Näytä koko versio : Onko sinulla Sony PSP?
samismiley
24.01.2006, 22:19
Onko sinulla PSP
Aloitusviesti olisi voinut olla sisällöltään vähän parempi. Olisit nyt itse heti vastannut omaan kysymykseesi ettei siitäkin täydy uutta viestiä tehdä.
Kyllä, omistan PSP:n. Ostin sen 30. joulukuuta vuonna 2005 eli juuri vähän ennen uuttavuotta :) Downgradesin sen jo heti sinä päivänä ja laitoin siihen Chrono Triggerin aika pian sen jälkeen. Varsinaiseen pelikäyttöön sain sen vasta gigasen muistikortin saatuani eli muutama päivä sitten.
samismiley
25.01.2006, 22:29
Okei sori, en keksinyt mitään järkevää sanottavaa sillä hetkellä!
Rain titane
09.02.2006, 19:33
Ostin omani 1. Syyskuuta 2005 eli julkaisu päivänä. Sitten kolme viikkoa myöhemmin ostin Dynasty warriors pelin.
On. (eipä oikein lisättävää keksi)
I love PSP
20.04.2006, 22:30
Onko sinulla PSP
Joo aion hankkia..Oikeastaan saan ylihuomenna =D aion hankkia myös pelit : gta lcs ja jonkin battlefieldin jos niitä on pspeelle =D muuten 20.4.2006
No onhan mulla. Ostin sen kaksi päivää ennen hiihtolomaa(en nyt muista päiväystä).
Onko sinulla PSP
mul ei oo psptä mut mä aion ostaa sen mistä sen kannatta ostaa ja mikä kannatta ostaa 1.5 tai 2.0 onko ideoita?
Se on aivan sama onko siinä ostaessasi 1.5 tai 2.0. Voit päivittää / downgradeta. Täältä Plazasta löytyykin opas downgradettamiseen, firmware-alueelta.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.