Näytä koko versio : onko sinulla nettipelejä ?
nisse_psp
28.01.2006, 16:44
niin siis mailman laajusesti pelattavia ?
Vaikeeta sanoa. Kai mulla jossain vaiheessa on ollut kun olen noita muistikortilla olevia pelejä vaihdellut kokoajan, siellä on ollut Burnouttia, SSX:ää, Spidermania, Persian prinssiä, Luminessia, Potterin Harria, Battlefronttia, Toni Haukkaa... vastasin kuitenkin EI, koska en ole ainakaan missään vaiheessa huomannut että nettipeliä olisi. SSX:ää olen kyllä Ad-Hoc moninpelinä pelannut kaverin kanssa.
nisse_psp
29.01.2006, 13:38
juu .. onkos sulla gta ?
. moninpelille annan arvosanan 10 !. tosi hyvä oon pelannu 3 kanssa yhtäaikaa ja oli hyvä.. pitää tästä sivustosta sanoo kavereillekkin..
samismiley
02.02.2006, 22:11
Nyt on uusi peli GTA LCS. On muuten todella hyvä peli ja varsinkin kun kaverillakin on ja kummatikin asuu samassa rapussa, niin on hyvä pelata moninpeliä
Ainakin Colin Mcrae Rally 2005 Plus löytyy. Saattaapa tietsikalla olla vielä muutama.
eldolmio
24.02.2007, 21:41
Tässä samalla ajattelin kysyä voiko Tekken dr:ssä pelata nettipeliä? :D
Ei edelleenkään...
Nykyään itsellä jo pari nettipelin sisältävää peliä:
Need For Speed Carbon: Own The City
Twisted Metal Head On (en ole vielä ehtinyt testata mutta muistaakseni sisältää nettipelin)
Socom U.S Navy Seals Fireteam Bravo
Pitäis vaan vielä se Wifi Max (vai mikä nyt olikaan) värkki hommata että pääsisi kunnolla pelaamaan.. Tuo naapurin yhteys kantaa tänne aika huonosti. :wink:
Mulla on socom ftb.. Hyvä peli onkin..
Muutaman kerran medal of honor heroesia tullut netissä pelattua. Jossain vaiheessa jos porukkaa jaksaisi kiinnostaa voisi vähän plazalaisten kanssa mennä vähän samalle servulle pelailemaan kun vain olisi jokin sellainen peli mitä monet pääsisivät pelaamaan. :)
Sittenhän on sellainen ohjelmakin millä pääsee nettipeliä jauhamaan sellaisillakin peleillä missä ei ole kuin ad-hoc tuki (GTA! :P).
Linkkiä: http://www.psp-hacks.com/psp-online-gaming.php
Huomatkaa vaatimuksena "Linksys WRT54G or WRT546S or Buffalo WBR-G54 wireless router" kovin monelta tuskin löytyy, mutta ihan mielenkiintoinen viritelmä.
Parempaa tukea odotellessa.
Syphonfilter DM ainakin on...
En sitten ole varma että onko muissa peleissäni verkko-tukea....
Eipä ole muita kun Need For Speedi ja Socom Fire team bravo 2.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.