Näytä koko versio : Mikä ensimmäiseksi peliksi?
Olen hankkimassa tuota mahtavaa laitetta, Sony PSP:tä, mutta siihen pitäisi saada pelikin. Käyn sisäistä kamppailua, että ostanko ensin Sims 2:sen vai Gta: Liberty City Storiesin. Kumman itse ostaisit, sanokaa mielipiteenne!
Olen hankkimassa tuota mahtavaa laitetta, Sony PSP:tä, mutta siihen pitäisi saada pelikin. Käyn sisäistä kamppailua, että ostanko ensin Sims 2:sen vai Gta: Liberty City Storiesin. Kumman itse ostaisit, sanokaa mielipiteenne!
Hanki ihmeessä GTA Liberty city stories
Minun mielestä on hyvä peli...
nisse_psp
28.01.2006, 17:39
gta kannattaa !. moninpelille anna 10 !.. unelma kun mikä .. nyt ostin tänään smackdownin ihan jees peli on .. ei ollu socomia ;/.. harmi
No niimpä teenkin :) Kiitoksia!
Osta ihmeessä GTA Liberty City Stories. Tässä vähän perusteluita:
1. Se on aivan kuin pleikka kakkosella pelaisi (toisin kuin Sims)
2. Se on paras peli tällä hetkellä PSP:lle!
Yksinkertaiset syyt :)
Nykyään saa toki myös waretettuna toimimaan.
Rain titane
08.02.2006, 16:17
No PSP:lle on tulossa vähän ajan päästä Def Jam Fight for NY: The Takeover ja Samurai Warriors: State of War jotka itse meinaan hankia.
Mutta sehän riippuu vain siitä minkälaisista peleistä pidät. Itse pidän vähän kaikista kuhan ne ovat mukavia pelata.
Onhan se kieltämättä vähän enemmän ehkä tytöille suunnattu peli mutta joskus on kiva rääkätä niitä ukkoja. :D Gta on kyllä silti kannattavampi valinta.
Onhan se kieltämättä vähän enemmän ehkä tytöille suunnattu peli mutta joskus on kiva rääkätä niitä ukkoja. :D Gta on kyllä silti kannattavampi valinta.
Yhdyn tähän täysin GTA on ehkä paras pelaamani peli psp:llä.
PS. 42% complete.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.