa kuin minä silloin joskus? :) Olen tavallaan kuitenkin ylpeä ja tavallaan kateellinen. :D

Zandec
20.05.2006, 15:12
Aivan, tiedän tunteen... Kaveri taas tykittää Gran turismo 4:n Amerikan Eventseissä ykköseks ekalla kerralla. Sit se lesoo mulle iha järkyttävästi.
Mä oon valmis hyppäämään kaivoon kun sun siskos pistelee kultapokaaleja pinoon Flash cupissa xD

Henkka360
07.07.2006, 21:21
Joo toi on todella hyvä peli! itseä miellyttää toi omaperäisyys tossa pelissä. Olen itse tossa flas cupissa ja alka menee hermot pikku hiljaa :D Kannattaa ostaa toi peli!

Henkru
11.07.2006, 13:21
Onks hyvä peli :?: Oon miettiny ton ostamista :D

Tonzar
11.07.2006, 13:29
PSP:n peleistä pitäisi olla enemmän demoja saatavilla kun kaikki kyselee että onko hyvä peli... helvetin hyvä peli on! :D Ainakin omaperäinen. Ja tälle tulee ehkä jatkoa. PSPUpdatesissa kerrotaan tällä viikolla mille pelille tulee jatkoa PSP:llä.

Henkru
11.07.2006, 13:35
Niihän niitä sais olla, kun demodickin mukana tulivaan esittelyvideot :(

Henkka360
11.07.2006, 21:32
Olen nyt toiseksi vaikeimmassa sarjassa ja pieni virhe niin melkeen kisa ohi :) Suosittelen ja sai se joskus pelit lehdessä vai oliko se pelaaja lehdessä niin neljä ja puoli tähtee :D

Tonzar
20.07.2006, 15:11
Eilen laitoin Wipeoutin (älkää huomautelko kirjainkoosta) uudestaan ja aloin pelaamaan kunnolla. Aiemmin olin sitä vain testannut. Nyt olen pelannut kaikki Tournamentit läpi. Siis Alpha, Beta, Ascension tai joku sellainen. Todella hyvä ja omaperäinen peli! Muistan pelanneeni pleikka-ykkösellä jotain aiempaa Wipeoutia mutten ollut oikeen tykästynyt siihen. Nyt tykästyin tähän. Peli jossa yhdistyy Crash Team Racing + Star Warsien rakettireki-kisat + Super Teknous. Heti latailemaan lisäpaketteja!!

Zandec
16.08.2006, 21:11
Jep olen itsekki pelaillut kyseistä peliä jo aika kauankin :D ja jos satuitte huomaamaan että sieltä "Profile"sta löytyy "progress" eli semmonen kultamitalleista saatujen kuvien selaus jutska... Ylhäältä näätte teidän tilan esim. mulla lukee "Progress: Purist [173]" -> Progress: Ranking [monta kultaa]
Mitäs teillä lukee?

Junttura
19.08.2006, 13:02
OHO! Sähän oot mestari! Mä en oo jaksanu enään pelaa, kun etene Flash-tasossa. Alkaa mennä jo liian vaikeeks. :( Tuntuu vähän turhauttavalta tuo peli, kun en pääse eteenpäin. Minulla progress paikassa on aika paljon niitä kultajuttuiuja ja ranking on: Geek. :) Taidanpa nyt yrittää kunnolla pelata, että pääsisin eteenpäin. Huomenna ainakin on hyvää aikaa, kun menen junalla kotiin. :)

Zandec
19.08.2006, 14:57
Kiitos! :D kyllähän siinä vähän kestikin kun pääsin sen Flash Beta cupin läpi.
Kesällä innostuin ja yritin uudestaan ja uudestaan kunnes pääsin sen sitten läpi... heh, samana iltana vedin sitten vielä ancensioninkin, se oli kyllä ihme mutta toisaalta sain siinä vähän itseluottamustakin. Nyt oon reaper tasolla uusie ongelmien kanssa... Kannattaa ajella niitä time trialeita ja harjotella sitä ajamista kunnes taas jaksaa yrittää. Kannattaa testata pitkissä hypyissä
vetää analogista vasen, oikea, vasen ja oikea siis ilmassa niin se pyörähtää ja antaa sulle uuden boostin ku sä laskeudut maahan ja kun lähdössä se pyörivä pallo(lähtölaskenta) menee vihreäksi
paina vasta sitten kaasua niin tulee taas boosti. ;) PS: Reaper tasolla aluksille
tulee uudet "livery" ulkonäkö...

Junttura
22.08.2006, 09:03
Oho! Kiitti vinkeistä! ;) Täytyypäs sitten kokeilla noita sun juttuja. Harmi vaan etten oo melkeen yhtään hyödyntäny tota PSPn analogitikkuu, ku jotenki tuntuu noi nuolet mukavemmilta. Mietin välillä että voisin vaihtaa analogiin. Kun joissakin peleissä sitä vaan voi käyttää liikkumisvälineenä. Kunpa mäkin pääsisin yhtä pitkälle ku sä, aattelin seuraavaks hankkii LocoRocoon, se on niin ihastuttava! ;)

Ai säki tiedät ton lähtöjutun. Mä opin sen yhtäkkii vaan jo Betassa ku keerran huomasin oho Go! tuli jo! Ni painoin äkkii sitä niin tuli kiva etumatka, käytän sitä nykyään aina. Se on hyvä juyttu se.

Zandec
22.08.2006, 22:12
kyllähän se pyörähdys toimii myös tietääkseni nuoliohjaimellakin, mutta kannattaa tesmota tota analogistakin, vaikka sillä ei ole toisaalta mitään väliä. "harjoittelu ja aika tekee jokaisen mestariksi" ;)

Junttura
10.09.2006, 19:23
Hehheeehhehe! Pääsin vihdoin Reaper-tasolle, en kyllä huomannut paljoakaan eroja alusten ulkoasussa. :O Minulla on vain 37 kukltamitalia. Johtunee kai siitä, etten enään ole jaksanut joka ikisestä mahdollisesta single racesta ole yrittänyt saada kultamitaleja. Pelaan melkeinpä vaan tournamenteja ja aina niiden välillä normaalikilpailuja, mutten nykyään enää välitä saanko kultamitaleja. Tournamenteissakin riittää jos saan prossin, jne. :) Haluan vain päästä äkkiä tuon pelin läpi, jotta voin sitten ostaa seuraavan pelin ja pelata aina välillöä WipeOutiakin. Tavoitteenani on siis ollut pelata WipeOut läpi ennekuin rupean ostelemaan pelejä, ym. Argh.Tuli vaan taas mieleen että vihaan PSP:eeni näyttöä kun se on ihan hirveän näköinen ja visor näytönsuojassakin on ilmeisesti jotain naarmuja. :(

Zandec
14.09.2006, 18:21
Painoitko oikealle kun valitset alusta, jos et niin alusksen ulkonäkö ei muutu.
Hyvin pelattu! Onnea jatkoon... ps. Aluksen vaihto valikossa on jossain LIVERY:lle (ulkonäölle) oma raksi. :D

Junttura
16.09.2006, 19:31
Kiitti vinkistä. Täytyy kokeilla seuraavan kerran ku pelaan.

EscMk3
26.09.2006, 15:08
ihan jees peli aluksi, mutta kyllästyy pian :? voisin vaikka myydä jos joku haluaa ostaa...

Tonzar
26.09.2006, 15:15
^^ Pistä Kirppis-alueelle. Kyllä niitä ostajia aina löytyy. :)