Näytä koko versio : Welcome Pack
Kaikkihan me tiedämme (tai ainakin pitäisi tietää), että kun rekisteröityy osoitteessa YourPSP.fi, niin kotiin lähetetään Welcome Pack joka sisältää ainakin Spider-Man 2 UMD levyn. Siksipä kyselenkin vähäsen että kuinka pitkä ajan päästä rekisteröitymisestä teille on saapunut tuo pakkaus, itse kun rekisteröidyin noin viikko sitten. Ainakin sähköpostissa joka minulle lähetettiin kun rekisteröidyin luvattiin kolmea viikkoa. Onko teillä mennyt 4 viikkoa, 5 viikkoa, kauemmin vai eikö ole vieläkään saapunut / ettekö ole vielä rekisteröitynyt? Tietääkseni noita levyjä jaellaan vain rajallinen määrä että nyt viimeistään sitten kipin kapin osoitteeseen yourpsp.fi. Entä tuleeko tuon paketin mukana jotain muutakin kuin se UMD?
Tuskin tulee mitään muuta. (Hyvällä tuurilla nyt ehkä vara-rannehihna) Mutta ajassa voi tosiaankin mennä yli kuukausi. Itse en ole vielä rekisteröinyt PSPtäni mutta yleensäkkin näiden suurten sivujen toimitukset vievät aikansa.
mulla meni tollaset 2 ja puoli viikkoa, yllätyin ku peli tuli noin nopeeta ku oon kuullu,et joillakin on menny tosi kauan tos.
Siis peli? Spiderman2 leffanhan sieltä pitäisi tulla? Tais olla vain kirjoitusvirhe...
Tänään kusti polki mulle tuon Welcome Packin. Ihan kiva kun on nyt edes jokin (aito) UMD ettei täydy tuohon demolevyyn tyytyä. No, saimpahan eilen 1 gigan muistikortin. Eilen jouduin downgradettamaan 2.0 -> 1.5 UMD-Emulaattorin takia mutta nyt joudun ilmeisesti taas upgradettamaan. Voihan pentele. Raportoikaas heti jos Fanjita tai joku muu vastaava saa sellaisen Eboot-loaderin toimimaan jolla pystyis UMD-Emulatoria tai Fastloaderia käyttämään...
Rekisteröidyin siis 30.12 ja paketti tuli tänään, 20.1, elikkä tasan kolme viikkoa meni odotteluun, silleen Sony lupasikin siinä sähköpostissa joka rekisteröitymisen jälkeen tuli. Enkä todellakaan asu missään pääkaupunkiseudulla että monille tulee varmaan nopeamminkin.
Rain titane
08.02.2006, 14:59
No mullakin kesti jonkin aikaa. Mutta sain kaksi spider-man 2 leffaa joten se oli odottamisen arvoista kun pystyin vaihtamaan toisen niistä pois. :lol:
samismiley
08.02.2006, 19:56
Liityin 2.1.2006 ja lupasivat 3 viikkoa sähköpostissa, mutta ei ole vielä tullut eli pitäisi tulla huomenna, mutta tuskin tulee!
Junttura
28.02.2006, 21:23
Minua pelottaa etten saa koko pakettia, sillä tällä viikolla siitä on jo kolme viikkoa kun rekisteröidyin verkkopelipalveluun ja YourPSP:hen. En muista kummasta tulikaan sähköpostiviesti että paketin pitäisi saapua 3 viikossa? Pelottaa vain kun siinä verkkopelipalvelussa on tietty aikaraja milloin siellä saa olla ilman PIN-koodia, joka tulee verkkopelipakkauksen mukana...
Mä rekisteröin samana päivänä kun ostin konsolin. Nyt vaan ootellaan. :)
Mä oon oottanu jo yli 2 kuukautta eikä vieläkään näy mitään.
Tulee ihan sellanen olo et se olis jääny matkalle tai jotai :( .
samismiley
05.05.2006, 22:32
Minäkin olen oottanut tässä noin 3-4 kuukautta ja mitään ei näy.
Mulla vasta vähä päälle kuukausi. Mahtaapi olla semmone homma että joko tulee kohta tai ei ollenkaan. Kun pleikka kakosen rekisteröin niin kesti semmonen vähä päälle kuukausi.
Veikkaan että Sonylta on tässä vaiheessa loppuneet nuo (ilmaiset) hämis-2 levyt. Ihan kelpo leffahan se on, mutta ei sitä UMD:ltä jaksa enään uudestaan katsoa. Mutta jos aiot myydä PSP:n joskus eteenpäin niin tietty se nostaa paketin hintaa.
