Näytä koko versio : Psp:lla tanne?
Onko kukaan kaynyt nailla sivuilla psp:lla? Tama viesti on silla tehty. (testia vaan)
EDIT: Nyt kun olen tietokoneella, yritän selventää tuota viestiä. :D Siis tuon edellisen viestin kirjoitin PSP:llä, siksi se on niin lyhyt ja ilman ä- tai ö-kirjaimia. Onko kukaan muu vaikka esim. lukenut jotain viestiä tai katsonut täältä yksityiset viestinsä PSP:n kautta? Minä ainakin teen niin. :)
En ole vielä saanut PSP:n internettiä edes kokeiltua, kun ei ole ollut langattomia WLAN-tukiasemia lähistöllä.
Ei minua tuo PSP:n nettiominaisuus erityisesti kiinnosta. Tietokone on nettiä varten ja PSP enimmäkseen pelaamista ja videoiden katselua varten :) PC:llä surffailu on mukavampaa. Ainoan kerran kun olen PSP:n langattomuutta hyödyntänyt niin pelasin kaverin kanssa SSX:ää.
Tietokone on nettiä varten
Mutta jos on kone varattuna, niin PSP:llähän nettiominaisuus on omiaan! Jos menee kirjastoon, ja kaikki koneet on varattuna ja kirjastossa onkin langaton netti, niin PSP:llä pistää koneenvaraajille jauhot suuhun. ;)
samismiley
08.02.2006, 20:00
Ohan tuo netti ihan hyvä PSP:ssä, olen käynät täällä lukemassa viestit mutta tiedättekös, että toimiiko Flash tai Shockplayer PSP:ssä? Sen ainakin tiedän että psp tukee Javascriptiä mutta ei JAVA:a
Jos aion saada yhteyden turussa olevaan Sparknettiin, niin millaiset asetukset tulisi olla PSP:ssä? Tietääkö kukaan näistä julkisista, mutta käyttäjätunnukset vaativista verkoista? Kaveri koitti päästä normaali asetuksilla, niin pääsi vain koulun omalle sivulle.
Kaveri käyttää Fired Upin selainta.
Pistäkää tähän esimerkkiasetukset.
Onko kukaan kaynyt nailla sivuilla psp:lla? Tama viesti on silla tehty. (testia vaan)
EDIT: Nyt kun olen tietokoneella, yritän selventää tuota viestiä. :D Siis tuon edellisen viestin kirjoitin PSP:llä, siksi se on niin lyhyt ja ilman ä- tai ö-kirjaimia. Onko kukaan muu vaikka esim. lukenut jotain viestiä tai katsonut täältä yksityiset viestinsä PSP:n kautta? Minä ainakin teen niin. :)
minulla se ei vain toimi isä osti itsellensä jouluna kannettavan joten on tuki asemakin mutta se ei vain toimi
Ohan tuo netti ihan hyvä PSP:ssä, olen käynät täällä lukemassa viestit mutta tiedättekös, että toimiiko Flash tai Shockplayer PSP:ssä? Sen ainakin tiedän että psp tukee Javascriptiä mutta ei JAVA:a
PSP:llä ei valitettavasti ainakaan vielä toimi Flash-, Shockwaveplayer tai Java. :(
Jos aion saada yhteyden turussa olevaan Sparknettiin, niin millaiset asetukset tulisi olla PSP:ssä? Tietääkö kukaan näistä julkisista, mutta käyttäjätunnukset vaativista verkoista? Kaveri koitti päästä normaali asetuksilla, niin pääsi vain koulun omalle sivulle.
Pistäkää tähän esimerkkiasetukset.
Minä itse ainakin laitoin vain suojaukset pois ja laitoin PSP:n scannaamaan tukiaseman, ja hyvin löytyi. Muista toki kytkeä se WLAN-nappi ylös. :)
Kyllä minä ainakin PSP:llä täällä olen käynyt mutta viestejä en jaksanut sillä näppäimistöllä kirjoittaa kun se niin vaivalloista on.
samismiley
16.03.2006, 22:22
Mistä sai muuten tai tiedätkö sinä?
Tuolta esimerkiksi ----> http://www.psp-hacks.com/file/121
Onko näppäimistöä saatavana kyseiseen aparaattiin
On saatavilla, mutta ei Suomessa ainakaan tietääkseni.
Nytten ollaan PSP:lla taalla.