Enpä nyt tiedä nostaako hintaa koska tuonhan pitäisi kuulua jokaiseen laitteeseen luonnostaan. Jos vaan jaksaa rekisteröityä.
Kyllä niitä SpiderMan 2 Umd-videoita on vielä siellä varastossa. Ainakin saamani palautteen mukaan.
No vihdoinkin sain omani mutta kyllä siinä kestikin. (Taas jäi vähän viesti lyhyeks)
Minullekkin tuli eilen. Kauan kesti mutta arvatavissa oli... :)
samismiley
23.06.2006, 16:39
Sama täällä tuli eilen :) Mutta kesti varmaan 2-3kk
Itse sain 2 viikon jälkeen tuon umd spiderman 2:sen, mutta kaverini sai sen vasta viime viikolla. Hän joutui odottamaan about 3-4kk.
Tosin itse hankin joskus 2005 syyskuussa psp:n, joten tämä varmaan vaikutti siihen miksi sain tuon niin nopeasti
Henkka360
08.07.2006, 21:13
pitäskö tuolta tulla jkoku viesti s-postiinet kauan menee kun mulla ei oo tulla ja rekisteröidyin noin 3-4 päivää sitten? :? Millon teillä on tullut toi viesti postiin? :)
Jep ainakin minulla tuli.
Varmaan on automaattinen viesti, eli luulis et tulis heti rekisteröitymisen jälkeen se s-posti viesti...
Henkka360
08.07.2006, 22:13
no toivottavasti tulee nyt kuitenkin nopeaa :D
Juu eiköhän sen kuitenkin pitäisi aika nopeasti tulla.
Henkka360
10.07.2006, 22:07
Ei ole vieläkään tullu :S Pitäiskö rekisteröityy uudestaan?
Ei kannata, Sony voi olla lähettämättä ollenkaan. Luulee että joku yrittää fuskata. Toisaalta jotkut ovat saaneet 2 tai useampi UMD:tä, toiset eivät ollenkaan.
Vitsi ei oo tullu vieläkään rekkasin tammi kuus
Henkka360
10.07.2006, 23:38
Pitäsköhän lähettää jotain viestii sonylle? :?
Juu sinne lähti nyt postii :D Pitänee kattoo mitä tulee vastaukseksi
Henkka360
11.07.2006, 21:33
Kerrohan mullekki sitten :D
Eli tiedoksi leffat EI OLE VIELÄ LOPPU. Eli jos oote pitkään ootanu nii laittakaa sähköpostia sonylle :wink:
Henkka360
14.07.2006, 19:09
joo. Lähetin tonne viestii ja sain vastauksen suht nopeaakin mutta, viesti oli erittäs sekalinen ja vaikea lukuista´saisivat parantaa sitä :D
9 heinäkuuta ostin psp:n, 10 päivä rekisteröidyin yourpsp.comiin ja tänään 25 päivä putos leffa postiluukusta sisään.
Kiitettävän nopeaa toimintaa. Ja sanoivat vielä herraksi :lol:
Juu nyt tuli. Jä hyvitys lahja myöd :wink:
Noh? Mitäs tuli hyvityslahjana?
Henkka360
25.07.2006, 22:51
Nyt tuli mullekki nyt se :D Mut ei hyvitystä :S :D
Mulla kesti vajaat 2vko että tuli postissa.
S ePSP UMD kotelo Minne menee 5 UMD-levyä ja 2 Muistikortia.
No perkele. Olisi pitänyt keksiä viivyttää postinjakelijaa jotenkin :lol:
Henkka360
27.07.2006, 17:30
Olis itellekki käyny tollanen paketti :)
S ePSP UMD kotelo Minne menee 5 UMD-levyä ja 2 Muistikortia.
*kademieltä...*
Ite kyl hämmästyin kanssa, kun tommossee menivät laittaa. Tais olla syynä se ku laitoin siihe e-mailiin, että tilasin tammikuus.
Itselläni kesti 2 kuukautta!!!! Ja kaverillani 4 viikkoa...
Perkele pistäkää paremmaksi: Spider-Man 2 tuli parissa viikossa. ;)
Onkohan niitä viellä siellä koska rekisteröidyin tänään :)
Mietin tässä itekin samaa että tuleekohan sieltä mitään? Rekisteröidyin 19.8 ja nyt on jo kauan kulunut. Lupailivat mailissa 3vko.
Malttakaa hyvät ihmiset.. Minäkin odotin muistaakseni n.2kk. :P
Henkka360
17.09.2006, 12:07
Mulle ei tullu ees mailiin mitään, mutta laitoin niille viestii ja se tuli noin 2.5 vk leffa :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.