Semmosta vaan ilmottelisin, että psp:llä saa kaikki ä,ö sun muut kun painaa kirjoitus kohdassa SELECT:tiä
^ Toihan on hienoa. Miksköhän kukaan ei ole tähän mennessä sitä tajunnu.
Kukaan? Ööh... eikö se oo aika itsestään selvää.
Ei se varmaan kovinkaan monelle ole ollut. :)
Moro moro :) oon uus täällä, psp fw2.6, gta lcs, spiderman2 ja 1gb kortti löytyy (: sitä vaan piti sanoa, että psp:n netti on pelastanut kerran jos toisenkin. Bussi/juna/kavereita oon saanu kiinni. Web msn:ään en ole viellä päässyt, web irkkiin pääsin mutta se ei oikein pelittänyt. Mitä nyt Irc-Galleriassa pyörinyt tms. Kuvanlaatu on melkein parempi kuin oman koneen näyttö, ja on pirun hienoa kun voi ottaa kuvia kännykällä, lähettää nettiin, ja mennä psp:llä kattoon ja lataa taustakuvaks tai kansioon ja lataa johdon kautta taas eteempäin JNE :p
Toimiiko tuo netti fw1.5?
Toimii ja ei. Fw 1.50 ei sisällä omaa netti selainta, mutta kun asennat DevHookin jolla pystyy emuloida 2.71 firmwarea jossa on se netti selain.
Juu devhookilla onnistuu tuo. On olemassa myöskin muutama Homebrew selain 1.5 firmikselle. (mm. Links2, joka on ihan hyväksi todettu)
Tietenkinhän se on siistein käyttää tuota sonyn omaa selainta. ;)
ite käytän psp:n nettiä päivittäin, ja näilläkìn sivuilla olen käynyt ainoastaan "pespillä". Joku kyseli että miten turussa toimii sparknet, no hyvin näyttää toimivan, istun just krapula kaljalla olkkoses, ja signal strenght näyttää hyvää 92 prossaa, eli ei ongelmia siinä. Kokeilin myös linja autossa, mut siellä hiukan kökki. Hyvät aamun jatkot, jatkan nyt parantelua ja silleen... :shock:
Mitä erikoista netille tapahtuu jos hankkii tuon fired upin?
T-Man: (-_-)
Siis eihän siinä mitään tapahdu sillai. Kait tiedät mikä on nettiselain? :D
Se vaan niinku se selaimen ulkoasu muuttuu siksi mitä tuo Fired uppi käyttää, mutta muuten pitäisi olla aivan sama kuin normaalikin selain.
Voi vittu ookko ihan tyhmä? :D *repeen vielläki tolle viestille*
Tosiaankin on psp:lle.
Ei kai se muuten olisi yleistä keskustelua psp:stä ALUEELLA!
Vinkkinä että PSP:stä löytyy ne ääkkösetkin, painelkaa vakio selaimen select nappulaan kirjoitus tilassa niin niiden pitäisi ilmestyä. Joo on tullut käytyä täällä psp ja aika usein, yleensä viikonloppuisin.
No juu, nyt oon PSP:llä. Kyllä käyn päivittäin foorumissa kattelemassa muitten viestejä. Katon myös liigapörssin pistepäivityksiä. Nyt vaan odotellaan psp:lle näppäimmistöä. Onks mitään tietoa että tuleeko Suomeen? :D
:lol: paggo SaaDa ..sen verran kätevän näkönen http://www.xyramax.co.uk/catalog/product_info.php/products_id/2909 ..btw näyttäs toimivan myös näytön suojana kun taittaaa tohon päälle :idea:
:lol: paggo SaaDa ..sen verran kätevän näkönen http://www.xyramax.co.uk/catalog/product_info.php/products_id/2909 ..btw näyttäs toimivan myös näytön suojana kun taittaaa tohon päälle :idea:
Pystyyks tollaseen nettisivuun luottaa edes?
Minulta meni netti joskus maaliskuussa. Olen siis käynyt ja kirjoitellut täällä jo kaksi (2) kk. pelkällä PSP:llä. Onhan se hidasta, mutta on siitä ollut hyötyäkin: Kun kirjoittelen näin hitaasti huomaan mahd. kielioppivirheet jo kirjoitusvaiheessa, enkä vasta oikolukiessa tekstiä. Lisäksi PSP-kirjoitukseni on nopetunut huimasti. Tämänkää tekstin kirjoittamiseen meni about 4min. Mutta vastapuolena on se PSP:llä ei voi kirjoitta kauhean pitkiä tekstejä. Tämäkin on melkein max. pituinen.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.